چند جلسه فیشیال پوست لازم است؟

چند جلسه فیشیال پوست لازم است؟

چند جلسه فیشیال پوست لازم است؟

فیشیال صورت روشی عالی برای احساس آرامش بیشتر، ریلکس کردن و دستیابی به یک پوست درخشان و سالم است. هیچ احساسی بهتر از درمان یک پوست خسته با استفاده از فیشیال صورت نیست.

فیشیال صورت در واقع یک جلسه درمانی زیبایی به طول یک ساعت است که مزایای زیادی را برای پوست صورت شما به همراه دارد. فیشیال شامل مراحلی برای مراقبت از پوست، از جمله CTM، ماساژ پوست صورت و لایه برداری است. این مراحل همگی می توانند پوست صورت شما را بهبود ببخشند.

برای داشتن پوستی درخشان و از بین بردن استرس های یک هفته شلوغ کاری، Facial صورت در یک سالن آرایشی و به دست افراد حرفه ای، بهترین انتخاب است. اگر با فیشیال پوست آشنا نیستید و نمی دانید که این کار چگونه می تواند به پوست شما منفعت برساند.

اگر شما همه جز آن دسته از افرادی هستید که با پاکسازی و جوانسازی پوست در خانه به پوستی شاداب و سالم دست پیدا نکرده اید، بهتر است که روش درمانی که اخیرا خانم های زیادی از آن استقبال کرده اند و تمایلات خود را نسبت بدان نشان داده اند را انتخاب کنید. یکی از این روش های لایه برداری پوست صورت که هیچ گونه عوارضی از آن ثبت نشده است، فیشیال صورت می باشد که متناسب با هر نوع پوست صورت می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت

فیشیال پوست چیست؟

فیشیال پوست را اگر به طور خلاصه معرفی کنیم، مجموعه‌ای از شیوه‌های مراقبتی است که روی پوست صورت انجام می‌شود و شامل انواع روش‌های درمانی و زیبایی است. هدف نهایی این روش، بهبود ظاهر پوست و کمک به آرامش و نرمی و لطافت آن است. پاکسازی پوست یکی از خدمات رایج درمانی و زیبایی در اسپاها است و مدت زمان خاص یا محصولات خاصی ندارد. در واقع هر فرایند پاکسازی پوست با توجه به نوع پوست شما و ویژگی‌های خاص پوست صورت‌تان، ممکن است متغیر باشد. در واقع برای اجرای فرایندهای درمانی مختلف، همه این عوامل در نظر گرفته می‌شود و بعد، درمان‌های گوناگون و محصولات مختلف مورد استفاده در فرایند، انتخاب می‌شود. مثلا برای کسانی که پوست‌های حساسی دارند، لایه برداری پوست صورت با ماسک های طبیعی انجام می شود. برای بیشتر افراد، فیشیال پوست به معنای تمیز کردن عمقی آن از آلودگی‌ها است ولی برخی از فرایندهای آن، چیزی فراتر از تمیز کردن عمقی پوست است و مراحل مختلفی دارد.

 

مراحل انجام فیشیال پوست

همانطور که قبلا هم گفتیم، فیشیال پوست برای هر فرد با فرد دیگر ممکن است متفاوت باشد. اما در مجموع شامل مراحل زیر است:

مشورت با مشتری

هر جلسه فیشیال پوست باید با مشورت شروع شود. ممکن است از مشتری خواسته شود که فرمی را پر کند. این فرم شامل قسمت‌های مختلف از جمله بیماری‌های پوستی، رژیم غذایی، مقدار آبی که فرد در روز می‌نوشد، داروها و مکمل‌هایی که مصرف می‌کند و محصولات مراقبت از پوستی است که فرد در حال حاضر از آن استفاده می‌کند. داروهایی مثل Retin-A یا داروهای دیگر ممکن است روی پوست صورت تاثیرگذار باشند و بعد از جلسه مشورت مشخص می‌شود که متخصص مربوطه کدام مراحل را برای شما انجام خواهد داد. معمولا از شما در مورد بیماری‌های پوستی که دارید سوال می‌شود تا درمان، آسیب بیشتری به پوست‌تان نزند.

پاکسازی پوست صورت

ابتدا حوله یا هدبندی دور موهای مشتری پیچیده می‌شود. سپس با کمک گلوله‌های پنبه یا پد‌های مخصوص از محصولات پاک کننده برای تمیز کردن لایه بیرونی پوست استفاده می‌شود. گاهی اوقات این مرحله دو بار تکرار می‌شود تا کاملا از تمیز شدن سطح پوست، اطمینان حاصل شود. سپس با انداختن نور روی پوست و با استفاده از ذره‌بین، متخصص مربوطه نوع پوست شما را به دقت آنالیز می‌کند تا متوجه شود که نوع پوست شما چیست و آیا پوست حساسی دارید یا خیر.

بخار دادن پوست صورت

سپس صورت شما بخور گرم داده می‌شود. بخور صورت هم آرامش بخش است و هم باعث می‌شود که خارج کردن جوش‌های سرسیاه و سرسفید راحت‌تر انجام شود. اگر پوست خیلی حساسی داشته باشید ممکن است این مرحله انجام نشود.

لایه برداری پوست صورت

در مرحله لایه برداری پوست‌های مرده از روی صورت شما برداشته می‌شوند. گاهی از لایه بردارهای شیمیایی حاوی آنزیم‌ها و اسیدها استفاده می‌شود. لایه برداری عمیق‌تر برای کسانی که پوست حساس ندارند انجام می‌شود.

استخراج آلودگی‌ها و جوش از زیر پوست

مراحل قبلی باعث می‌شود که پوست و منافذ آن شل‌تر شود تا آلودگی‌های عمقی و جوش‌ها در این مرحله به راحتی خارج شوند. این مرحله برای کسانی که جوش‌های سرسیاه و سرسفید دارند انجام می‌شوند. اگر پوست حساسی داشته باشید یا جوش سرسیاه نداشته باشید، ممکن است از این مرحله صرف نظر شود.

درماپلنینگ (Dermaplaning)

سپس با کمک تیغ مخصوص، پوست‌های مرده و موهای اصلاح نشده از روی پوست برداشته می‌شوند. این کار باعث می‌شود که پوست شما فورا روشن‌تر شود.

ماساژ پوست

ماساژ پوست صورت باعث می‌شود که خون در پوست جریان پیدا کند. در نتیجه، پوستی شاداب‌تر و شفاف‌تر خواهید داشت. ماساژ صورت احساس خوبی دارد و خستگی را از پوست صورت دور می‌کند. اگر نکات مهم در ماساژ صورت برای جوان سازی پوست رعایت شود با ماساژ می‌توانید عضلات صورت را نیز ریلکس کنید.

استفاده از ماسک‌ صورت

سپس با توجه به نوع پوست و نیازهای پوست‌تان، از انواع ماسک صورت گیاهی و شیمیایی مخصوص برای تقویت پوست استفاده می‌شود. در این مرحله باید حتما از نوع پوست خود اطلاع داشته باشید تا ماسک مناسبی برای پوست‌تان استفاده شود. برای جوانی و شادابی هر چه بیشتر پوستتان، از انواع ماسک روشن کننده پوست استفاده می شود. بعد از ماسک، ممکن است از محصولات تقویتی دیگری مثل سرم، مرطوب‌کننده یا ضدآفتاب هم استفاده شود.

 

انتخاب فیشیال بر اساس نوع پوست

فیشیال باید بر اساس نوع پوست شما باشد تا اثرات فوق‌العاده‌ای بر جای بگذارد.

فیشیال پوست عادی و خشک

فیشیال این نوع پوست شامل این موارد است: پاک‌سازی عمیق، ماساژ پوستی، استفاده از بخور صورت برای ازبین‌بردن آلودگی‌ها، و ماسک یا سرم مرطوب‌کننده که در مرحله آخر استفاده می‌شود. اگر پوست خشک دارید، از لایه برداری بیش‌ازحد جلوگیری کنید.

فیشیال پوست مختلط

این نوع پوست دارای ترکیبی از پوست چرب و طبیعی و خشک است. در فیشیال پوست مختلط حتما باید از محصولات ملایم استفاده شود تا مشکلاتی از جمله جوش و آکنه ایجاد نشود.

فیشیال پوست چرب

برای فیشیال این نوع پوست باید از محصولات طبیعی و ارگانیک استفاده شده و پس از تمیزکردن پوست و تخلیه، ماسک و سرم مخصوص پوست چرب استفاده شود. فیشیال پوست چرب منافذ پوستی را کوچک می‌کند.

 

انواع فیشیال پوست

فیشیال کلاسیک

این روش یکی از رایج‌ترین نوع فیشیال است که شامل پاک‌سازی پوست، لایه‌برداری پوست، رطوبت‌رسانی پوست، و ماسک صورت است. فیشیال کلاسیک در هر موقعیتی از سال قابل‌انجام است.

روند:

پس از پاک‌سازی، روند لایه‌برداری به‌کمک اسکراب برای ازبین‌بردن سلول‌های مرده شروع می‌شود. در ادامه، از بخور صورت برای تخلیه انواع جوش و بازشدن منافذ پوستی استفاده می‌شود.

فواید:

با این روش پوستی مرطوب و زیبا و یکدست به دست می‌آورید.

مناسب برای چه نوع پوستی است؟

فیشیال کلاسیک مناسب انواع پوست خشک تا عادی است. اگر فرد دارای اگزما باشد، حتما از بخور صورت اجتناب کنید و دستمال مرطوب گرم را جایگزین کنید.

 

فیشیال آروماتراپی یا رایحه‌درمانی

این نوع از فیشیال دقیقا فرایندی مشابه فیشال کلاسیک دارد، با این تفاوت که از روغن‌های معطر که مزایای زیادی برای پوست دارند نیز در آن استفاده می‌شود. فیشیال آروماتراپی موجب آرامش ذهن می‌شود.

روند:

سلول‌های موجود در روغن‌ها به‌هنگام ماساژ، جذب سطح پوست می‌شود. این مواد سلول‌های پوستی را بازسازی می‌کنند. این فیشیال همچنین مراحلی از جمله لایه‌برداری، رطوبت‌رسانی، تونر و کرم زیر چشم نیز دارد.

فواید:

فیشیال آروماتراپی موجب جوان‌سازی و کلاژن‌سازی پوست می‌شود.

مناسب چه نوع پوستی است؟

مناسب انواع پوست عادی و خشک.

 

فیشیال ضدپیری

این نوع از فیشیال با محصولاتی که باعث کاهش چشمگیر روند پیری می‌شوند همراه است. خانم‌های بالای ۳۰ سال به‌راحتی می‌توانند از این روش استفاده کنند و از فواید آن برخوردار شوند.

روند:

فیشیال ضدپیری شامل پاک‌سازی عمیق منافذ پوست، لایه‌برداری و میکرودرم است. بعد از این مراحل، ماسک لیفتینگ به‌روی سطح پوست قرار داده می‌شود و ماساژ انجام می‌شود. در آخر نیز سرم کلاژن‌ساز برای تکمیل این فرایند استفاده می‌شود.

فواید:

فیشیال ضدپیری سلول‌ها و کلاژن‌های سطح پوست را احیا می‌کند و به‌مرور زمان، باعث سفتی و لیفت پوست می‌شود.

مناسب برای چه نوع پوستی است؟

مناسب انواع پوست. حتی افرادی که دارای پوست چرب و حساس‌اند نیز می‌توانند از فیشیال ضدپیری استفاده کنند.

 

فیشیال آب‌رسان پوست

این نوع از فیشیال در بین ستاره‌های سینما بسیار محبوب است و موجب درخشندگی و رطوب‌رسانی پوست می‌شود. فیشیال آبرسانی‌کننده پوست مناسب خانم‌های ۳۰ سال به بالاست.

روند:

در این نوع از فیشیال، علاوه بر پاک‌سازی صورت، از انواع آنتی‌اکسیدان‌ها و سرم‌های مغذی و ویتامینه پوست استفاده می‌شود و آب‌رسان مناسب روی سطح پوست ماساژ داده می‌شود.

فواید:

این روش باعث آب‌رسانی عمیق پوست شده و پوست را درخشان و زیبا می‌کند.

مناسب برای چه نوع پوستی است؟

برای انواع پوست و در تمام طول سال قابل‌انجام است.

 

مراحل فیشیال در خانه

ماسک صورت با آلوئه ورا

بعضی از افراد فیشیال خانگی را به‌دلیل مشغله زیاد ترجیح می‌دهند. در اینجا، ۷ مرحله انجام فیشیال در خانه شرح داده می‌شود که به‌راحتی می‌توانید این مراحل را هفته‌ای ۱ بار انجام دهید.

فضایی آرامش‌بخش ایجاد کنید

وان حمام را با آب‌ گرم و مقداری نمک اپسوم پر کنید. می‌توانید چند قطره روغن اسطوخودوس نیز به آب اضافه کنید. روشن‌کردن چند شمع و پخش آهنگ‌های آرامش‌بخش نیز در ساختن این فضا بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

پوست خود را به‌خوبی تمیز کنید

قبل از فیشیال، حتما پوست خود را از هرگونه مواد آرایشی و آلوده‌کننده تمیز کنید. برای این‌ کار، ابتدا با شوینده مناسب پوست خود، اقدام به شست‌وشو کنید و بعد، با استفاده از پاک‌کننده آرایشی پوست‌تان را کاملا تمیز کنید. فراموش نکنید تمیزی پوست فرایند تأثیرگذاری فیشیال را چندین برابر افزایش می‌دهد.

بخور پوست صورت انجام دهید

برای بازشدن منافذ پوستی بخور گرم انجام دهید. با بخور، لایه‌برداری بهتری خواهید داشت و در نتیجه، پوستی نرم و لطیف برای شما به ارمغان می‌آید. برای این کار می‌توانید از دستگاه بخور گرم خانگی استفاده کنید. همچنین، می‌توانید مقداری آب گرم را در ظرف بریزید و سر خود را با حوله بپوشانید و بعد ۲۰ دقیقه بخور دهید.

پوست صورت را لایه‌برداری کنید

برای ازبین‌بردن سلول‌های مرده سطح پوست و باز‌شدن منافذ پوست، باید پوست را لایه‌برداری کنید. این کار را می‌توانید به‌کمک انواع اسکراب‌های لایه‌بردار موجود در بازار انجام دهید. برای لایه‌‌برداری صحیح، مقداری اسکراب را روی پوست صورت به‌صورت دورانی ماساژ دهید. حتما روی قسمت‌های چرب خصوصا گونه‌ها بیشتر تمرکز کنید.

ماسک پوست صورت بگذارید

بر اساس نوع پوست خود، ماسک مناسب و با‌ کیفیت انتخاب کنید و آن را 15 تا 20 دقیقه روی سطح پوست قرار دهید. اگر از ماسک نقابی استفاده می‌کنید، حتما در این مدت‌زمان ماسک را ماساژ دهید.

پوست را رطوبت‌رسانی کنید

راه دستیابی به پوستی درخشان و زیبا استفاده از مرطوب کننده باکیفیت و ارگانیک است. بعد از برداشت ماسک از سطح پوست، مرطوب‌کننده مناسب نوع پوست خود بزنید. برای تأثیرگذاری بیشتر، می‌توانید از ماساژور صورت نیز استفاده کنید تا مرطوب‌کننده به‌خوبی جذب پوست شود.

از تخلیه یا استخراج پوستی صرف‌نظر کنید

اگر دستگاه میکرونیدلینگ خانگی داشته باشید که چه‌بهتر، ولی در غیر این‌ صورت حتما از این مرحله فیشیال صرف‌نظر کنید.

بدون ابزارهای مخصوص، ممکن است به پوست خود آسیب بزنید.

 

خدمات تکمیلی فیشیال پوست

تفاوتی ندارد که از تکنیک پایه برای پاکسازی استفاده کنید یا تکنیک کامل، در هر صورت می‌توانید خدمات تکمیلی مانند اتوی صورت، اکسیژن تراپی و … را بر روی پکیج درمانی خود اضافه کنید. البته تایید و انجام آن در گرو شرایط پوستی و نیازهای پوست شماست که باید توسط متخصص تایید شود.

در ادامه به تعدادی از این خدمات می‌پردازیم که می‌توانید به پکیج ساده یا کامل خود اضافه کنید.

اکسیژن تراپی (Oxy Facial)

تمامی سلول‌های بدن برای تغذیه و زنده ماندن نیاز به اکسیژن دارند، سلول‌های پوست نیز از این قاعده مستثنی نیستند. به همین دلیل در خدمات پوستی، تکنیکی به نام اکسیژن تراپی یا اکسیژن رسانی به پوست ارائه می‌شود.

این تکنیک به پوست شما کمک می‌کند تا کلاژن بیشتری تولید کند که در نتیجه آن بتواند شادابی بیشتری داشته باشد. در این تکنیک باید اکسیژن به لایه‌های پوست وارد شود تا به سفت شدن پوست کمک کند.

در این تکنیک از دستگاهی استفاده می‌شود که مولکول‌های اکسیژن را به همراه مواد مغذی به اپیدرم یا همان لایه بیرونی پوست تزریق می‌کند. این روش غیرتهاجمی با اسپری کردن ویتامین‌ها و مواد معدنی باعث افزایش تاثیرگذاری این تکنیک می‌شود.

روش کار دستگاه اکسیژن‌تراپی

بعد از فیشیال صورت اگر پوست شما به اکسیژن نیاز داشته باشد، این کار را با دستگاه اکسیژن تراپی انجام می‌دهند. در نهایت این عملیات باعث افزایش گردش خون در پوست و تولید کلاژن بیشتر می‌شود.

در بالای این دستگاه، مخرنی قرار دارد که می‌توانید انواع سرم را در آن ریخته و در طول اکسیژن‌تراپی از آن استفاده نمایید.

پیشنهاد ما این است که اگر می‌خواهید نتیجه فوق‌العاده‌ای در پیشگیری از افتادگی پوست یا درمان چروک پوست دریافت کنید، از سرم‌هایی با این اهداف استفاده کنید.

به عنوان مثال در صورت استفاده از سرم‌هایی که حاوی هیالورونیک می‌باشد به پوست شما کمک می‌کند تا استقامت خود را مجددا بازیابد.

همچنین در صورتی که از آنتی اکسیدان های ضروری مصرف کنید، شاهد تغذیه و انسجام پوست هستید.

 

میکرودرم ابریژن (Microdermabrasion Facial )

مطمئن باشید با استفاده یکباره از میکرودرم ابریژن، مشتری همیشگی آن می‌شوید. تاثیر این تکنیک در پاکسازی منافذ پوست بر شخصی پوشیده نیست.

در واقع در این تکنیک به وسیله دستگاهی که خاصیت مکش دارد، سلول‌های مرده پوست را از صورت جدا می‌کند. شدت لایه‌برداری این تکنیک نسبت به فیشیال کامل بیشتر است. به همین دلیل سعی کنید تا چند روز از تابش نور مستقیم به پوستتان جلوگیری کنید.

میکرودرم ابریژن

این روش غیرتهاجمی بوده و میزان لایه‌برداری آن بستگی به فشار دست تکنسین و مدت زمانی که دستگاه در محل مورد نظر قرار دارد، می‌باشد.

از مزایای این دستگاه و تکنیک می‌توان به تحریک فیبروبلاست ها اشاره نمود. این اتفاق در نهایت موجب افزایش تولید کلاژن و الاستین در پوست شما می‌شود. در نهایت با تکرار این روش می‌توانید به نتایج خوبی در جوانسازی و شادابی پوست دست یابید.

بسیاری از افراد بعد از استفاده از میکرودرم ابریژن و مشاهده تاثیرات عمیق آن، تمایل به استفاده مجدد از آن در مراجعات بعدی دارند.

به دلیل تخلیه کامل منافذ پوست از انواع آلودگی‌ها، بعد از استفاده از میکرودرم ابریژن شاهد روشنی شفافیت بینظیری در صورت خود می‌شوید.

روش کار میکرودرم ابریژن

برای انجام این عملیات به کمک دستگاهی که دارای منبعی از نمک‌ها و ذرات ریز است، انجام می‌شود. این ذرات در واقع اکسید آلومینیوم هستند که در مخزن این دستگاه جمعآوری شده‌اند.

بعد از فیشال پوست صورت، نوبت به استفاده از این دستگاه می‌رسد. در واقع برای استفاده از آن باید قبل از اعمال انواع ماسک‌های مغذی اقدام کنید.

این دستگاه با مکش خود باعث تصفیه پوست و منافذ آن می‌شود. مدت زمان استفاده از آن با توجه به نوع پوست و نیازهای آن تعیین می‌شود. اپراتور این دستگاه با توجه به نیازهای هر قسمت از پوست، تعداد دفعات استفاده و میزان فشار دست خود را هماهنگ و تنظیم می‌کند.

در نهایت ممکن است احساس کنید ذرات ریزی مانند گرد و غبار روی چهره شما نشسته است. نگران نباشید، این ذرات همان اکسیدهای آلومینیوم موجود در مخزن دستگاه است که برای این کار تهیه شده‌اند.

 

لایت تراپی (Light Rejuvenation Facial)

لایت تراپی یا نوردرمانی، تکنیکی است که مدت زمان زیادی از عمر آن نمی‌گذرد و در همین مدت بسیار محبوب شده است. گاها به این روش فوتوتراپی نیز گفته می‌شود.

در این روش از نقاب‌هایی که دارای LEDهای مخصوص هستند، استفاده می‌شود. این دیودها با انتشار طول موج‌های به خصوصی باعث ایجاد اثرات درمانی خاص می‌شوند.

در صورت استفاده در چند جلسه از این تکنیک، می‌توانید نتایج مطلوبی در جهت سفت شدن عضلات صورت دریافت کنید.

ماسک‌های لایت‌تراپی دارای انواع مختلفی است که هر کدام دارای طول موج متفاوتی است. در نتیجه هر طول موج، این نقاب به رنگ‌های مختلفی مانند نارنجی، آبی، بنفش و موارد دیگر پدیدار می‌شود.

هر کدام از این LEDها دارای خواص متفاوتی است که با توجه به نیازهای پوست و اهداف تعیین شده در این بخش استفاده می‌شود.

روش کار لایت تراپی

همانطور که گفتیم لایت تراپی یا نور درمانی از خدمات پوستی فیشیال است. در این بخش می‌خواهیم به جزییات مراحل آن بپردازیم.

برای رسیدن به مرحله نوردرمانی باید ابتدا پاکسازی پوست را انجام دهید. می‌توان این گونه عنوان نمود که لایت تراپی از مراحل انتهایی فیشال است.

در نهایت و بعد از پاکسازی پوست، کرم مخصوص ماسک‌های LED روی صورت شما اعمال می‌شود. بعد از این که تمام پوست شما به این مواد آغشته شد، ماسک‌ها روی صورت شما گذاشته می‌شود و تنظیمات آن صورت می‌گیرد.

این ماسک‌ها محدوده کامل صورت و گردن شما را در بر می‌گیرد.

حدود 15 دقیقه زمان لازم دارید تا پوست شما از نهایت فواید این ماسک بهره‌مند شود. در طول این زمان، کرم مخصوصی که در مرحله قبل برای صورت شما استفاده شده بود جذب می‌شود و تاثیرگذاری خود را روی پوست انجام می‌دهد.

بعد از گذشت این زمان، ماسک از صورت شما برداشته می‌شود و کار شما با ماساژ صورت و گردن به پایان می‌رسد.

فیشیال پوست
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت – فیشیال پوست

مزایای فیشیال

رهایی از استرس

بنابر بررسی‌ها مشخص شده که فیشیال و ماساژ پوست دستگاه عصبی سمپاتیک را فعال می‌کند که آن به نوبه خود موجب کاهش اضطراب می‌شود و در نهایت حال روحی‌تان را بهبود می‌بخشد. در صورت، صدها نقطه فشار وجود دارد که به سیستم‌های مختلفی در بدن متصل هستند. وقتی این نقاط فشار ماساژ داده شوند، بدن به آنها واکنش نشان می‌دهد. به همین دلیل فیشیال و ماساژ خوب صورت، علاوه‌بر اینکه پوست را درخشان می‌کند، روی عملکرد اندام‌های دیگر بدن هم تاثیر مثبتی دارد.

فیشیال پوست را می‌توان ورزشی مناسب برای صورت دانست. یافتن این نقاط فشار برای افراد معمولی و آموزش‌ندیده سخت است و برای این‌کار باید پیش یک متخصص کارآزموده رفت.

پاکسازی پوست

با انجام دادن فیشیال پوست، کل صورت‌تان پاکسازی می‌شود. البته یادتان باشد برای انجام دادن حرفه‌ای فیشیال، حتی با وجود تمام وسایل مورد نیاز در خانه، باز هم بهتر است از یک متخصص پوست، انجام آن را بخواهید. متخصصان فیشیال، پیش از انجام کار، به نوع پوست‌تان و اینکه چه روشی بهترین کارکرد را برایتان دارد توجه می‌کنند. مثلا، ممکن است قبل از اینکه به تمیز کردن پوست‌تان مشغول شوند، با استفاده از بخار آب، منافذ بسته پوست را باز کنند.

پیشگیری از پیری پوست

برای اینکه پوست‌تان دچار پیری و چروک‌های آزاردهنده نشود، باید همیشه از پوست‌تان مراقبت کنید. یکی از روش‌های مراقبت، انجام دادن مرتب فیشیال و ماساژ پوست است. با این کار سلول‌های پوستی احیا شده و تولید کلاژن بهبود می‌یابد. با این روش پوست‌تان جوان‌تر به نظر خواهد رسید.

بهبود جریان خون

تحقیقات علمی نشان می‌دهد که فیشیال و ماساژ صورت می‌تواند جریان خون را بهبود بخشد و همین اتفاق هم برای صورت‌تان می‌افتد. جریان خون بهتر، اکسیژن و مواد مغذی بیشتری به پوست‌تان می‌رساند و در نتیجه صورت‌تان سالم‌تر و درخشان‌تر به نظر خواهد رسید.

جوانسازی پوست

هر چه سن بالاتر می‌رود، پوست درخشندگی خود را از دست می‌دهد که این وضعیت کاملا طبیعی است. اما سبک زندگی و آلودگی محیط به پوست‌تان فرصت بازسازی خود را نمی‌دهد. بنابراین با انجام فیشیال پوست می‌توانید وضعیت پوست‌تان را بهبود بخشید. متخصص فیشیال پوست با بهره‌گیری از روش‌ها، محصولات و فناوری‌های جوانسازی پوست، بافت‌های پوستی‌تان را جوان‌تر می‌کنند.

سم‌زدایی پوست

پوست را باید دائم تمیز کرد تا از شر مواد زائدی که روی آن انباشته می‌شود، خلاص شد. اگر این کار مرتب انجام نشود، احتمال اینکه صورت پر از جوش شود زیاد است. به همین دلیل سم‌زدایی پوست ضروری است. متخصصان پوست، با استفاده از مواد مختلف مانند کرم‌های حاوی آنتی‌اکسیدان، نمک دریا، عصاره‌ها و روغن‌های گیاهی سم‌زدایی را انجام می‌دهند و در نتیجه پوست‌تان شاداب و درخشان می‌شود.

درمان جوش و اثر جوش

اگر از آن دسته افراد هستید که جوش‌های صورت‌تان را می‌کنید، مسلما جای جوش روی صورت‌تان باقی می‌ماند. برطرف کردن اثر این جوش‌ها معمولا سخت است. اما با انجام فیشیال پوست می‌توانید تا حد موثری آنها را درمان کنید. معمولا هنگام انجام فیشیال با استفاده از محصولات حاوی اسیدسالیسیلیک می‌توان جوش و اثر به‌جا مانده از آنها را درمان کرد.

حذف جوش‌های سرسیاه و سرسفید

بخش مهمی از فیشیال پوست خارج کردن آلودگی‌های درون جوش‌های سرسیاه و سرسفید بدون صدمه زدن به پوست است. بیشتر مواقع این کار را نمی‌توان به‌راحتی انجام داد و بهتر است از یک متخصص آموزش‌دیده کمک گرفته شود. جوش‌های سرسیاه و سرسفید در واقع منافذ پوست را می‌بندند و پوست را تیره و کدر می‌کنند. بنابراین اگر پوست‌تان از این جوش‌های آزاردهنده دارد، فیشیال پوست انجام دهید.

لایه‌برداری پوست

لایه‌برداری پوست، فرایندی است که در آن سلول‌های مرده به‌آرامی از سطح پوست‌تان جدا شده و لایه زیرین نرم و لطیف آن نمایان می‌شود. سلول‌های مرده معمولا روی سطح پوست انباشته می‌شوند و به‌مرور پوست‌تان خشک و زبر می‌شود. اما با استفاده از فیشیال پوست، این سلول‌های مرده پوست هم به‌خوبی پاک می‌شوند. در این نوع فیشیال از آن دسته مواد شیمیایی که می‌توانند پوست را لایه‌برداری کنند، استفاده می‌شود.

محکم کردن پوست

با افزایش سن، از تولید کلاژن کاسته می‌شود و در نتیجه آن، پوست خاصیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد. متخصصان پوست هنگام انجام فیشیال پوست، با استفاده از مواد شیمیایی، ماسک، لوسیون و کرم‌ها و عصاره‌های مختلف پوست را درمان می‌کنند و در نتیجه این اقدامات کلاژن پوست تحریک و از علائم پیری پوست کم می‌شود.

برطرف شدن پف و تیرگی‌های زیر چشم

پوست زیر چشم نازک‌تر از قسمت‌های دیگر پوست صورت است و اگر به آن توجه نشود، خیلی زود چروک می‌شود. در این وضعیت معمولا پف و تیرگی زیر چشم و چروک‌های پنجه‌کلاغی دیده می‌شود. با استفاده از کرم‌های ضدچروک یا حتی ورقه‌های خیار که حاوی ویتامین K است می‌توان این مشکلات را تا حدی برطرف کرد. متخصصان زیبایی معمولا با استفاده از روش فیشیال، پوست‌تان را درمان می‌کنند.

بهبود توانایی‌های جذب پوست

فیشیال پوست می‌تواند توانایی پوست را برای جذب مواد مختلف مراقبتی از جمله کرم‌های ضدچروک را افزایش دهد. با انجام دادن مرتب فیشیال پوست، آن را نرم و لطیف و آماده جذب محصولات مراقبتی خواهید کرد.

یکنواختی رنگ پوست

اگر نگران لکه‌های مختلف روی صورت‌تان هستید، با استفاده از فیشیال می‌توانید این لکه‌ها را از روی صورت پاک و رنگ پوست‌تان را یکنواخت کنید. رنگ پوست و مو در نتیجه ترشح ملانین تعیین می‌شود. افزایش سن، در معرض زیاد نور خورشید قرار داشتن و تغییرات هورمونی موجب ترشح بیش از حد ملانین در بخش‌هایی از پوست می‌شود و در نتیجه لکه‌های تیره روی صورت نمایان می‌شود. فیشیال پوست این تیرگی‌ها را برطرف می‌کند و رنگ پوست‌تان را همچون گذشته یکنواخت می‌کند.

 

معایب فیشیال

بسته به نوع فیشیال پوست، ممکن است با خطرات مختلفی مواجه شوید، روش ومپایر صورت یا همان خون آشام صورت، نوعی میکرونیدلینگ است که برای پاکسازی، نیاز به کشیدن خون دارد، بنابراین بسیار مهم است که تکنیسین ها، تمام دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند تا کسی را در معرض بیماری قرار ندهند.

قرمزی و تحریک شدن پوست

شایع ترین عوارض پاکسازی، قرمزی و لکه دار شدن پوست بر اثر فشار می باشد. طی یک یا دو روز پس از پاکسازی، از آرایش کردن یا استفاده از هرگونه محصولات پوستی روی پوست خود خودداری کنید.

بیرون زدن جوش های صورت

جوش های پس از فیشیال، اغلب بر اثر باکتری هایی هستند که در طول پاکسازی، راه خود را به پوست شما باز می کنند. دستگاه های بخور و ابزارهایی که به طور صحیح استریل نشده اند، ممکن است زمینه را برای پرورش چنین باکتری هایی فراهم کنند.

برای از بین بردن چنین احتمال خطری، از تکنسین بخواهید از ابزارهای غیراستریل برای درمان پوستی شما استفاده نکند، یا پیش از شروع فیشیال، اطمینان حاصل کنید که ابزارها مستقیماً پس از ضدعفونی شدن با دستگاه، مورد استفاده قرار گیرند.

ایجاد اسکار روی پوست

زمانی که تکنسین برای از بین بردن ناخالصی ها از منافذ پوست شما، از انگشتان خود یا ابزار استفاده می کند، احتمال آسیب زدن به لایه ی خارجی پوست وجود دارد. لایه برداری های خشن ممکن است منجر به بریدگی و خونریزی شوند.

تکنسینی که به اندازه ی کافی مهارت ندارد یا به خوبی آموزش ندیده است می تواند به حدی به پوست شما آسیب برساند که آن را در معرض عفونت قرار دهد و یا حتی موجب به جا ماندن جای زخم شود. برای محافظت از پوست خود و کاهش احتمال عفونت، از دستکش پوشیدن تکنسین اطمینان حاصل کنید.

خشکی و خارش پوست

به احتمال زیاد، تکنسین زیبایی در طول روند پاکسازی، پوست مرده ی شما را لایه برداری می کند تا به تازه ترین لایه ی پوست برسد. اما لایه برداری محکم، می تواند پوست شما را خشک و دچار خارش کند. برای مقابله با خشکی پوست خود، از یک مرطوب کننده ملایم استفاده کنید. پس از پاکسازی، از قرار گرفتن در معرض نورخورشید خودداری کنید، چرا که اشعه ی فرابنفش ممکن است خشکی پوست شما را تشدید کند.

کاندیدا مناسب فیشیال

اگرچه مشکلات پوستی از دوران نوجوانی آغاز می شوند، اما اکثر متخصصان پوست انجام فیشیال صورت از بیست سالگی به بعد را توصیه می کنند. تا آن زمان، شما می توانید مراقبت های پوستی را در خانه انجام دهید و به یک روتین پوستی خوب وفادار بمانید. بهتر است این روتین پوستی را زیر نظر پزشک و متناسب با نوع پوست خود انتخاب کنید.

اگر بین 18 تا 25 سال هستید، می توانید برای موقعیت های خاص و یا یک الی دو بار در ماه (حداقل) اقدام به فیشایل کنید. این کار به درخشش و جوانی پوست شما کمک می کند. انجام این کار یک الی دو بار در ماه کافی است. افراد بالای 20 سال، می توانند حداکثر استفاده را از فیشیال صورت ببرند و با انجام این کار، اثرات پیری در پوست صورت را به حداقل برسانند. همچنین این افرادی می توانند با کمک فیشیال صورت آکنه های هورمونی، پوست های کدر و لکه های اطراف صورت را درمان کنند.

از آنجایی که Facial صورت شامل لایه برداری و ماساژ پوست نیز می شود، انجام این کار به صورت ماهیانه یا یک جلسه در هر سه هفته، می تواند به شما کمک کند تا درخشندگی پوست خود را حفظ کنید، مشکلات پوستی را از بین ببرید و از صورتی جوانتر و بی عیب و نقص لذت ببرید.

 

هزینه های فیشیال

پاسخ به این سوال که هزینه فیشیال صورت چقدر است به طور واضح و دقیقی ممکن نیست. زیرا قیمت فیشیال صورت به موارد زیر بستگی دارد:

مرکزی که برای انجام فشیال پوست به آن مراجعه می‌کنید.

نوع فیشیالی که در آن مرکز انجام می‌دهید.

کیفیت موادی که برای پاکسازی پوست شما مورد استفاده قرار می‌گیرد.

هزینه پاکسازی صورت یا فیشیال به چه عواملی وابسته است؟

این را باید گفت که قیمت فیشیال پوست بسیار وابسته به روش مد نظر شما است.

تقریبا پر هزینه ترین روش برای پاکسازی پوست صورت، پاکسازی با دستگاه میکرودرم است. قیمت پاکسازی پوست میکرودرم به دستگاه، مهارت و تخصص و همچنین مشکلات پوستی شما که قصد برطرف کردنشان را دارید، دارد.

در نتیجه هزینه فیشیال، در هر کلینیک و شهر متفاوت خواهد شد و به مواردی چون کیفیت و اعتبار کلینیک، مهارت پزشک زیبایی، نوع ودستگاه های مصرفی وابسته خواهد بود.

 

مراقبت های قبل از فیشیال

پیش از شروع فیشیال پوست همیشه اول روی قسمت کوچکی از پوست‌تان تست کنید تا متوجه شوید نسبت به محصولاتی که قرار است روی پوست‌تان به کار برده شود حساسیت دارید یا نه.

به یک مرکز معتبر و تخصصی برای فیشیال مراجعه کنید. آن‌ها نوع پوست‌تان را به درستی تشخیص می‌دهند و می‌توانند توصیه کنند دقیقا به چه اقدامی نیاز دارید. حتی برای کار‌های ساده‌ی لایه برداری هم به یک سالن غیرحرفه‌ای مراجعه نکنید.

اگر می‌دانید که به محصول یا ماده‌ی خاصی آلرژی دارید حتما این موضوع را به درمانگرتان بگویید. اگر داروی خوراکی یا موضعی خاصی مصرف می‌کنید باز هم باید درمانگرتان را در جریان قرار دهید.

اگر باردار هستید و یا ماده‌ی خاصی برای‌تان مناسب نیست، همان اول درمانگرتان را مطلع کنید.

بعد از فیشیال پوست زیر نور آفتاب قرار نگیرید. از کرم ضد آفتاب استفاده کنید، کلاه لبه پهن سرتان بگذارید و دست کم تا یک هفته بعد از فیشیال از چتر استفاده کنید.

اگر سوختگی یا زخمی روی صورت خود دارید، صبر کنید التیام کامل پیدا کند و سپس برای فیشیال اقدام کنید.

دست کم تا دو روز بعد از فیشیال پوست از صابون برای صورت خود استفاده نکنید.

افراد زیادی از فعالیت های فیشیال صورت برای ازبین بردن جوش های سر سیاه، جوان سازی پوست و یا ریلکس کردن پوست صورت خود استفاده می کنند. همه ی این ها دلایلی بر مفید بودن فیشیال صورت می باشد که آشنایی با طریقه ی آن از دغدغه های روز اغلب جوانان و زنان است.

 

مراقبت های بعد از فیشیال

از کندن جوش‌ها پرهیز کنید.

همه می‌دانیم که کندن و تخلیه آن جوش‌های ریز و مزاحم سرسیاه و سرسفید چقدر وسوسه کننده هستند، ولی اگر می‌خواهید پاکسازی برای شما اثر کند و پوستی زیباتر از همیشه داشته باشید، جلوی خود را بگیرید.

در طی پاکسازی پوست یکی از کارهایی که انجام می‌شود تخلیه جوش‌هایی است که قابلیت تخلیه شدن را دارد.

اگر جوش سرسیاه یا سرسفیدی روی صورت شما مانده باشد، یعنی این جوش هنوز آماده‌ی تخلیه شدن نیست یا به اصطلاح نرسیده است. هر تلاشی برای تخلیه این جوش می‌تواند باعث زخم شدن پوست و نهایتاً ماندن جای زخم روی صورت می‌شود.

پس اگر جوشی را تخلیه نکرده‌ایم، لطفاً به حال خودش رهایش کنید تا آماده تخلیه شدن بشود.

آرایش سنگین نکنید

برای فیشیال پوست لایه‌ی شاخی پوست برداشته می‌شود. این لایه سطحی‌ترین لایه پوست است و در فیشیال از این بخش سلول‌های مرده پوست برداشته می‌شود.

هم تخلیه ضایعات می‌توانند باعث قرمزی پوست شما شده و وسوسه‌تان کنند که قوی‌ترین کانسیلر خود را برای پوشاندن قرمزی استفاده کنید.

پاکسازی پوست در کلینیک گلسار رشت در واقع یک پاکسازی عمیق است و تا حد ممکن به پوست فشار آورده‌ایم تا خودش را بازسازی کند.

بهترین کار این است که حداقل به مدت یک روز از آرایش سنگین و لوازم مراقبت پوستی قوی استفاده نکنید و به پوست خود استراحت بدهید. علاوه بر این به دلیل باز بودن منافذ، پوست مستعد به عفونت‌های باکتریایی است.

پس یکی از مهم‌ترین مراقبت‌های بعد از فیشیال این است که از محصولات بهداشتی و آرایشی استفاده نکنید تا سرم‌ها، کرم‌ها، لایه بردارهای استفاده شده در جریان پاکسازی اثرات خود را بهتر و بیشتر بگذارند.

البته جای نگرانی نیست از روز دوم یا سوم می‌توانید آرایش کنید یا از سایر محصولات بهداشتی و مراقبت‌های بعد از فیشیال استفاده کنید.

در زمان شست‌وشو مراقب باشید

پوست پس از پاکسازی فوق‌العاده حساس است و نباید به آن سخت بگیرید. بیشتر اوقات سرم‌ها و ابزار استفاده شده و همچنین ماساژ صورت باعث می‌شوند که سدهای محافظتی طبیعی پوست از بین بروند. برای همین بهتر است که در برنامه مراقبت‌های بعد از فیشیال برای شست‌وشو از یک شوینده آبرسان ملایم استفاده کنید.

شامپو بدن برای پوست‌های حساس انتخاب خوبی می‌باشد. این شامپو بدون این که به سدهای محافظتی پوست آسیبی بزند، پوست را تمیز می‌کند و عمل آبرسانی را هم همزمان انجام می‌دهد.

با وجود این که این شامپو، شامپوی بدن به فروش می‌رسد، به قدری ملایم است که می‌توانید برای صورتتان هم از آن استفاده کنید و به عنوان فیشیال صورت در منزل نیز به حساب می‌آید.

به جز این محصول، هر شوینده آبرسانی (Hydrating) که برای پوست‌های حساس (sensitive skin) تولید شده باشد، انتخاب مناسبی می‌باشد.

از تونرها استفاده نکنید

تونرها دسته‌ای از شوینده‌های پوستی هستند که قوی‌تر از شوینده‌های صابونی می‌باشند. تونرها می‌توانند آلودگی موجود در منافذ پوستی را هم پاک کنند. بیشتر تونرها بر پایه‌ی آب بوده و دارای اسانس‌های روغنی و گیاهی هستند.

پس از پاکسازی پوست از تونرهای شوینده استفاده نکنید. استفاده از تونرها یک تا دو روز پس پاکسازی پوست توصیه نمی‌شود.

به ویژه تونرهای بر پایه‌ الکل،  که خاصیت اگزفولیشن یا دارای مواد سفت کننده پوست هستند. این محصولات می‌توانند باعث تحریک و خشکی پوست شوند.

در واقع پس از پاکسازی پوست اصلاً نیازی به استفاده از تونر نیست، بدلیل اینکه روی پوست شما پاکسازی عمیقی صورت گرفته است و پوست از نظر زیستی و شیمیایی به تعادل رسیده است.

بعد از فیشیال جاهای گرم نرو

یکی از مراقبت‌های بعد از فیشیال این است که از قرار گرفتن در محیط‌های گرم شدیدا خودداری کنید. شاید سونای خشک و بخار محل مناسبی برای گذراندن بعد پاکسازی باشند ولی اینگونه نیست و توصیه نمی‌شود.

سونای بخار برای پوست خوب می‌باشد ولی کاری که انجام می‌دهد در فیشیال پوست برای شما انجام داده شده است. بخور یا رفتن به سونای بخار پس از پاکسازی پوست می‌تواند باعث حساس شدن و آسیب به مویرگ‌های پوست شده و ایجاد کبودی کند.

ماساژ بعد از پاکسازی ایده‌ی خوبی نیست

یکی از مراقبت‌های بعد از فیشیال در جریان ماساژ، صورت شما در تماس مستقیم با تخت ماساژ قرار دارد. این اتفاق هم احتمال عفونت پوستی را بالا می‌برد و هم باعث تحریک پوست حساس شما خواهد شد.

اگر نمی‌توانید جلسه ماساژ خود را لغو کنید، به ماساژور خود تاکید کنید که مراقب پوست‌تان باشد و اصلاً ماساژ صورت انجام ندهید. در جریان پاکسازی ما ماساژ درمانی ویژه‌ای روی صورت شما انجام خواهیم داد و ماساژ صورت اضافی باعث اختلال در اثرات پاکسازی خواهد شد.

اسکراب‌ها و لایه‌بردار استفاده نکنید

لایه برداری (Peeling) بیش از حد باعث آسیب دیدن لایه‌ی محافظتی پوست می‌شود و می‌تواند منجر به التهابات پوستی شود.

پوست شما برای مدت طولانی نیاز به لایه برداری نخواهد داشت ولی اگر به این کار اصرار دارید، حداقل 3 الی 4 روز به پوست خود استراحت دهید. در این مدت به همان شوینده‌ی ملایم بسنده کنید.

از داروهای ضد آکنه و دیگر روش‌های درمانی خانگی پرهیز کنید

زمانیکه از مراقبت‌های بعد از فیشیال حرف می‌زنیم مهم‌ترین نکته‌ای که باید بدانید این است که افراط نکنید. این نکته به ویژه در مورد محصولاتی که پتانسیل تحریک کردن پوست را دارند مانند رتینوئیدها و رتینول‌ها، لایه‌بردارهای خانگی، شوینده‌ها و پاک کننده‌های قوی، و تونرهای حاوی سالیسیلیک اسید اهمیت بیشتری خواهند داشت.

این محصولات باعث می‌شوند که درخشش پس از پاکسازی به قرمزی ناخوشایندی تبدیل شود و عوارض فیشیال پدیدار شود. در مورد ماسک‌های صورت هم بهتر است تا چند روز از آن‌ها استفاده نکنید.

بیشتر ماسک‌های خانگی به شکلی طراحی شده‌اند که باعث روشن کردن، لایه برداری یا درمان آکنه‌های پوستی بشوند. مواد به کار رفته در این ماسک‌ها می‌توانند پوست حساس شما را ملتهب کنند.

البته ماسک‌های آبرسان که حاوی موادی مانند هیالورونیک اسید هستند استثنا می‌باشند. این ماسک‌ها بهترین انتخاب برای مراقبت‌های بعد از فیشیال هستند.

اثرات و نتایج فیشیال

این توضیح جامع در خصوص مزایای و مراحل انجام فیشیال صورت را با بررسی نتایج احتمالی این فرایند درمانی خاتمه می دهیم. در این بخش توضیح خواهیم داد که شما واقعا باید چه نتایجی را از یک Facial انتظار داشته باشید. به صورت خلاصه باید بگوییم که جدا از رفع مشکلات پوستی، فیشیال صورت می تواند برای شما پوستی شفاف، جوان، با طراوت و نرم را فراهم آورد.

پس از انجام فیشیال صورت، پوست شما درخشش زیبایی خواهد داشت و نرمی فوق العاده ای را تجربه خواهد کرد. انجام منظم این روتین درمانی می تواند علایم پیری پوست شما را از بین ببرد و پوست را برای مدت زمان طولانی تری از افتادگی محافظت کند. ماساژ صورت در خلال فیشیال، در عین آب رسانی بیشتر به پوست، به سفت تر شدن آن نیز کمک می کند. Facial نتایج طولانی مدتی دارد و می تواند پوستی شفاف، نرم، هیدراته و عاری از لک را برایتان به ارمغان بیاورد.

پس از انجام عمل Facial، ممکن است مجبور شوید برای دیدن نتایج این کار، چند روزی صبر کنید. به همین دلیل است که معمولا توصیه می شود فیشیال صورت را دو الی سه روز پیش از یک رویداد خاص (مانند مهمانی یا عروسی) انجام دهید. پس از انجام یک بار فیشیال صورت و مشاهده نتایج آن، بدون شک برای اضافه کردن این روتین پوستی به برنامه ماهانه خود، مشتاق تر خواهید بود.

 

دوره نقاهت فیشیال

فیشینال یک روش برای داشتن پوستی زیبا و شاداب است و در اصل نوعی پاکسازی و تغذیه پوست می باشد. که نیاز به گذراندن دوره نقاهت ندارد و پس از انجام این کار فقط کمی قرمزی بر روی پوست دیده می شود.که خیلی سریع برطرف می شود و هیچ گونه استراحت یا ریکاوری نیاز ندارد.

 

تعداد جلسات فیشیال

تعداد جلسات فیشیال برای هر فردی و با توجه به نوع پوست و نوع فیشیال متفاوت است. اما بهتر است این درمان هر چند ماه یک بار انجام شود، به خصوص زمانی که فصل تغییر می‌کند و افرادی که جوش‌های سر سیاه یا آکنه دارند، بهتر است تعداد جلسات بیشتری برای انجام فیشیال مراجعه کنند تا نتایج بهتری بگیرند.

 

مشاوره

کلینیک بین المللی زیبایی پوست و مو گلسار رشت با کادری مجرب و متخصص در هر نوع زیباسازی و جوانسازی به صورت حضوری و در صورت عدم امکان زیبا جویان عزیز برای مشاوره حضوری همه ساعت می تواند به زیبا جویان عزیز مشاوره تلفنی را ارایه کند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت

نتیجه گیری

اگر به‌دنبال زیبایی و جوانی پوست هستید، حتما باید علاوه بر دنبال‌کردن رژیم غذایی مناسب، از انواع روش‌های مراقبتی پوست نیز استفاده کنید. فیشیال پوست صورت از انواع لوکس و مؤثر پاک‌سازی و زیبایی پوست است. می‌توانید فیشیال را در مراکز معتبر یا در خانه به‌راحتی انجام دهید و از فواید بی‌نظیر آن برخوردار شوید.

اگر می‌خواهید فیشیال پوست خود را به حرفه‌ای‌ها بسپارید باید بدانید که متخصصان زیبایی پوست که در سالن‌های زیبایی کار می‌کنند، فقط دوره‌های مراقبت از پوست را گذرانده‌ و مجوز کار دریافت کرده‌اند. آنها پزشک نیستند و در تشخیص بیماری‌های پوستی و درمان آنها هیچ تخصصی ندارند. بنابراین فقط برای انجام فیشیال‌های ساده پوست می‌توان به این افراد اعتماد کرد.

برای فیشیال و لایه‌برداری‌های عمیق پوست بهتر است به پزشک متخصص پوست مراجعه کنید. این متخصصان می‌توانند مشکلات پوستی را تشخیص داده و با تجویز روش‌های درمانی مناسب، بیماری‌های پوستی را درمان کنند. لایه‌برداری‌های عمیق در فیشیال پوست باید با کمک این متخصصان انجام شود، تا اتفاق ناخوشایندی برایتان نیفتد.

فیشیال پوست در حدود 60 دقیقه طول می‌کشد، با این حال مدت زمان انجام درمان تا حد زیادی به نوع فیشیال و هم چنین نوع پوست بستگی دارد. به عنوان مثال، برخی فیشیال‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به بهبود برخی مشکلات پوستی مانند آکنه‌ها کمک می‌کنند و می‌توانند شامل خارج کردن جوش‌های سرسیاه و سر سفید یا لایه برداری شیمیایی باشند. برخی دیگر موارد ممکن است تنها آبرسانی و تغذیه پوست در نظر گرفته شود.

بسته به نوع فیشیال، ممکن است از ابزارهایی مانند لامپ چوبی یا میکرودرم استفاده شود تا نتایج ایده آل تری حاصل گردد. آن چه که اهمیت دارد این است که پزشک باید اطلاعات و دانش کافی در خصوص نوع پوست و درمان مناسب را داشته باشد و مراقبت‌های لازم بعد از درمان را در اختیار بیمار قرار دهد. اما در نهایت، بعد از یک جلسه درمان، شما پوستی هیدراته، درخشان، نرم با جوش‌های کمتری خواهید داشت.

فیشیال‌های اولیه بهبود موقتی را برای پوست به همراه دارند و در واقع نمی‌توانند مشکلاتی مانند چین و چروک‌های پوستی، هایپرپیگمنتیشن یا هر آن چه فراتر از یک جوش و آکنه معمولی است را درمان کنند. در چنین مواردی، درمان‌های قوی تری مانند پیلینگ شیمیایی، میکرودرم یا لیزر نیاز خواهد بود.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

هایفو معجزه جوانسازی پوست صورت هزینه و مزایا

بهترین کرم های جوان کننده پوست صورت کدام هستند؟

۱۰ دلیل اصلی ریزش مو در جوانان و راهکارهایی برای درمان سریع

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلساررشت با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

01391011195

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 9 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicgolsar

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلساررشت توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicgolsaar.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicgolsaar.ir/6ha9

لینک آپارات: https://aparat.com/v/VK5yY

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/FguWaWZs

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

یوتیوب: https://youtu.be/fqDCGWeRetc

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان سیاهی زیر بغل و کشاله ران
انواع بیماریهای پوستی خارش دار
درمان چانه دراز بدون جراحی
سفت شدن ژل خط خنده
هیدروفیشیال چیست
لب روسی خط دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران رشت کلینیک زیبایی گلسار
  • 09120043630-01391011195
  • info@clinicgolsaar.ir