چگونه در دوران شیوع کرونا در خانه پاکسازی پوست انجام دهیم؟

چگونه در دوران شیوع کرونا در خانه پاکسازی پوست انجام دهیم؟

چگونه در دوران شیوع کرونا در خانه پاکسازی پوست انجام دهیم؟

ویروس کرونا این روزها شیوع کرونا تغییرات زیادی در سبک زندگی هرکدام از ما به وجود آورده، تغییراتی که برای جلوگیری از ابتلا به بیماری کرونا، لازم و حیاتی ست. به عنوان اولین گام پیشگیرانه لازم است دست خود را مرتبا شست شو دهیم که این مسیله با خشکی پوست و تبعات خشکی پوست همراه است. اما از جهت پاکیزه نگه داشتن مداوم پوست دست و صورت می تواند عوارضی را به دنبال داشته باشد اما از جهت اهمیت شایانی در کنترل انتقال آلودگی ها دارد بنابراین بسیاری از افراد به دنبال راه حل هایی برای پاکسازی پوست خود در دوران شیوع کرونا هستند ر این مقاله قصد داریم، شما را با محصولات مراقبت از پوست بیشتر آشنا کنیم .

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت

برای پاکسازی پوست در دوران شیوع کرونا چه کاری باید انجام داد

برخی از افرادی که به نسبت پروتکل های ویروس کرونا حساس هستم اما می خواهند پاکسازی صورت خود را به صورت عمیق انجام دهند برای آنها این سوال پیش می آید که با وجود محدودیت‌های مراجعه به سالن ها و مراکز زیبایی و سلامت پوست چگونه می توانند با استفاده از روش های پاکسازی خانگی سلامت پوست و زیبایی خود را محافظت کند. همانطور که می دانید پوست به عنوان اولین سد دفاعی بدن در مقابل میکروب ها و عوامل بیماری زا دائماً در مقابل این موارد آسیب و قرار می گیرد و علاوه بر آن با وجود بحران ویروس کرونا استفاده از پوشش مناسب برای پوست و شستشوی مداوم بود امری اجتناب ناپذیر است اما در صورتی که اصول صحیح استفاده از ماسک و دستکش و انواع پوشش و همچنین لزوم استفاده از شوینده های مناسب رعایت شود سلامت پوست همچنان حفظ می گردد.

سلامت و شفافیت پوست با کتور بسیار مهمی در زیبایی ظاهری محسوب می شود که برای حفاظت از آن لازم است به یک کلینیک معتبر مراجعه نموده و مراقبت های لازم را به جا آورید اما با وجود ویروس کرونا و ایجاد محدودیت های پیشگیرانه از انتقال بیماری برخی از خدمات پوستی در این مراکز مانند سابق امکان پذیر نیست اما این مسئله نباید افراد را از مراقبت و رسیدگی به سلامت و زیبایی شان باز دارد. مادر کلینیک پوست مو و زیبایی ارومیه تصمیم گرفتیم درباره شیوه های مراقبتی از پوست در خانه شیوه های موثر را به شما پیشنهاد دهیم تا بتوانید بعد از رهایی این بیماری واگیردار برای پاکسازی عمیق و حرفه ای تر کلینیک پوست مو زیبایی ارومیه مراجعه فرمایید.

 

استفاده صحیح از ماسک محافظ تنفسی

اگر از انواع ماسک صورت استفاده می کنید در ابتدا باید مطمئن شوید که ماست به خوبی دهان و بینی شما را پوشش داده باشد و همچنین هیچ فشار جدی و غیر عادی به لایه های پوستی شما وارد نکند سپس باید دقت کنید که با جابجا کردن غیرضروری ماست روی بینی زمینه تحریکات پوست را فراهم نیاورده و بنابراین لازم است از این کار به شدت اجتناب کنید. در اینجا نکته وجود دارد که افرادی که از دستکش های یکبار مصرف لاتکس استفاده می‌کنند نباید از این موارد در ساعتهای طولانی استفاده کنند و باید در صورت آلودگی تعریف یا پارگی به سرعت تعویض گردد.

شوینده هایی مانند صابون فوم‌شستشو لوسیون و غیره به دلیل استفاده مداوم در طول روز به راحتی می تواند موجبات خشکی پوست را فراهم آورده و در نهایت سبب اگزما گردد بنابراین توصیه می‌کنیم که شوینده مورد استفاده شما باید حاوی کرم یا گلیسیرین باشد تا علاوه بر شستشوی مناسب رطوبت پوست دست شما را حفظ کند. در بسیاری از موارد شوینده‌های کرم دار به تنهایی کشتی ناشی از شستشوی پوست را جبران می کند در این صورت مصرف کرم های آبرسان و مرطوب کننده بعد از شستشوی دست یا صورت بسیار توصیه می‌شود تامین رطوبت پوست به حفظ حالت ارتجاعی و سلامت پوست کمک زیادی می‌کند بنابراین می توانید از مرطوب کننده به مدت روزی دوبار استفاده کنید و برای اینکه عمل رطوبت رسانی به پوست به بهترین شکل انجام گیرد بعد از هر شستشو و خشک کردن پوست می‌توانید مقداری کرم یا لوسیون مد نظر را روی پوست بمالید.

 

شناختن پوست خود از اولین اقدامات محافظتی پوست

در صورتی که هر فردی از پوست خود شناخت درستی داشته باشد میتواند به صورت موثرتری مراقبت های لازم را به جا اورده و موجب حفظ سلامت پوست خود شود.

  • پوست خشک ظاهری پوسته پوسته شده  دارد و در مواردی خشن به نظر می رسد.
  • پوست چرب در اکثر اوقات حالت براق دارد و‌معمولا منافذ مخصوصا در اطراف بینی و روی گونه ها باز هستند.
  • پوست مختلط در نقاطی مثل پیشانی و گونه و روی چانه چرب تر و در سایر نقاط چربی کمتری دیده می شود.
  • پوست معمولی یا نرمال حالت یک دست و روشنی دارد و از چربی اضافه یا پوسته پوسته شدن خبری نیست.
  • پوست حساس در اکثر مواقع بعد از استفاده از محصولات آرایشی و درمانی ممکن است واکنش نشان داده و دچار حساسیت شود.

 

از ویتامین سی استفاده کنید

پاکسازی، مرطوب کردن و استفاده از کرم ضد آفتاب، همیشه به عنوان قسمت‌های اساسی یک برنامه‌ی روزانه‌ی زیبایی بوده است. اما در سال‌های گذشته گام‌های بیشتری در مراقبت از پوست برداشته شده است مثل استفاده از سرم ویتامین c.استفاده از ویتامین سی برای پوست راه شناخته شده ای برای افزایش تولید کلاژن است. کلاژن پروتئینی طبیعی است که در طول زمان از بین می‌رود. اگر کلاژن پوست کم باشد، خط‌های نازک و چین و چروک در پوست ایجاد می‌شود.

با استفاده از سرم ویتامین C در منزل می‌توانید لکه‌های ناشی از آفتاب سوختگی و جای جوش را کمرنگ تر کنید از شل شدن پوست پیشگیری کنید و پوستی درخشان تر با خاصیت ارتجاعی بیشتر داشته باشید.گرچه استفاده از ویتامین C در رژیم غذایی بی فایده نیست اما تضمینی برای اینکه ویتامین C مورد نیاز پوست شما را تامین کند ایجاد نمی کند. سرم  ویتامین C ساخته شده از مولکول های کوچکی است که به سهولت در پوست نفوذ می کنند.

ویتامین c مشخصات ایمنی بسیار خوبی دارد. استفاده طولانی مدت از سرم ویتامین c برای پوست عارضه‌ی جانبی خاصی ندارد و بیشتر مردم می‌توانند آن را استفاده کنند. فقط در برخی موارد نادر، افرادی که حساسیت پوستی شدیدی دارند ممکن است کمی سوزش احساس کنند. برای استفاده از سرم ویتامین سی تنها لازم است همیشه بعد از شستن صورت خود به استفاده از سرم ویتامین c اولویت دهید، به این ترتیب، اجازه می‌دهید مواد مفید سرم ویتامین c به طور عمیق جذب پوست‌تان شود. به این ترتیب بقیه کرم‌ها، سد جذب مواد سرم نخواهند شد. یادتان باشد مواد ارزشمند موجود در سرم ویتامین c برای پوست، عمیقاً به پوست‌تان نفوذ می‌کنند.

 

از کرم دور چشم استفاده کنید

از آنجایی که پوست اطراف چشم، لطیف‌ترین و شکننده‌ترین پوست ناحیه‌ی صورت است و غده‌های چربی بسیار کمی، وظیفه‌ی آب‌رسانی این ناحیه را بر عهده دارند و علاوه بر آن  شما در طول روز بارها می‌خندید، پلک می‌زنید و حرکات زیادی را با عضلات صورت انجام می‌دهید و همچنین عامل بالا رفتن سن و تمام این حرکات نیز اثر خود را بر پوست به‌ویژه پوست اطراف چشم، باقی می‌گذارند.بنابراین ناحیه‌ی حساس دور چشم به مراقبت‌های خاص نیاز دارد تا بتواند سلامتی و ظاهر خوبش را حفظ نماید. کرم‌های دور چشم دقیقاً به همین منظور طراحی می‌شوند تا با فرمولاسیون خاص خود، رطوبت لازم برای پوست ظریف اطراف چشم را تامین نمایند. ترکیبات کرم دور چشم با تغذیه‌ی صحیح می‌توانند آسیب‌های ناشی از حرکات صورت و فقدان غدد چربی را کاهش دهند.به منظور استفاده صحیح از کرم دور چشم مقداری از آن را وسیله نوک پشت پلک و بالای استخوان گونه بزنید و با حرکات آرام به جذب آن کمک کنید بهتر است از حرکات رفت و برگشتی یا فشار دادن با شدت بالا در اطراف چشم استفاده نکنید زیرا می‌تواند عوارضی برای پوست شما داشته باشد.

پاکسازی پوست
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت – پاکسازی پوست

مراقب پوست در برابر اشعه افتاب

در طول روز استفاده از ضد آفتاب را فراموش نکنید. ضد آفتاب مناسب شما باید دارای SPF کافی برای جلوگیری از آفتاب سوختگی باشد. انواع آفتاب سوختگی می تواند لکه های مقاومی را روی گونه ها و پیشانی ایجاد کند، همچنین قرار گرفتن طولانی مدت در معرض نور خورشید روند پیری پوست را تسریع می بخشد. برای پوست خشک کرم ضد آفتاب مخصوص پوست خشک و برای پوست معمولی یا مختلط و چرب از کرم مخصوص خود را خریداری کنید تا شاهد پوسته پوسته شدن کرم روی صورت تا تجمع آزار دهنده چربی و ایجاد جوش روی پوست نباشید.

برای پوست خشک کرم ضد آفتاب مخصوص پوست خشک و برای پوست معمولی و مختلط و چرب از کرم مخصوص خود را باید خریداری کنید تا شاهد پوسته پوسته شدن کرم روی صورت جمع آزار دهنده چربی و ایجاد جوش روی صورت نباشید. محصولات دیگری مثل لوسیون یا اسپری های ضد آفتاب وجود دارند که حالت سابق گذاری روی پوست القا می کند در هر صورت هرگز استفاده از ضدآفتاب را از روتین روزانه خود حذف نکنید.

 

مراقبت از پوست در شب

بهتر از هرگز با آرایش به رختخواب نروید زیرا در انتهای روز توسط مانند سایر اندام های بدن نیاز به استراحت و فرصتی برای بازسازی سلولی پیدا می‌کند همچنین بهترین زمان برای صرف توجه و مصرف محصولات مراقبتی انتهای روز است. بهتر از قبل از اینکه به رختخواب بروید آرایش صورت خود را کاملاً با تونر یا پاک کننده مناسب از اطراف چشم بر روی گردن و صورت خود پاک کنید نباید پوست خود را بیش از حد فشار دهید یا آرایش خود را با آب داغ بشویید برای استفاده از انواع شوینده های دم دستی باید توجه داشته باشید که این محصولات شامل ترکیباتی است که صدمات جبران ناپذیری برای بانوان دارد. در قدم بعدی بعد از شستشوی صحیح و بعد از گرفتن رطوبت اضافی پوست نوبت به استفاده از مرطوب کننده و آبرسان مناسب یا کرم شب می رسد شاید به نظر برسد که اگر پوست چربی دارید نیازی به استفاده از مرطوب کننده نیست یا نگران تجمع چربی اضافه بر روی پوست صورتتان باشید اما در صورتی که پوست چربی دارید باید مانند دیگر پوست های معمولی و خشک از آبرسان استفاده کنید و در صورت نادیده گرفتن ممکن است شاهد کدر شدن و پیری پوست خود باشید.

 

سایر نکات اضافه در رابطه با مراقبت پوست

در شرایطی که ویروس کرونا به سرعت شیوع پیدا می‌کند ماندن در خانه و حفظ فاصله اجتماعی از دیگران به شکل گزینه‌های اجتناب‌ناپذیر بدل شده برای مراجعه به مراکز مراقبت زیبایی و سلامت و پاکسازی صورت پوست را از هرگونه آلودگی پاک می کند در صورتی که بتوانید با روش های خانگی به شرط این که اطلاعات کافی و مفیدی از روتین پوست داشته باشید میتوانید به راحتی پاکسازی را در منزل انجام دهید.

برای این کار لازم است محصول مناسب پوست خود را خریداری کنید و لازم نیست تصور کنید محصولات گران یا وارداتی بودن محصولات تضمینی بر کیفیت آنهاست برخلاف تبلیغات مختلف محصولات گران مفید و با قیمتی منصفانه تفاوتی نداشته و تنها لازم است از هدف استفاده خود از این محصولات آگاه بوده و سپس برای خرید یک محصول مناسب برای پوست خود اقدام کنید.

 

پاکسازی پوست با رعایت پروتکل های بهداشتی در کلینیک

پاکسازی پوست همان روش هایی است که افراد برای مراقبت از پوست خود انجام ‌می دهند. این روش‌ها غالبا سه هدف کلی را دنبال ‌می‌کنند در قدم اول  پاکسازی پوست به حذف سلول‌های مرده پوست کمک میکند و در اقدام دوم پاکسازی آلودگی‌ها، چربی ها و مواد اضافه روی پوست را از بین میبرد و همچنین هدفه سوم پاکسازی ، آبرسانی، تغذیه یا بهبود خونرسانی پوست میباشد.

به همین دلیل است که پاکسازی پوست اهمیت زیادی دارد. شاید جالب باشد بدانید که بسیاری از مشکلات پوستی به تمیز نکردن صحیح پوست و باقی‌ماندن آلودگی ها و مواد آرایشی در پوست مربوط ‌می‌شود. به همین دلیل شما با انجام پاکسازی ‌می‌توانید تغییرات ‌فوق‌العاده آن را در پوست خود مشاهده کنید. در واقع پاکسازی پوست به شما کمک ‌می‌کند که بافت پوست خود را بهبود بخشیده و پوست شاداب و درخشانی داشته باشید. همچنین اغلب روش‌های پاکسازی در رفع لکه‌ها، جوش های سرسیاه و سرسفید و سایر مشکلات رایج پوستی بسیار مفید است و با افزایش گردش خون سلامت پوست شما را بهبود ‌می‌بخشند. از دیگر مزایای روش های مختلف پاکسازی ‌می‌توان به هیدراته‌ شدن و تغذیه پوست و در نهایت جلوگیری از پیری زودرس پوست نیز اشاره کرد.

 

مزیت پاکسازی پوست

پاکسازی پوست باعث بهبود در گردش خون در صورت و در نتیجه داشتن پوستی سالم می‌شود، به بهبود بافت پوست و درخشش کمک می‌کند، پاکسازی سبب جلوگیری از لکه‌ها، جوش‌های سرسیاه و جوش‌های سر سفید می‌شود، برطرف کننده اثرات برنزه شدن و آسیب‌های ناشی از آفتاب زدگی می‌شود. همچنین پس از پاکسازی، پوست مرطوب شده و به خوبی تغذیه می‌کند.

در پاکسازی پوست آلودگی‌هایی که به شکل جوش‌های سرسیاه، جوش سفید، تورم و لک‌ها درآمده‌اند از بین رفته و پوستی سالم و شاداب به ارمغان می‌آید.

پاکسازی پوست
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت – پاکسازی پوست

شیوه های موجود برای پاکسازی صورت در کلینیک های معتبر

  • فیشیال پوست: در اغلب موارد به‌عنوان بهترین روش کلینیکی برای تغذیه و مراقبت از پوست شناخته ‌می‌شود که تاثیرات فوق‌العاده‌ای به همراه دارد. این روش معمولا در کلینیک‌ها و تحت‌نظارت دکتر پوست انجام ‌می‌شود. در روش فیشال، پوست صورت به‌طور کامل از آلودگی‌ها و چربی ها تمیز شده و باکتری های روی پوست نیز از بین ‌می‌روند. این روش به افزایش رطوبت پوست کمک کرده و باعث تسریع گردش خون و افزایش مواد مغذی ضروری پوست ‌می‌شود.
  • پاکسازی پوست با لیزر: از دیگر روش های موثر کلینیکی برای پاکسازی پوست، ‌می‌توان به پاکسازی پوست با استفاده از لیزر اشاره کرد. لیزر درمانی پوست برای پاکسازی و بهبود وضعیت و سلامت پوست، با استفاده از روش‌های مختلفی انجام ‌می‌شود. اشعه های لیزر باعث تحریک کلاژن ‌سازی پوست شده و در نهایت منجر به جوانسازی و شادابی پوست ‌می‌شود. در این روش، انرژی لیزر به عمق مناسبی از پوست نفوذ ‌می‌کند. سپس رنگدانه‌های پوست تحریک می شود و غدد چربی کاهش پیدا خواهند کرد.
  • پاکسازی پوست با روش میکرودرم ابریژن : در این روش، در کنار پاکسازی پوست، لایه ‌برداری آن نیز به‌ طور موثری انجام ‌می‌شود. روش میکرودرم ابریژن در پاکسازی پوست و درمان زخم‌ها و آسیب‌های ناشی از نور خورشید و همچنین تغییر رنگ پوست، بسیار تاثیرگذار است. در میکرودرم ابریژن برای پاکسازی و لایه‌برداری پوست از دو روش مختلف استفاده ‌می‌شود

 

چگونگی انجام پاکسازی صورت

  • گوماژ یا اسکراب همراه با بخور سرد یا گرم که پزشک متخصص متناسب با نوع پوست فرد سرد یا گرم بودن بخور را انتخاب می کند. در این مرحله لایه برداری سطحی انجام می شود.
  • مرحله بعدی دزن می باشد که در این مرحله به وسیله جریان الکتریکی لایه برداری عمیق پوست انجام می شود.
  •  هیدرودرمی با گالوانیک مرحله چهارم می باشد که آبرسانی و همچنین تغذیه رسانی به پوست را شامل می شود.
  • در مرحله پنجم که های فرکوئنسی نام دارد با جریان الکتریکی بالا پوست کاملا ضد عفونی شده و منافذ باز پوست بسته می شود.
  • در این مرحله از ماسک مغذی ژاپنی که خاصیت کلاژن سازی و جوانسازی دارد روی پوست  استفاده می شود تا مواد مورد نیاز کاملا جذب پوست شود.
  •  در مرحله آخر پاکسازی بیست دقیقه ماساژ با بهترین صندلی ماساژور در کلینیک ، شما می توانید آرامش را در محیطی کاملا بهداشتی تجربه کنید.

 

عوارض پاکسازی صورت

پاک سازی پوست اگر در کلینیک های تخصصی پوست و مو انجام شود هیچگونه عوارضی را بدنبال نخواهد داشت اما اگر پاکسازی در سالن های زیبایی توسط فرد غیر متخصص انجام شود به دلیل اینکه فرد هیچ گونه تخصص و اطلاعات کافی در مورد آناتومی پوست شما ندارد به بهانه پاکسازی صورت از انواع ویتامین‌ ها ، مواد نامرغوب ، کرم‌ های مختلف و چرب برای پوست شما استفاده می کند. خیلی از افراد که به سالن های زیبایی برای پاکسازی صورت مراجعه می کنند ، نوجوان‌ها و جوان‌ها می باشند که این افراد مستعد به آکنه‌ و جوش هستند. اگر آرایشگر در این ضمینه اطلاع کافی نداشته باشد و اصول مراقبتی پوست را نداند به اشتباه بدون اطلاعات کافی از  کرم‌های مختلف، سنگین و چرب روی پوست صورت این افراد استفاده کند، باعث تحریک شدید جوش‌ها می‌شود.

 

افرادی که میتوانند پاکسازی انجام دهند چه کسانی هستند؟

افرادی که دارای پوست خشک هستند ، کسانی که در اطراف چشم خود چین و چروک‌ دارند ، کسانی  در پوست صورتشان دارای کک و مک هستند و افرادی که در معرض آلودگی هوا قرار دارند.عارضه های پوستی معمولا از سن ۱۶ سالگی ظاهر می شوند؛ بنابراین پاکسازی صورت برای افراد بالای این سن هیچ محدودیتی ندارد و برای هر نوع پوستی مناسب است. برای این افراد نمی توان گفت کدام روش بهترین روش برای پاکسازی پوست شماست؛ اما پاکسازی پوست به روش های کلینیکی اغلب نتیجه مطلوب تری خواهند گرفت. علاوه بر آن در صورتی که بیمار سابقه بیماری پوستی خاصی نداشته باشد مشکل خاصی برای  پوست به وجود نخواهد آمد. اما بهتر است درباره مشکلات پوستی خود ابتدا با یک پزشک متخصص در این باره صحبت کنید.

 

نکات قبل از پاکسازی

شاید برای بسیاری از افراد شستشوی دست‌ها اهمیت نداشته باشد، ولی باید بدانید که قبل از پاکسازی پوست به خوبی دست‌هایتان را بشویید. شستشوی دست‌های شما باید با شوینده‌های مرطوب کننده باشد تا هم آلودگی‌های روی دست‌هایتان از بین برود و هم دست شما مرطوب و نرم شود. اگر شما آرایش می‌کنید و جوش‌های زیادی روی پوست خود می‌زنید بیشتر باید به این موضوع اهمیت دهید و صورت خود را روزانه دو مرتبه شستشو دهید. در واقع یکی از مهمترین مراحل قبل از پاکسازی پوست این است که صورت خود را به خوبی بشویید تا آلودگی روی پوست شما نباشد. برخی از پوست‌ها نیاز شدیدی به لایه برداری دارند و به همین دلیل قبل از پاکسازی پوست باید لایه برداری پوست خود را شروع کنند. به عنوان مثال در برخی از مواقع که پوست شما با آفتاب سوخته است در ابتدا باید لایه برداری پوست خود را شروع کنید و سپس برای پاکسازی پوست خود اقدام نمایید.

 

نکات بعد از پاکسازی پوست

استفاده کردن از کرم‌های مرطوب کننده تاثیر بسیاری در روند بهبودی پاکسازی پوست شما دارد و به عنوان یکی از نکاتی که برای مراقبت‌های بعد از پاکسازی اهمیت دارد، پزشک به شما استفاده از آنها را پیشنهاد می‌دهد. یکی دیگر از مراحل پاکسازی و پیش از پاکسازی پوست که اهمیت بسیاری دارد، این است که شما باید به خوبی صورت خود را تمیز و خشک کنید. بعد از اینکه شما صورت خود را با شوینده‌ها شستید و یا اینکه بعد از لایه برداری صورت خود را شستشو دادید، باید به خوبی پوست خود را خشک کنید.

شما از هر یک از روش‌های پاکسازی که استفاده کنید، باید بعد از درمان سریعا پوست خود را تمیز کنید. شستشوی صورت یکی از مهمترین مراقبت‌های بعد از پاکسازی می‌باشد که باید به آن اهمیت بسیار زیادی دهید. در واقع باید بدانید از آنجایی که شستشوی صورت اولین مرحله مراقبت از پوست پاکسازی شده می‌باشد اهمیت بسیاری هم دارد. برای تمیز کردن پوست باید از یک حوله پاکیزه استفاده کنید تا آلودگی روی پوست شما ایجاد نشود. برخی از روش‌های پاکسازی که شما انجام می‌دهید شاید درد داشته باشد و یا اینکه سوزش خاصی را به همراه خود داشته باشد، به همین دلیل برای مراقبت‌های بعد از پاکسازی از کرم‌هایی که ضد التهاب می‌باشند استفاده کنید.

 

هزینه پاکسازی صورت در کلینیک معتبر

عموما قیمت پاکسازی پوست یا اصطلاحا فیشال در کلینیک های زیبایی معتبر به نسب آرایشگاه ها بالاتر است. در مطب از روش های دستگاهی استفاده می شود و پزشک با توجه به نوع پوست شما، به آن رسیدگی می کند که عوارض احتمالی را کاهش دهد. قیمت پاکسازی پوست میکرودرم از سایر روش ها بالاتر بوده و روش تخصصی تری نیز محسوب می شود. علاوه بر تمام اینها، در مطب پزشک با توجه به نقص های پوست شما، مثل جای زخم، کک و مک، جای جوش و لکه، عمق مورد نیاز پاکسازی و لایه برداری را تخمین می زند، تا پوست شما صاف و شفاف شود. گاهی عمق لایه برداری و پاکسازی، اگر به شکل مرتب و درست و در سن مناسب انجام گیرد، باعث از بین رفتن چین و چروک ها و خطوط روی سطح پوست نیز می شود. در صورتی که میخواهید هزینه فیشیال یا پاکسازی در کلینیک معتبر استعلام بگیرید. کارشناسان کلینیک پوست مو و زیبایی گلسار رشت در خدمت تمامی افراد متقاضی پاکسازی صورت میباشد.

 

دوره نقاهت پاکسازی صورت

از آنجایی که این شیوه درمانی یک عمل جراحی محسوب نمیشود دوران نقاهت نیز ندارد اما در برخی از موارد لازم مدتی را برای ترمیم و بازسازی پوست اختصاص دهید و از مراقبت های ذکر شده پیروی کنید. با این حال میتوانید در رابطه با مدت مورد نیاز جهت ریکاوری پوست خود با پزشک متخصص خود صحبت کنید . در صورت مشاهده هرگونه عوارض حاد در 24 اولیه لازم است سریعا با پزشک متخصص در تماس باشید.

 

تعداد دفعات مورد نیاز پاکسازی صورت

از آنجایی که پاکسازی پوست در کلینیک ها شیوه های متعددی را دارا میباشد در این قسمت اشاره کوچکی به موارد و روش های پاکسازی کرده ایم. استفاده از لیزر RF برای جوانسازی , یا مزوتراپی بدون سوزن و استفاده از لیزر برای جوانسازی پوست و …نیاز به یک جلسه درمانی مراقبتی در فواصل زمانی خاص که از طرف پزشک متخصص اعلام می شود دارد .تعداد جلسات برای درمان کامل با هیدرودرم شامل مجموعه ۶ تا ۱۰ جلسه که هر جلسه در حدود ۲۰ دقیقه طول می کشد .برای بهبود کامل و از بین بردن چین و چروک و خطوط پیری روی پوست این تعداد جلسه با دستور پزشک متخصص نیاز است .

یکی از بهترین و مطمئن ترین روش هایی که امروزه برای درمان پیری پوست استفاده می‌شود هیدرودرم ابریژن است که رواج زیادی به نسبت سایر روشهای درمانی پیدا کرده است. جلسات هیدرودرم به حدی تاثیر خود را در پوست افراد نشان میدهند که اکثر مراجعین کلینیک در همان جلسه اول تغییرات را کاملا احساس میکنند. هیدرودرم نیز در صورت نیاز و تشخیص پزشک معالج نیاز به یک جلسه درمان مراقبتی در فواصل زمانی یک ماه برای حفظ نتیجه درمان و نیز بهبود کامل درمان نیاز می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت

نتیجه گیری

فیشیال یکی از روش‌های موثر برای پیشگیری از پیری پوست می‌باشد. فیشیال مخصوص پیشگیری از پیری پوست، در بسیاری مراحل فرقی با فیشیال عادی ندارد ولی در مراحل آخر از سرم‌ها و ماسک‌های مخصوص و تخصصی استفاده می‌شود. این مواد در نواحی مخصوصی که مورد نظر فرد متقاضی پاکسازی پوست است، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بسته به نوع پوست شما دفعات و فاصله زمانی بین مراجعات می‌تواند متفاوت باشد. در زیر با در نظر گرفتن نوع پوست و سن اطلاعات مناسبی در خصوص دفعات و وقفه بین آ‌ها به شما خواهیم داد. در نظر داشته باشید که این فاصله‌گذاری و تعداد دفعاتی که در زیر گفته شده عمومی می‌باشد و ممکن است برای همه یکسان نباشد. برای اینکه اطلاع دقیقی از وضعیت شما پیدا کنید بهتر است به یک متخصص پوست و زیبایی مراجعه کنید.

معرفی کلینیک معتبر برای پاکسازی پوست با رعایت پروتکل های ویروس کرونا

یک کلینیک معتبر باید از جدید ترین شیوه های پاکسازی صورت برای پاکسازی عمیق صورت استفاده کند. برای انجام امور فیشیال در کلینیک فردی با عنوان فیشیال وجود دارد که باید از تجهیزات بهداشتی و تمیز جهت پاکسازی برخودار باشد و بتواند پاکسازی عمیق را به بهترین شکل انجام دهد.

کلینیک منتخب ما کلینیک پوست مو و زیبایی گلسار رشت است که در مجموعه فیشیال ها تحت آموزش قرار گرفته و موظف به ارایه بهترین خدمات پاکسازی صورت هستند. همچنین کلینیک پوست مو و زیبایی گلسار رشت از بهترین تجهیزات جهت جوانسازی و زیبایی برخودار است که میتوانید با مشاورین و کارشناسان کلینیک پوست مو و زیبایی گلسار رشت برای مشاوره این شیوه های در تماس باشید. همچنین نمونه های مراجعین این مجموعه در شبکه های اجتماعی آن وجود دارند . برای ارتباط با واحد کارشناسان و مشاورین کلینیک پوست مو و زیبایی گلسار رشت میتوانید در تماس باشید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

آشنایی با انواع اگزمای پوست و راهکارهای درمانی آن

راهکارهای خانگی و دارویی درمان چربی پوست

جوانسازی پوست صورت با لیزر آر آف فرکشنال

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلساررشت با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

13910111950

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 9 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicgolsar

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلساررشت توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicgolsaar.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicgolsaar.ir/ug97

لینک آپارات: https://aparat.com/v/Zxk3o

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/62k9vEJ2

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://youtu.be/RNypSCjlZbo

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان سیاهی زیر بغل و کشاله ران
انواع بیماریهای پوستی خارش دار
درمان چانه دراز بدون جراحی
سفت شدن ژل خط خنده
هیدروفیشیال چیست
لب روسی خط دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران رشت کلینیک زیبایی گلسار
  • 09120043630-01391011195
  • info@clinicgolsaar.ir