هزینه و مزایای استفاده از فیلر مو

هزینه و مزایای استفاده از فیلر مو

هزینه و مزایای استفاده از فیلر مو :

شاید شما هم از افرادی باشید که به تازگی متوجه ریزش جزئی در جلوی سر شده اید و دوست دارید که قبل از اینکه سطح ریزش گسترده شود آن را از بین ببرید در چنین مواردی استفاده از درمان های ریزش مو یا کاشت مو نمی تواند راهکار مناسبی باشد چرا که سطح ریزش به قدری گسترده نیست که نیاز به صرف هزینه بیشتر برای درمان وجود داشته باشد و می توانید به سراغ روش‌های درمانی ارزان‌در و موثرتر بروید درمان‌هایی مانند هیر فیلر یا فیلر مو.

استفاده مداوم از سشوار و اتو مو ، رنگ کردن موها یا آلودگی‌ها می‌تواند از عواملی باشد که به مو آسیب وارد کند و باعث نازک شدن و در نهایت ریزش آنها شود در بعضی افراد سطح ریزش می تواند زیاد باشد و منجر به طاسی جزئی و کلی در آنها شود اما در مواردی این ریزش می تواند تراکم موها و کم پشت شدن آنها را در پی داشته باشد در چنین مواردی استفاده از فیلر مو بهترین روش درمان ریزش مو است در این مطلب در خصوص پر کننده های مو و ویژگی های آنها توضیحاتی را برای شما بیان می کنیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت

هیر فیلر ( Hair Filler) یا فیلر مو چیست؟

عوامل زیادی مانند دخانیات ، رژیم غذایی نامناسب ، استرس ، استفاده کردن مداوم از محصولات شیمیایی و حالت دهنده حرارتی مو می تواند باعث نازک شدن موها و ریزش آنها شود فیلر مو می تواند یک متخصص و پزشک ۲۴ ساعته برای رشد موها و تقویت آنها باشد ، قسمت های خالی سر را پر کند و باعث افزایش ضخامت مو های شما شده و به جذاب شدن و جوان شدن شما کمک کند بر کننده مو یک ماده ژل مانندی است که تمام مواد مغذی مورد نیاز را برای رشد مجدد موها فراهم می کند مانند بیومیمتیک ، هیالورونیک نیک اسید انواع ویتامین ها ، آنزیم ها و مواد معدنی این مواد به تقویت ریشه کمک می‌کند و باید درمان ریزش مو با الگوی زنانه و مردانه نیز می‌شود فیلر مو برای افرادی که موهای نازک و کم پشت دارند و مایل هستند که موهای پرپشت و زیبا داشته باشند کاربرد دارد این روش درمانی یک لایه محافظ در اطراف فولیکول های مو به وجود می‌آورد تا آنها را در برابر عوامل خطرناکی مانند استرس ، نور خورشید و آلودگی های محیطی به خوبی محافظت کند فیلر مو یک ماده تزریقی است که با روش میکرو انجام می‌گیرد که این تزریق به زیر پوست صورت می‌گیرد و بعد از آن نفوذ در ریشه مو باعث تقویت فولیکول ها و رشد مجدد آنها می شود در واقع هیالورونیک اسید موجود در این ترکیب این ماده موها را هیدراته می‌کند و با تحریک فیبروبلاست ها باعث تولید کلاژن بیشتر نیز می‌شود و علاوه این مواد می‌تواند باعث بهبود گردش خون در پوست سر شود ، به حفظ خاصیت ارتجاعی و جوانسازی این ناحیه و عملکرد بهتر فولیکول‌های مو کمک کند این مواد نه تنها باعث رشد مجدد موها می شود بلکه روشی برای جلوگیری از گسترش ریزش و توقف آنها نیز می‌شوند.

 

چرا از فیلر مو استفاده کنیم؟

فیلر مو می تواند مشکلات مو را برطرف کند با برطرف کردن این مشکلات اعتماد به نفس افراد افزایش پیدا می کند و زیبایی چهره آنها دو چندان خواهد شد.

. تقویت ریشه مو و مراقبت از آن

ممکن است به دلایلی مانند افزایش سن یا تغییرات هورمونی بافت مو کم رنگ شود و نازک تر از حد معمول به نطر برسد استفاده از فیلر مو می‌تواند به دلیل وجود ترکیبات مغذی و فراوان به بازسازی موها کمک کند و آنها را تقویت کند این امر باعث می شود که موها پر تر از قبل شوند و تاثیر زیادی در جذابیت چهره به جای بگذارد به علاوه این ماده مو ها را کاملاً تقویت می‌کند و می‌تواند با مهار رادیکال‌های آزاد باعث افزایش مقاومت مو در برابر عوامل مضر و آسیب زننده مانند نور خورشید و آلودگی‌های محیطی شود.

. رشد مجدد موها

استفاده از فیلر مو می تواند باعث شود که نواحی خالی پر شود در واقع مواد مغذی موجود در فیلر مو ریشه مو را تقویت می‌کند تا موهای تازه دوباره رخ نشان دهند این موضوع باعث طبیعی شدن دوباره خط رویش می شود و اجازه نمی دهد که موهای قسمت های دیگر سر به صورت غیر یکنواخت و یا نامتقارن رشد کنند.

. جلوگیری از ریزش مجدد و دوام نتایج

فیلر مو تنها در هنگام تزریق نمی تواند روی موها اثر بگذارد بلکه بعد از تکمیل دوره درمان مواد مغذی برای طولانی مدت در ریشه مو باقی خواهند ماند و باعث تقویت آنها می‌شوند با توجه به این موضوع خیال شما بابت داشتن موهای همیشه جذاب راحت است و دیگر نیازی نیست نگران ریزش مجدد موها شوید.

فیلر مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت – فیلر مو

نحوه درمان ریزش مو با Hair Filler

بعد از تزریق فیلر مو به پوست سر مواد فعال و تقویت کننده ریشه ها به تدریج در پوست سر منتشر می‌شوند و به ریشه می رسند به این مواد به صورت ۲۴ ساعته می تواند مواد مغذی و مورد نیاز فولیکول ها را به آنها برساند و بعد از هر بار تزریق حدود ۲ هفته می تواند دوام داشته باشد ، تزریق فیلر به زیر پوست در طولانی مدت می تواند باعث بهبود شرایط ریشه مو شود و از آسیب رسیدن به فولیکول‌های مو می‌تواند جلوگیری کند این موارد علت اصلی ریزش مو در زنان و مردان را که به خاطر ضعیف شدن ریشه ، نازکی و شکنندگی آنها را مورد هدف قرار می‌دهد در زمان کوتاهی می تواند نتایج خوبی را به همراه داشته باشد فیلر مو حاوی ۷ ترکیب اصلی برای تقویت مو هاست که در ادامه هر یک را برای شما توضیح میدهیم.

. هیالورونیک اسید: این ماده فولیکول های مو را هیدراته می‌کند و با حفظ رطوبت از شکنندگی آنها در هنگام شانه زدن یا ماساژ دادن جلوگیری می کند همچنین باعث تحریک موها می شود تا شما صاحب موهای نرم و ابریشمی شوید.

.اولیگو پپتید ۵۴: این ماده ریزش مو را می تواند متوقف کند و از عواملی که باعث ایجاد ریزش می شوند نیز جلوگیری می‌کند با وجود این فیلر مو نازکی و شکنندگی موها را از بین می‌ برد و از بین رفتن عوامل ایجاد کننده باعث سرعت رشد موها و از بین رفتن مشکلات مو میشود.

.دکا پپتید 10: این ماده پوست سر و ریشه را می‌تواند به‌راحتی تغذیه کند و از خشکی پوست جلوگیری کند ، حفظ خاصیت ارتجاعی پوست را می‌تواند به بهبود ببخشد و حالت دادن به موها را نیز راحت تر می کند.

.دکا پپتید 18: این ماده پوست سر را برای تولید سلول های فولیکولی تحریک می کند که این امر باعث افزایش ضخامت مو و جلوگیری از نازک شدن مو را به همراه دارد و دلیلی بر رشد موهای جدید نیز در نواحی مختلف خالی سر است.

.اکتا پپتید 2: این ماده از سلول‌های مو در برابر استرس ، اشعه های مضر و سایر عوامل خارجی که می‌تواند به فولیکول ها آسیب وارد کند محافظت می کند در واقع این ماده لایه های محافظ اطراف ساقه ایجاد می‌کند که در صورت هرگونه حرارت و یا مواد شیمیایی آسیب کمتری به ساقه مو برسد.

.اکتا پپتید 11: این ماده ریشه مو را برای تولید کلاژن بیشتر تحریک می کند و بدین ترتیب نرمی و لطافت مو افزایش پیدا می‌کند همچنین افزایش کلاژن باعث ضخیم شدن موها و رشد مجدد موهای از دست رفته میشود.

. اولیگوپپتید 71: این ماده از رنگدانه های مو می تواند محافظت کند و از سفید شدن زودرس موها نیز جلوگیری می کند به همین دلیل هم هست که استفاده از فیلر مو می تواند جوانی را به شما هدیه کند البته این ماده در کنار الیگوپپتید ۵۴ می‌تواند از ریزش مو نیز جلوگیری کند.

فیلر مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت – فیلر مو

چه کسانی میتوانند از فیلر مو استفاده کنند؟

کاندیدای مناسب برای استفاده از فیلر مو خانم ها و آقایانی هستند که با شکنندگی و نازکی موها مواجه هستند این افراد ممکن است که از نوعی آلوپسی مانند آلوپسی اندروژنیک نیز رنج ببرند و دوست داشته باشند که با صرف هزینه کمتر از کاشت مو در زمان کوتاه تری نتایج بهتری را به دست آورند که می‌توانند از فیلر مو استفاده کنند از آنجایی که بیشتر روش های کاشت مو برای خانم ها نمی تواند مناسب باشد آنها با استفاده از فیلر مو می توانند به نتایج خوبی دست پیدا کنند چرا که در این روش درمانی محدودیتی از نظر الگوی ریزش وجود ندارد و افراد گوناگون می توانند آن را به عنوان روش درمانی مطمئن و مناسبی استفاده کنند البته توجه کنید که این روش برای درمان طاسی های گسترده و یا رویش مجدد مو ها در نواحی سوختگی و آسیب دیده مناسب نیست و تنها می تواند برای تقویت فولیکول های ضعیف شده و رشد مجدد موها در نواحی که خط رویش عقب رفته یا خالی شده استفاده شود علاوه بر این فیلر مو برای افرادی که موهای خود را کاشته اند و قصد دارند با رساندن مواد مغذی مناسب فولیکول های تازه کاشته شده را تقویت کنند و به رشد آنها کمک کنند روش مناسبی به شمار می‌رود ، مواد معدنی موجود در فیلر مو می تواند باعث شرایط فولیکول های تازه شود و رشد آنها را نیز بهبود ببخشد همچنین می تواند بر روی نتایج کاشت مو اثر بگذارد و احتمال شکست را کاهش دهد به طور کلی این روش برای افراد زیر می تواند مناسب باشد:

. افرادی که تراکم موی کمی دارند و این امر باعث آزار آنها می‌شود و دوست دارند که موهای پرپشت و زیبا داشته باشند.

. افرادی که دچار ریزش مو در ناحیه جلوی سر ، شقیقه و یا ناحیه وسط سر هستند.

. افرادی که دوست دارند موهای آنها سریع‌تر رشد کند.

. افرادی که موهای ضعیف و شکننده دارند.

. خانم ها و آقایانی که موهای آنها به دلیل استفاده از رنگ های شیمیایی ، وسایل حرارتی و حالت دهنده دچار آسیب شده است.

. افرادی که کاشت مو انجام داده و قصد تقویت موها بعد از کاشت را دارند.

. افرادی که در حال انجام درمان اصلی ریزش مو هستند و دوست دارند اثرات آن را افزایش دهند.

. افرادی که مبتلا به آلوپسی اندروژنیک هستند.

. افرادی که موهای خود را به دلیل مشکلات هورمونی ، کاهش وزن و یا استرس از دست داده‌اند.

شما هم میتوانید کاندیدای مناسب فیلر مو باشید این روش درمانی را می توانید با خیال آسوده در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار رشت تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از نتایج فوق‌العاده این روش درمانی بهره مند شوید.

 

مزایای درمان با فیلر مو

درمان با استفاده از فیلر مو می تواند نتایج طولانی مدتی را برای شما به همراه داشته باشد و می تواند زمان زیادی شما را از شر ریزش مو نجات دهد به علاوه با تقویت ریشه مو میتوانید به رشد مجدد آنها کمک کند و باعث می شود که موهای جذاب و زیباتری را به همراه داشته باشید علاوه بر این استفاده از این روش مزیت‌های دیگری نیز دارد که در ادامه آنها را برای شما بیان می کنیم.

. فیلر مو ضخامت و حجم موها را می‌تواند افزایش دهد و از شکنندگی و نازکی آنها جلوگیری می‌کند.

. افزایش ضخامت مو ، تقویت ریشه و ساقه باعث بیشتر شدن مقاومت موها در برابر گرد و غبار ، نور خورشید و آلودگی می شود.

.مواد مغذی موجود در فیلر مو می‌تواند به تکثیر سلول‌های بنیادی پوست کمک کند و در نتیجه بعد از استفاده مداوم موها تراکم شان افزایش پیدا می کند و کیفیت موهای تازه نیز بیشتر از قبل می شود.

. فیلر مو یک روش مطمئن برای ریزش مو در ناحیه سر است و عوارض جانبی به همراه ندارد ، استفاده از آن هیچ گونه آسیبی به پوست سر وارد نمی کند و حتی می تواند باعث تقویت آن نیز شود.

. اثرات درمانی با استفاده از فیلر مو طولانی مدت است و تنها با چند اثر می‌تواند نتایج خوبی از این روش درمانی را به دست آورد.

. فیلر مو باعث رشد بیشتر موها شود و همچنین دلیل مناسبی برای خانم هایی که به موهای بلند علاقه دارند محسوب می شود.

. فیلر مو به تقویت موهای خشک و آسیب دیده کمک می‌کند.

. ژن‌های ایجاد کننده ریزش مو تا حدی با استفاده از فیلر مو از بین خواهند رفت.

شما هم می توانید از مزایای فیلر مو در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار رشت تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید.

فیلر مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت – فیلر مو

چه کسانی نمی توانند از تزریق فیلر استفاده کنند؟

تزریق فیلر برای افرادی که از سلامت عمومی برخوردار هستند هیچ گونه مشکلی را به وجود نمی‌آورد اما افرادی که در گروه‌های حساس قرار دارند باید با احتیاط کامل از این روش درمانی استفاده کنند و یا حتی الامکان از این کار خودداری کنند منظور از گروه‌های حساس افرادی هستند که در دسته های زیر قرار می گیرند:

. افرادی که به بیماری های خود ایمنی مبتلا هستند

. خانم های باردار

. افرادی که بیماری‌های پوستی فعال در ناحیه پوست سر دارند

. افرادی که داروهای ضد انعقادی خون مصرف می‌کند.

 

بهترین محل برای تزریق فیلر مو کجاست؟

تزریق فیلر مو یک روش آسان و موثر و کم خطر برای جلوگیری از ریزش موهاست و می‌تواند در زمان کوتاهی افراد را به نتایج خوبی از این روش درمانی برساند اما اگر در کلینیکی نامعتبر و توسط پزشک نابلدی این کار انجام گیرد ممکن است که خطرات و عوارض را برای فرد در پی داشته باشد در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار رشت تزریق فیلر مو توسط بهترین متخصصان باتجربه صورت می‌گیرد ، در این کلینیک بهترین برند فیلر مو که در بازار وجود دارد به کار برده میشود و شما میتوانید با خیالی آسوده به موهای پرپشت و زیبایی دست پیدا کنید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از انواع این خدمات بهره مند شوید و همواره زیبایی و جذابیت را به خود هدیه دهید.

 

تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان با فیلر مو

تعداد جلسات مورد نیاز درمان با استفاده از فیلر مو بستگی به دوز تزریقی آن ، شرایط فرد ، نوع کیفیت موی فعلی و قبلی آن دارد که فاصله جلسات با یکدیگر می تواند حدود ۱۵ روز باشد البته در بعضی موارد ممکن است که این جلسات تا دو یا حتی چهار ماه برای افراد طول بکشد تا فرد بتواند به نتیجه خوبی از این روش درمانی برسد تحقیقات نشان داده که در بیشتر افراد بعد از هر چند هفته تراکم به طور واضح قابل مشاهده است و ضخامت آنها نیز در مقایسه با قبل افزایش محسوسی پیدا کرده است اگر شما هم تمایل به انجام فیلر مو را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار رشت تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه قرار گیرید و از تعداد جلسات درمانی و هر سوال دیگری که در خصوص آن دارید اطلاعات کامل به دست آورید و با خیالی آسوده به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بیشمار آن بهره مند شوید.

فیلر مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت – فیلر مو

بعد از تزریق فیلر مو چه باید کرد؟

بعد از تزریق فیلر مو مراقبت های زیر را انجام دهید تا هیچ گونه مشکل و عارضه برای شما به وجود نیاید و شما بتوانید به راحتی به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید در نهایت با تکمیل جلسه درمانی شما می توانید پرپشتی و جذابیت موها را داشته باشید.

.حتی الامکان در خانه بمانید و اگر مجبور هستید که به سر کار بروید حتماً از کرم‌های ضدآفتاب استفاده کنید و موها را در برابر نور مستقیم خورشید بپوشانید.

. تا ۲۴ ساعت بعد از تزریق فیلر مو ، مو ها را نشوید و حمام نروید.

. از پوشیدن کلاه و محکم بستن روسری خودداری کنید.

. با اجازه متخصص خود از وسایلی مانند سشوار و اتوی مو استفاده کنید.

. تا تکمیل دوره درمان رنگ کردن موها را به تعویق بیندازید.

. برای اینکه فیلر مو در قسمت های مختلف پوست سر به صورت یکنواخت پخش شود از ماساژ استفاده کنید.

. آب و مایعات فراوان بنوشید.

 

آیا امکان تزریق فیلر مو در خانه وجود دارد؟

مشخص کردن دوز مورد نیاز برای تزریق فیلر برعهده پزشک متخصص می باشد و باید مطمئن شود که این روش می‌تواند بهترین نتیجه را برای شما به همراه داشته باشد علاوه بر این تزریق فیلر مو بسیار تخصصی است و نیاز به تجربه و مهارت بالا دارد و باید حتماً در کلینیک معتبر و توسط پزشک ماهر و با تجربه صورت گیرد نکته مهم این است که تزریق فیلر به بخش‌های مختلف پوست سر از روش میکرو اینجکشن استفاده می‌شود که روش کاملاً تخصصی می باشد سوزنی که در این روش استفاده می‌شود درد بسیار کمی دارد و نباید به اعصاب موجود در پوست برخورد کند به همین دلیل مهارت پزشک در انتخاب محل تزریق و نحوه انجام آن اهمیت زیادی دارد شما می توانید این روش درمانی را تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی گلسار رشت انجام دهید و از هرگونه عوارض احتمالی و جانبی در امان بمانید و بتوانید به نتایج خوبی دست پیدا کنید.

 

هزینه تزریق فیلر مو چقدر است؟

هزینه تزریق فیلر مو بستگی به برند فیلر مو و همچنین میزان دوز مورد نیاز دارد همچنین به تعداد جلسات مورد نیاز برای فرد متقاضی ، به همین دلیل نمی‌توان به طور قطع مقدار هزینه انجام این درمان را مشخص کرد علاوه بر این ممکن است برخی شرایط فرد متقاضی نیز بتواند روی هزینه ها تأثیرگذار باشد به هر حال لازم است قبل از هر چیز با یک متخصص مشورت داشته باشید و مطمئن شوید که این روش می‌تواند مناسب باشد و در خصوص هزینه نیز فکر کنید البته بعد از دیدن نتایج متوجه می‌شوید که هزینه برای شما مقرون به صرفه بوده است ، جهت اطلاع گرفتن از هزینه‌های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار رشت با این کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کافی در این زمینه را به دست آورید.

فیلر مو
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت – فیلر مو

عوارض تزریق فیلر مو

فیلر مو یکی از روش‌های کم عارضه و مطمئن برای تقویت مو و جلوگیری از ریزش موهاست اگر این روش درمانی را در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام دهید هیچ گونه عوارضی برای شما به همراه ندارد اما اگر این روش درمانی را در کلینیک نامعتبر انجام دهید ممکن است عوارضی شما را تهدید کند پس در مورد کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشید تا نتایج خوبی به دست آورید و از هرگونه عوارض و مشکلی در امان باشید شما می توانید فیلر مو را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار رشت تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک با خیالی آسوده انجام دهید و از مزایای بی شمار این روش درمانی بهره‌مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید.

 

دوره نقاهت تزریق فیلر مو

همانطور که اشاره کردیم فیلر مو یک روش آسان و موثر است که می‌تواند به تقویت موها ، جلوگیری از شکنندگی و خشکی موها بپردازد این روش درمانی دوره نقاهت و ریکاوری ندارد شما بلافاصله می توانید کلینیک را ترک کنید و به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید فقط کافی است که به توصیه های ارائه شده توسط پزشک متخصص توجه کنید تا بهترین اثر و نتیجه را از این روش درمانی به دست آورید البته باید در نظر داشته باشید که این روش درمانی را در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام دهید تا از هرگونه عوارض و دوره نقاهتی در امان باشید.

 

اثرات و نتایج فیلر مو

فیلر مو یک پزشک ۲۴ ساعته برای موها است که می‌تواند مواد مغذی را به ریشه مو برساند و باعث تقویت آنها شود و باعث می‌شود که موهای از دست رفته دوباره رشد کنند و موهای نازک نیز ضخامت خوبی پیدا کنند این روش درمانی باعث زیبایی و پرپشت شدن موها می شود که این امر می‌تواند افزایش اعتماد به نفس را برای فر در پی داشته باشد ، نتایج فیلر مو دائمی است و فرد می‌تواند تا مدت‌ها از مزایای بیشمار این روش درمانی بهره‌مند شود شما هم می‌توانید از نتایج فیلر مو در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار رشت تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید و همواره زیبایی و جذابیت را به خود هدیه دهید همچنین انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص کلینیک انجام می‌گیرد که می توانید از نتایج این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبا و جوان بمانید.

 

مراقبت های قبل از فیلر مو

قبل از انجام فیلر مو نیاز به مراقبت خاص و ویژه نیست فقط رعایت چند نکته می‌تواند نتایج خوبی را از این روش درمانی برای شما رقم بزند و از هر گونه عوارضی در امان باشید اولین نکته این است که در انتخاب کلینیک و پزشک متخصص دقت کامل را داشته باشید تا بتوانید نتایج خوبی را از این روش درمانی به دست آورید

.چند روز قبل از تزریق از مصرف قرص های رقیق کننده خون خودداری کنید و همچنین اگر بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی مصرف می‌کنید پزشکتان را مطلع کنید.

. قبل از درمان از مصرف مشروبات الکلی و دخانیات پرهیز کنید ، مصرف این گونه مواد می‌تواند در روند بهبودی و نتایج این روش درمانی تاثیرگذار باشد.

. هنگام مراجعه برای دریافت فیلر ، مو ها را تمیز بشویید ولی از مواد آرایشی و بهداشتی بر روی موها استفاده نکنید این روش درمانی روی موهای تمیز انجام می شود.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت

نتیجه گیری:

شاید شما هم به تازگی ریزش موی جزئی در جلوی سر ، کناره یا وسط را دارید که می خواهید قبل از اینکه این ریزش گسترش پیدا کند آن را برطرف کنید در چنین مواردی درمان ریزش مو و کاشت مو نمی تواند روش مناسبی باشد چرا که سطح ریزش بسیار کم است و نیازی نیست که هزینه زیادی را برای درمان صرف کنید و می توانید به سراغ روش‌های موثر تر و ارزان تر بروید از جمله فیلر مو . عوامل مختلفی می تواند باعث نازک شدن مو و ریزش آنها شود از جمله استفاده از سشوار و اتو مو ، رنگ کردن مداوم موها و آلودگی‌های موجود در محیط می‌تواند عواملی باشد که باعث می‌شود موهای جلوی سر دچار ریزش شده و کم حجم شوند عوامل دیگری نیز مانند سیگار کشیدن ، رژیم غذایی نامناسب ، استرس ، استفاده کردن مداوم از محصولات شیمیایی و حالت دهنده نیز می‌تواند باعث ریزش مو شود فیلر مو می تواند یک پزشک ۲۴ ساعته باشد که به رشد مجدد موها و تقویت آنها می‌تواند کمک کند و قسمت‌های خالی سر را کاملاً پر میکند و با افزایش ضخامت مو ها چهره شما را جذاب و جوان تر از قبل می کند ، شما هم می‌توانید از فیلر مو و مزایای بیشمار آن در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار رشت تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را به خود هدیه دهید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

دلایل ریزش موی جلوی سر و راهکارهای درمان آن

آیا قرص اسپیرونولاکتون از ریزش موی ارثی جلوگیری می کند؟

راهکار های درمان ریزش مو بعد از کرونا

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلساررشت با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

13910111950

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 9 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicgolsar

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلساررشت توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicgolsaar.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicgolsaar.ir/etxh

لینک آپارات: https://aparat.com/v/GgfLK

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/BuOjlZwi

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://youtu.be/aTvDJTZ7oI8

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان سیاهی زیر بغل و کشاله ران
انواع بیماریهای پوستی خارش دار
درمان چانه دراز بدون جراحی
سفت شدن ژل خط خنده
هیدروفیشیال چیست
لب روسی خط دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران رشت کلینیک زیبایی گلسار
  • 09120043630-01391011195
  • info@clinicgolsaar.ir