هزینه ،مراحل و روش های لیفت سینه

هزینه ،مراحل و روش های لیفت سینه

هزینه ،مراحل و روش های لیفت سینه:

برای بسیاری از بانوان افتادگی سینه ها خوشایند نیست به همین دلیل زمانی که با اثر افزایش سن ، بارداری ، شیردهی و یا هر دلیل دیگر سینه های آنها فرم طبیعی را از دست می‌دهد به دنبال روشی مطمئن هستند که برای سفت کردن و بالا کشیدن سینه استفاده کنند لیفت‌سینه روش جدید و مطمئنی است که می تواند شکل طبیعی سینه ها را بازگرداند و به روش‌های مختلفی نیز قابل انجام است .

نکته مهم دیگری در خصوص لیفت‌سینه وجود دارد این است که نگرانی هایی افراد قبل از انجام این روش دارند به عنوان مثال برخی فکر می‌کنند که لیفت سینه ممکن است باعث نامتقارن شدن سینه و یا پهن شدن آنها شود عده ای نیز از عوارض های بعد از جراحی می ترسند و عده ای نیز نگران برگشت سینه ها به حالت قبل و حتی بدتر از آن هستند این نگرانی بیشتر به دلیل ناآگاهی افراد از روش انجام لیفت سینه و نتایج آن است .

ما در این مقاله قصد داریم توضیحات کاملی را در خصوص این عمل بیان کنیم و  نگرانی ها برای شما برطرف کنیم و به تمام سوالاتی که در این خصوص دارید پاسخ دهیم ، اگر قصد دارید که لیفت سینه را انجام دهید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت

لیفت سینه چیست؟

سینه های بانوان ممکن است بر اثر عوامل مختلفی فرم طبیعی خود را از دست بدهند ، برخی عوامل می‌تواند زمان بارداری ، شیردهی ، افزایش یا کاهش وزن افزایش سن ، وارثت و تاثیرات نیروی جاذبه زمین باشد و به همین دلیل به دنبال روش مناسب هستند تا فرم طبیعی سینه ها را بازگرداند و چین و چروک آنها را از بین ببرند. لیفت سینه یکی از جدیدترین روش های زیبایی است که می توانید به وسیله آن جوانی و زیبایی را دوباره به سینه ها برگردانید .

این موضوع باعث می‌شود سینه ها خوش فرم شده و در نتیجه افزایش اعتماد به نفس پیدا کنید توجه کنید که لیفت‌سینه تنها هدف زیبایی ندارد و در بعضی موارد افتادگی و شل شدگی سینه ها آنقدر زیاد است که به گردن و شانه های خانم ها فشار وارد می‌کند و همچنین باعث عرق سوز شدن یا مشکلات پوستی در زیر سینه خانم ها میشود با لیفت سینه می توان این مشکل را برطرف کرد به علاوه بر آن زیبایی و سلامت را به بدن هدیه داد.

 

چه کسانی باید لیفت سینه انجام دهند؟

معمولا متخصصان لیفت سینه را برای افرادی توصیه می‌کنند که سینه های آنها شل و آویزان شده باشد این موارد بیشتر در افراد مسن مشاهده می‌شود اما ممکن است در برخی افراد در جوانی به دلایلی مانند وراثت و یا کاهش وزن با این مشکل مواجه شده باشند بنابراین می توان گفت گروه‌هایی که به لیفت‌سینه نیاز دارند کسانی هستند که سینه هایشان شل و افتاده است علاوه بر آن کسانی که در اثر افزایش سن پوست سینه هایشان شل شده و چربی طبیعی خود را از دست داده نیز می‌توانند کاندیدای مناسب لیفت‌سینه باشند.

با استفاده از عمل لیفت سینه می توان در حالت سینه ها تغییراتی به وجود آورد ، مانند زمانی که در اثر بارداری و یا دلیل های دیگری سینه ها بزرگ شده باشد و با استفاده از لیفت می توان اندازه آن را متعادل کرد اگر شما هم کاندیدای مناسب لیفت سینه هستید ما به شما کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی گلسار رشت را پیشنهاد می‌دهیم شما می توانید در این کلینیک به انجام روش های درمانی موثری بپردازید و از آن لذت ببرید.

لیفت سینه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار – لیفت سینه

آشنایی با روش های لیفت سینه

توجه داشته باشید که لیفت سینه به تنهایی نمی‌تواند برای تغییرات سایز سینه ها و یا سفت کردن آنها مورد استفاده قرار گیرد در صورتی که دوست دارید سینه های شما بزرگ و کوچک تر شود باید از روش های تغییر بافت سینه استفاده کنید که معمولاً با جراحی امکان پذیر است .

به طور کلی هر فرد که میخواهد لیفت سینه انجام دهد باید سلامت عمومی خوبی داشته باشد و پس از انجام لیفت سینه نیز وزن خود را ثابت نگه دارد و به علاوه افرادی که سینه های آویزون و افتاده دارند یا سینه های آنها به دلیل ورم حالت نامتقارن پیدا کرده نیز کاندیدای مناسب لیفت سینه هستند.

. لیفت سینه با نخ

در این روش درمانی از نخ های PDO که همان نخ های بخیه قابل جذب هستند استفاده می شود پزشک متخصص در جلسات معاینه ، نواحی پیرامون و همچنین محل خروج نخ را به طور دقیق مشخص می‌کند و سپس با استفاده از سوزن های بسیار ظریف و نازک نخ ها را وارد سینه می‌کند با استفاده از این نخ ها سینه ها به سمت بالا کشیده می‌شود و فرم دلخواه به وجود می‌آید و با جذب آنها توسط بدن اثر لیفت سینه از بین می‌رود و دوباره باید به انجام این درمان بپردازید .

از آنجایی که روش‌ لیفت‌سینه موقتی است می‌توان آن را برای افراد جوانی که در آینده قصد بارداری دارند استفاده کرد در واقع باید گفت که اثرات این روش یک تا دو سال می‌تواند ماندگاری داشته باشد اما مزیت اصلی این است که شما دیگر نگران اثرات داروی بیهوشی و جراحی نخواهید بود همچنین پس از لیفت سینه با نخ می توانید نتایج را به طور واضح مشاهده کنید و نیاز به استراحت و یا بستری در خانه ندارید و می توانید به فعالیت‌های روزمره خود ادامه دهید البته باید توجه کنید که مدتی بعد از انجام درمان از انجام فعالیت‌های سنگین خودداری کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد:

فیلم جراحی پف بالای چشم

لیفت یا درمان غبغب با روش های بدون جراحی

جراحی پلک یا بلفاروپلاستی_ هزینه و توصیه ها

لیفت سینه با جراحی یا ماستوپکسی

این روش برای افرادی به کار برده می‌شود که افتادگی شدیدی در سینه‌ها دارند یا فرم سینه های آنها دچار افتادگی شدید شده و کاملا تغییر کرده است البته در موارد خفیف نیز می توان از این روش استفاده کرد که تشخیص آن برعهده پزشک متخصص می باشد لیفت سینه با جراحی با بیهوشی عمومی صورت می‌گیرد اما پس از آن نیازی به بستری در بیمارستان نیست و می‌توانید به خانه باز گردید.

پس از اینکه بیمار به طور کامل بیهوش شد با توجه به نتایج جلسات مشاوره پزشک در محل‌های مشخص شده برش هایی را ایجاد می‌کند ، جراحی سینه معمولاً بین ۲ تا ۳ ساعت زمان می‌برد و با توجه به شرایط بیمار برش های متفاوتی زده می‌شود برش های لیفت‌سینه معمولاً دارای شکل کلی هستند برش های دایره ای که در اطراف هاله سینه انجام می‌شود .

لیفت سینه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار – لیفت سینه

برش های دایره ای و عمودی که یکی از آنها دور هاله سینه و دیگری به صورت خط عمودی در زیر هاله سینه ایجاد می‌شود ، برش سومین علاوه بر برش های دایره ای و عمودی برش های افقی هستند که در زیر سینه ایجاد می‌شود پس از ایجاد این برش ، محل‌های برداشت بافت سینه به سمت بالا کشیده می‌شود توجه کنید که در این روش تنها سطح بافت کشیده می‌شود و بنابراین امکان آسیب به بافت‌های حساس سینه وجود ندارد .

کشیدگی بافت سینه به گونه‌ای است که سینه‌ها فرم مناسبی را پیدا می‌کند ، افتادگی برطرف شده و هاله و نوک سینه در جای خود قرار می گیرد ، در حین لیفت سینه با جراحی اندازه سینه نیز می‌تواند تغییر کند از آنجایی که پوست کشیده شده در جراحی اضافه است پس از پوست جدا می‌شود و در نهایت بعد از جراحی محل‌های برش زده بخیه می‌شود و جراحی به پایان می‌رسد و در لیفت سینه با جراحی برش ها معمولاً در محل‌هایی انجام می‌شود که دیده نشود.

اما اگر برش در سطح سینه ایجاد شود بسیار ظریف و جزئی است و جای آن نیز به طور کامل برطرف می‌شود بنابراین نیازی نیست که نگران جای زخم و بخیه باشید چراکه جراح بهترین محل را برای شما در نظر می‌گیرد و پس از آن نیز توصیه های لازم را به شما ارائه میدهد که باعث بهتر شدن نتیجه و همچنین برطرف شدن جای زخم ها می شود ممکن است پس از جراحی کمی درد و تورم داشته باشید .

این امر کاملا طبیعی بوده و پس از مدتی برطرف می شود بعد از برطرف شدن ورم جراحی می توانید اثرات لیفت سینه را به خوبی مشاهده کنید اما برای آنکه نتایج جراحی تثبیت شده و کاملاً قابل تشخیص شود بهتر است چند ماهی صبر کنید ، نتایج لیفت سینه با جراحی دائمی است و تا مدت زیادی می‌تواند باقی بماند البته افزایش سن و تاثیرات بر روی سینه ها می تواند روی آنها اثرگذار باشد اما شما می توانید با ثابت نگه داشتن وزن ، انتخاب سبک زندگی و رژیم غذایی سالم ، اثرات سن را به تعویق بیندازید.

. لیفت سینه با CACI

این روش قبلاً به عنوان روش مناسبی در درمان آسیب های عضلانی استفاده می شده اما اکنون میتوانید آن را برای لیفت سینه نیز به کار ببرید در این روش با استفاده از دستگاه ها پالس‌های برقی به سمت سینه ارسال می‌شود که  با ایجاد شوک جزئی در بافت سینه باعث بالا رفتن و صاف شدن آنها می شود.

میزان تاثیرگذاری این روش به فرکانس موج ارسالی و نوع پوست شما بستگی دارد به علاوه برای انجام آن به بیش از ۱۰ جلسه نیاز است که پزشک با توجه به میزان افتادگی و وضعیت شما جلسات را با فاصله های مشخصی برای شما تکرار می‌کند.

.لیفت سینه با طب سوزنی

افرادی که دارای افتادگی های خفیف در سینه هستند می توانند از این روش درمانی استفاده کنند این روش را می‌توان یکی از طولانی ترین روش های لیفت سینه به شمار آورد برای لیفت سینه با طب سوزنی بین ۱۵ تا ۴۵ درجه درمان نیاز است این جلسات در ابتدای کار با فاصله یکی دو روز برگزار می‌شود و پس از آن فاصله بیشتر می‌شود تا نتایج ماندگار تر شود نتایج این روش معمولاً طولانی است اما نمی‌توان آن را دائمی دانست اما باید گفت که این روش یکی از طولانی ترین روش ها برای لیفت سینه است.

 

مزایای لیفت سینه

از مهم‌ترین مزیت‌های لیفت سینه زیبا شدن و فرم دهی به سینه ها و جوان شدن بافت آن است این موضوع است که باعث افزایش اعتماد به نفس در افراد می‌شود و باعث جذاب شدن بیش از اندازه آنها می‌شود با استفاده از لیفت سینه می توان عوارض ایجاد شده در اثر شیردهی ، بارداری یا کاهش وزن شدید را برطرف کرد عوارضی که معمولاً باعث شل شدگی و افتادگی سینه می شوند و آنها را بد فرم و بد شکل می‌کند ، می‌توان با لیفت‌سینه برطرف کرد.

علاوه بر زیبایی و اصلاح فرم سینه با این روش می‌توان چین و چروک های پوست سینه را نیز به طور کامل برطرف کرد بنابراین ظاهر سینه های شما جوان و زیبا می شود اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که می‌خواهید از مزایای لیفت سینه بهره مند شوید می‌توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی گلسار رشت تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه این کلینیک انجام دهید.

 

معایب و عوارض

در صورتی که لیفت سینه توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت گیرد خطرات و عوارضی در پی نخواهید داشت عوارض معمولی لیفت سینه بدون جراحی و یا با جراحی تورم ، درد ، قرمزی و التهاب در سینه ها است این عوارض معمولا پس از مدت کوتاهی از بین می‌روند و خطری نمی‌تواند برای شما در پی داشته باشد .

همچنین اثرات داروی بیهوشی یا بی حسی تا مدتی باقی می‌ماند اما این عوارض موقت هستند و بعد از مدت کوتاهی به طور کامل از بین می‌روند در صورتی که عوارض گفته شده کمی طولانی تر شد بهتر است که به پزشک خود اطلاع دهید اگر می خواهید از عوارض احتمالی لیفت سینه بکاهید و نتایج فوق‌العاده از این روش درمانی به دست آورید می توانید لیفت سینه را در کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی گلسار رشت توسط پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک انجام دهید و از نتایج فوق‌العاده آن لذت ببرید.

 

توصیه های قبل از لیفت سینه

. حتماً در جلسات مشاوره پیش از عمل شرکت داشته باشید در این جلسه انتظارات خود را به طور کامل برای پزشکی شرح دهید و به کمک اچ دید واقع بینانه ای نسبت به انجام لیفت‌سینه پیدا کنید همچنین پزشک به طور کامل شما را مورد معاینه قرار می‌دهد تا بهترین روش برای لیفت سینه را برای شما در نظر بگیرد و شما را به نتیجه دلخواه برساند.

. هرگز در دوران بارداری و شیردهی برای انجام لیفت سینه اقدام نکنید چرا که در این دوره فرم سینه های شما تغییر می‌کند و اثرات لیفت سینه به طور کامل از بین میرود.

. درصورتی که قبلا لیفت سینه انجام داده اید و یا جراحی خاصی داشته اید حتماً به پزشک خود اطلاع دهید.

. دو هفته قبل از لیفت سینه باید از مصرف دخانیات و الکل پرهیز کنید.

. دو هفته قبل از لیفت سینه از مصرف داروها و غذاهای رقیق کننده خون خودداری کنید و چنانچه داروی خاصی مصرف می کنید به پزشک اطلاع دهید.

. حتما قبل از لیفت سینه ماموگرافی و دیگر آزمایش های مورد نیاز تجویز شده توسط پزشک را انجام دهید ،پزشک کارت سلامت شما را به طور کامل بررسی می‌کند و می‌تواند بهترین و مناسبترین روش لیفت سینه را برای شما در نظر بگیرند.

لیفت سینه
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار – لیفت سینه

بعد از لیفت سینه این نکات را رعایت کنید:

. تا حد امکان تا چند روز بعد از انجام لیفت سینه از سوتین استفاده نکنید و در صورتی که مجبور به استفاده هستید حتماً از سوتین های طبی استفاده کنید

. تا مدتی بعد از انجام لیفت سینه از فعالیت‌های سنگین ورزشی دوری کنید

. از ماساژ و فشار آوردن به سینه ها خودداری کنید

. داروهای تجویز شده توسط پزشک متخصص را سر موقع و تا آخر ادامه دهید و از مصرف خودسرانه داروهای دیگر خودداری کنید

. حتما پس از لیفت سینه برای مدتی به صورت طاق باز بخوابید ، خوابیدن روی سینه ها باعث می شود که فشار به آنها وارد شود و اثرات لیفت سینه را تحت تاثیر قرار دهد.

. سعی کنید رژیم غذایی مناسبی را دنبال کنید و سبک زندگی سالمی داشته باشید.

 

هزینه لیفت سینه

لیفت سینه یکی از عمل های زیبایی است که تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد بنابراین همه هزینه‌های لیفت‌سینه بر عهده خود شخص می باشد معمولا هزینه لیفت سینه با نخ با روش‌های بدون جراحی کمتر از جراحی خواهد بود اما به طور کلی شهر محل سکونت ، کلینیک مورد نظر ، میزان دستمزد پزشک ، شدت افتادگی سینه ، روش مورد استفاده ، استفاده از تجهیزات مورد استفاده از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر هزینه‌های لیفت سینه هستند.

علاوه بر آن هزینه آزمایشات قبل از لیفت سینه و داروهایی که برای شما در نظر گرفته می‌شود نیز به این موارد اضافه می‌شود جهت اطلاع گرفتن از هزینه های مربوطه کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی گلسار رشت با این کلینیک تماس گرفته نسبت به هزینه و تخفیفات روزانه توسط مشاوران و کارشناسان حرفه ای اطلاعات کافی به دست آورید و یا با مراجعه به کلینیک ومعاینه توسط پزشک متخصص از هزینه انجام این درمان برای خود و هر سوال دیگری که در خصوص آن دارید از پزشک اطلاعات کافی به دست آورید.

 

اثرات و نتایج لیفت سینه

لیفت سینه به بالا کشیدن سینه ، رفع چین و چروک ، افتادگی سینه ها و حتی بزرگ و کوچک کردن سینه ها باعث خوش فرمی سینه ها و جذابیت در بانوان می شود همچنین باعث اعتماد به نفس در آنها می‌شود ، لیفت سینه با جراحی ماندگاری دائمی و همیشگی دارد لیفت سینه با روش های غیر تهاجمی نیز ماندگاری نسبتا طولانی دارد که بعد از پایان ماندگاری دوباره می توانید آن را تمدید کنید.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که می خواهید از اثرات و نتایج لیفت‌سینه بهره مند شوید و زیبایی و جذابیت را به خود هدیه دهید می‌توانید این روش درمانی را در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار رشت تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و نتایج فوق‌العاده آن لذت ببرید.

 

دوره نقاهت لیفت سینه

دوره نقاهت لیفت سینه با روش های غیر جراحی و کم تهاجمی بسیار کم است بعد از پایان درمان شما می توانید کلینیک را ترک کنید و به فعالیت‌های روزمره بپردازید فقط کافیست به توصیه‌های ارائه شده توسط پزشک متخصص به خوبی توجه کنید تا بهترین اثر و نتیجه را از این روش درمانی به دست آورید و از عوارض احتمالی آن جلوگیری کنید ، لیفت سینه با جراحی نیز نیاز به استراحت در منزل دارد .

دوره نقاهت آن بستگی به سیستم بدنی شما و رعایت توصیه های ارائه شده توسط متخصص دارد تا هر چه سریعتر بهبودی حاصل شود البته توجه داشته باشید که برای داشتن دوره نقاهت کوتاه و رسیدن به نتایج فوق‌العاده در انتخاب کلینیک و پزشک متخصص دقت لازم را داشته باشید تا عوارضی برای شما در پی نداشته باشد و بهترین نتیجه حاصل شود.

 

تعداد جلسات لیفت سینه

لیفت سینه با جراحی یا غیر جراحی در یک جلسه صورت می‌گیرد که مدت زمان آن بستگی به نوع مشکلات سینه افراد دارد اگر شما هم قصد انجام لیفت سینه را دارید و می‌خواهید مشکلات افتادگی و شل شدگی سینه را برطرف کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی گلسار رشت تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک مورد معاینه قرار گیرید .

هرگونه سوالی که در خصوص انجام لیفت سینه دارید از پزشک متخصص اطلاعات کامل را به دست آورید و با گرفتن نوبت و انجام این روش درمانی از مزایا و اثرات آن بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص و با تجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شوید.

 

پرسش و پاسخ با پزشک متخصص

. آیا پروتز سینه و لیفت سینه متفاوت است؟

بله در لیفت سینه نمی‌توان سایز سینه ها را تغییر داد و آنها بزرگ تر یا پر تر کرد در این عمل می توان سینه ها را به سمت بالا کشید و فرم آنها را تثبیت و جوان کرد اگر قصد دارید سینه های خود را با پروتز بزرگ کنید باید در کنار لیفت‌سینه از پروتز سینه نیز استفاده کنید اگر از روش‌های لیفت سینه با جراحی استفاده می‌کنید می‌توان این دو عمل را همزمان برای شما در نظر گرفت.

. آیا بارداری می‌تواند روی نتایج لیفت‌سینه تاثیر بگذارد؟

به طور قطع بله در دوران بارداری و شیردهی سینه ها فرم طبیعی را از دست می‌دهند ، بزرگ و یا شل می شوند بنابراین اگر قبل از بارداری لیفت سینه را انجام داده باشید باید منتظر تغییر فرم سینه ها باشید چرا که در این مدت وزن شما تغییر می کند و پوست شما کشیده و یا شل می‌شود.

به همین دلیل پزشکان توصیه می‌کنند که این عمل را زمانی صورت دهید که دیگر قصد بارداری ندارید البته با استفاده از روش‌های مختلف سینه می توانید اثرات بارداری و شیردهی را از بین ببرید اما اگر قبلا نیز لیفت سینه را انجام داده اید این کار برای شما کمی مشکل‌تر است.

. آیا لیفت سینه ها محدودیت سنی دارد؟

بله پزشکان متخصص توصیه می‌کنند که لیفت سینه را از ۱۸ سالگی به بعد انجام دهید چرا که در این زمان فرم سینه ها ثابت نشده و اندازه آنها می‌تواند تغییر کند البته توصیه پزشکان این است که تا حد امکان لیفت سینه را پس از بارداری و شیردهی انجام دهید تا مجبور به استفاده از روش های ترمیمی نشوید البته کسانی که به صورت ارثی دچار افتادگی سینه ها هستند می توانند در سنین پایین‌تر نیز از این روش بهره‌مند شوند.

. چگونه می توان از افتادگی سینه ها جلوگیری کرد؟

مهمترین نکته در حفظ حالت سینه ها قبل و بعد از لیفت ، رعایت رژیم غذایی مناسب است ، از مصرف غذاهای چرب دوری کنید ، غذاهای سالم و رژیم غذایی مناسبی داشته باشید علاوه بر آن ورزش منظم را در برنامه روزانه خود قرار دهید ماساژ سینه با روغن زیتون ، روغن خردل یا ژله آلوورا نیز می‌تواند در جلوگیری از افتادگی سینه ها موثر باشد.

. بهترین مرکز برای لیفت سینه کجا است؟

کلینیک بین المللی پوست و زیبایی گلسار رشت بهترین گزینه در رشت است در این کلینیک لیفت سینه توسط بهترین پزشکان صورت می گیرد بنابراین شما می توانید تا حد زیادی از نتایج این روش درمانی مطمئن شوید و علاوه بر این هزینه لیفت سینه در کلینیک بسیار مناسب است و شما میتوانید با مبلغ مناسب ، جوانی و زیبایی را به سینه های خود بازگردانید.

 

نتیجه گیری

برای بسیاری از خانم‌ها افتادگی‌سینه خوشایند نیست علت های زیادی باعث افتادگی سینه ها میشود از جمله بارداری ، شیردهی ، افزایش سن ، کاهش و یا افزایش وزن که می‌تواند باعث افتادگی و از دست رفتن فرم طبیعی سینه ها شود ، بسیاری از بانوان بعد از به وجود آمدن این مشکل برای سفت کردن و بالا کشیدن سینه ها به دنبال روشی مطمئن هستند لیفت‌سینه روش جدید و مطمئنی است که به راحتی می‌توانند برای برگرداندن شکل طبیعی سینه ها از آن استفاده کنند .

لیفت سینه باعث می‌شود تا دوباره جوانی و زیبایی را به سینه های خود بازگردانند و باعث خوش فرم شدن سینه ها و در نتیجه افزایش اعتماد به نفس شوند اگر شما هم کاندیدای مناسب لیفت‌سینه هستید و می خواهید از مزایای لیفت سینه بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست مو و زیبایی گلسار رشت تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه گلینیک مورد معاینه قرار گیرید و به لیفت سینه بپردازید.

لیفت سینه با جراحی و غیر جراحی امروزه امکان‌پذیر است که انتخاب روش مناسب بعد از معاینه پزشک متخصص برای شما در نظر گرفته می‌شود و شما می‌توانید به افتادگی و شل شدگی سینه های خود پایان دهید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو توسط پزشک متخصص صورت میگیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شوید.

 

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

13910111950

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 9 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicgolsar

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلساررشت توسط کادرحرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicgolsaar.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

 https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

 https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicgolsaar.ir/bmi4

لینک آپارات: https://www.aparat.com/clinicgolsaar

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/17ohcO5R

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org/wiki/User:Clinicgolsaar

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://youtu.be/Kl-DMvAdgoQ

تلگرام: https://telegram.org

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

انواع بیماریهای پوستی خارش دار
درمان چانه دراز بدون جراحی
سفت شدن ژل خط خنده
هیدروفیشیال چیست
لب روسی خط دار
برای سفید شدن پوست صورت چه ویتامینی بخوریم

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران رشت کلینیک زیبایی گلسار
  • 09120043630-01391011195
  • info@clinicgolsaar.ir