مراقبت های قبل از لیفتینگ

مراقبت های قبل از لیفتینگ

مراقبت های قبل از لیفتینگ

با گذر زمان به راحتی می‌توان افتادگی پوست و چین و چروک را مشاهده کرد این اتفاق اجتناب ناپذیر می باشد و تمام افراد علیرغم زن و مرد با آن درگیر می شوند از همین رو خیلی از افراد در سنین بزرگسالی به انواع روش‌های جوانسازی پوست از جمله استفاده از کرم ها، محلول ها و حتی روش های کلینیکی جوانسازی روی می‌آورند استفاده از کرم های لیفت، موقتی بوده و ممکن است بعد از توقف مصرف چین و چروک ها با شدت بیشتری برگردد، لیفتینگ صورت از روش های کلینیکی برای جوانسازی پوست می‌باشد که تاثیرات چشمگیری روی صورت دارد. در لیفتینگ صورت بهترین روش انجام لیفت کدام می‌باشد؟ مراقبت های قبل از لیفتینگ صورت چیست؟ ما در این مقاله در خصوص این روش درمانی و مراقبت‌های قبل از آن توضیحاتی را برای شما بیان خواهیم کرد پس با ما همراه باشید تا شما را در خصوص این روش جوانسازی پوست و مراقبت های قبل و بعد از انجام آن آشنا کنیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت

مراقبت های قبل از لیفتینگ

عمل لیفتینگ صورت یا همان کشش پوست صورت معمولاً در افراد بین ۴۰ تا ۶۰ سال انجام می گیرد به طور کلی افراد مناسب برای انجام این روش افرادی هستند که چین و چروک های زیاد و افتادگی در پوست آن ها مشاهده می شود البته لیفتینگ در هر سن و سالی قابل اجرا است عمل لیفتینگ با برداشتن چربی اضافه، سفت کردن عضلات، کشیدن پوست صورت و گردن می تواند نشانه های افزایش سن را کاهش دهد این روش می‌تواند افراد را بین ۵ تا ۱۰ سال جوان‌تر از آنچه هستند نشان دهد از جمله نکات و مراقبت هایی که باید قبل از انجام عمل لیفتینگ صورت بدانید:

. شب قبل از انجام لیفتینگ صورت باید حمام کنید و پوست خود را کاملا تمیز کنید.

. زمان ورود برای انجام لیفتینگ نباید هیچگونه آرایشی روی صورت داشته باشید.

. از دو هفته قبل از انجام لیفتینگ از خوردن داروهای رقیق کننده خون مانند بروفن، آسپرین و داروهایی که سبب افزایش جریان خون می‌شود خودداری کنید و چنانچه به هر دلیلی نیاز به استفاده از این داروها دارید باید با پزشک در خصوص آنها صحبت داشته باشید تا پزشک بهترین تصمیم را برای شما بگیرد.

. چنانچه پزشک آزمایشی برای شما در نظر گرفته باشد باید آزمایش ها را انجام دهید.

.از مصرف دخانیات و مشروبات الکلی حداقل یک هفته قبل از لیفتینگ پوست باید خودداری کنید همانطور که می‌دانید مصرف اینگونه مواد می تواند عاملی برای ایجاد چین و چروک و پیری پوست باشد پس تا جایی که می‌توانید از مصرف این گونه مواد خودداری کنید.

. قبل از انجام لیفتینگ پوست صورت با هرگونه روش جوانسازی نباید که از محصولات خاصی روی پوست خود استفاده کنید و پوست خود را حساس نکنید.

. اگر قبل از انجام درمان پزشک داروی خاصی را برای شما در نظر گرفت آن را طبق نظر پزشک استفاده کنید.

. چنانچه دچار بیماری خاصی هستید یا داروی خاصی را مصرف می‌کنید حتماً این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

. اگر سابقه استفاده از روش‌های دیگر برای لیفتینگ پوست را دارید این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

. قبل از لیفتینگ صورت از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید و انجام سولاریوم خودداری کنید.

. قبل از انجام درمان آب و مایعات فراوان بنوشید تا پوست شما هیدراته بماند، هیدراته بودن پوست شما سبب خواهد شد که درمان مناسب صورت گیرد و دوره نقاهت و ریکاوری در کوتاه مدت انجام شود.

. در خصوص انتظارات و نتایجی که دوست دارید از این روش مورد نظر به دست آورید با پزشک گفت‌وگو داشته باشید تا پزشک بتواند روش موثری را برای شما در نظر بگیرد

البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که باید در انتخاب پزشک کلینیک نیز دقت کامل را داشته باشید اجر پزشک مهارت و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد بهترین روش را با توجه به مشکلات پوستی برای شما در نظر می‌گیرد و شما را از هرگونه عوارض جانبی و احتمالی نیز در امان می دارد.

شما می توانید با خیالی آسوده برای لیفتینگ پوست به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار مراجعه کنید، زیر نظر متخصصین کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بهترین روش را برای جوانسازی و زیبایی پوست انتخاب کنید و از مراقبت های قبل از لیفتینگ پوست و بعد از آن اطلاع کامل به دست آورید خدمات مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می‌باشد.

مراقبت های بعد از لیفتینگ

بعد از انجام جوانسازی و لیفتینگ پوست مراقبت هایی لازم است که باید به آنها توجه کنید تا بتوانید در زمان کوتاه به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنید و همچنین ماندگاری روش مورد نظر را افزایش دهید از جمله این مراقبت ها:

. زمان استراحت سر خود را بالاتر از حد معمول قرار دهید این کار می‌تواند به کاهش تورم و کبودی کمک کند.

. داروهای تجویز شده توسط پزشک را طبق دستور و به موقع مصرف کنید و از مصرف هرگونه داروی مشابه و خودسرانه پرهیز کنید.

. می‌توانید برای کاهش تورم و کبودی از کمپرس سرد استفاده کنید اما نباید یخ را به طور مستقیم روی ناحیه موردنظر قرار دهید.

. تا یک هفته بعد از لیفتینگ پوست از آرایش گردن باید خودداری کنید.

. تا چند روز بعد از لیفتینگ پوست از فعالیت‌های بدنی باید پرهیز کنید.

. بعد از لیفتینگ پوست از کرم های ضدآفتاب استفاده کنید همچنین زمان خارج شدن از منزل حتماً از عینک آفتابی و کلاه های نقاب دار استفاده کنید نور خورشید عاملی است که می‌تواند سبب پیری زودرس پوست شود.

لیفتینگ صورت چیست؟

لیفتینگ صورت نوعی عمل جراحی زیبایی است که با هدف جوانسازی در پوست انجام می‌گیرد این عمل با از بین بردن پوست اضافه و آویزان در صورت و همچنین برطرف کردن خطوط عمیق در اطراف دهان و بینی، شادابی و جوانی را بار دیگر به چهره برمی گرداند علاوه بر اینها این روش می‌تواند بافت های زیرین پوست را نیز سفت و تقویت کند.

لیفتینگ صورت معمولاً به صورت سرپایی و با کمک از بیحسی های موضعی انجام می گیرد و ممکن است ۲ تا ۵ ساعت به طول انجامد در جراحی سنتی لیفتینگ صورت پوست آویزان و اضافه توسط پزشک برش داده خواهد شد و به طرف بالا کشیده می شود سپس این برش‌ها بخیه خواهد شد و با پانسمان انجام می گیرد البته امروزه انجام لیفتینگ صورت با کمک دستگاه‌های لیزر به راحتی و بدون خونریزی می تواند انجام شود.

چه افرادی کاندیدای مناسب برای لیفتینگ صورت هستند؟

بیشتر افراد تصور می کنند لیفتینگ صورت تنها برای زنان می باشد در صورتی که علاقه به زیبایی و جوانی هم در زنان وجود دارد و هم در مردان بنابراین هر دو جنس می‌توانند کاندیدای مناسب برای لیفتینگ باشند روند پیری پوست و ایجاد تغییرات در صورت را نمی توان هرگز متوقف کرد بنابراین افرادی که از این موضوع احساس نارضایتی دارند می توانند از این روش برای کاهش چین و چروک و افزایش اعتماد به نفس خود استفاده کنند، به طور کلی افرادی که از سلامت عمومی برخوردار هستند، دخانیات استفاده نمی‌کنند و دید مثبت و واقع بینانه ای نسبت به انجام لیفتینگ صورت دارند می توانند با کمک این روش به کاهش اثرات پیری در صورت خود بپردازند و از مزایای آن بهره مند شوند.

اگر شما نیز جزو کاندیدای مناسب برای لیفتینگ پوست صورت به شمار می روید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار تحت نظارت پزشکان متخصص و باتجربه این کلینیک به انجام این روش درمانی بپردازید و از نتایج بیشمار آن بهره مند شوید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای انجام می‌شود.

کدام نواحی صورت برای لیفتینگ مناسب است؟

لیفتینگ صورت می‌تواند پوست شل شده و افتاده اطراف خط فک، چین های عمیق در اطراف دهان، بینی و همچنین چربی های اضافه در زیر چانه و گردن را از بین ببرد این عمل می‌تواند به سفت کردن بافت های زیر پوست کمک بسیار زیادی کند بنابراین شما می توانید با استفاده از این روش پوست خود را در ناحیه پیشانی، گونه ها، ابروها و پلک ها تقویت کنید.

مزایای لیفتینگ چیست؟

افتادگی در پوست معمولاً سبب می‌شود که چهره فرد خسته و بی حوصله به نظر برسد قطعاً هیچکس علاقه ندارد چنین شخصیتی را در ذهن اطرافیانش داشته باشد لیفتینگ پوست راه حل مناسبی برای جوانسازی پوست به شمار می رود این روش درمانی مزایای زیادی را با خود به دنبال دارد از جمله:

. سبب کشیده شدن و سفت شدن پوست می‌شود

. ظاهری جوان تر، شاداب تر و پر انرژی برای فرد ایجاد می کند.

. چربی های اضافه را از بین خواهد برد

‌. چین و چروک و خطوط اخم و دور دهان را به راحتی برطرف می کند.

انواع روش های لیفتینگ صورت کدام است؟

جوانسازی پوست از سال های گذشته مورد توجه خیلی از افراد قرار گرفته و روش‌های زیادی برای این منظور به وجود آمده است طی دهه های گذشته تحقیقات زیادی برای پیشرفت تکنیک های مورد استفاده برای برطرف کردن علائم پیری صورت انجام گرفته است. انتخاب بهترین روش لیفتینگ صورت باید با مشورت پزشک انجام شود انواع روش های لیفتینگ صورت عبارتند از:

روش های جراحی

لیفتینگ صورت با جراحی یک روش سنتی است و برای افرادی که پوست های اضافه صورتشان بیشتر از حد معمول می باشد استفاده می شود در این روش پوست اضافه صورت از اطراف گوش، داخل خط مو و همچنین زیر چانه با انجام برش های کوچک برداشته خواهد شد جدا شدن پوست از عضلات صورت، پوست ناحیه صورت و گردن را می‌تواند سفت و جوان کند در نهایت محل‌های برش خورده بخیه خواهد شد و با کمک پانسمان بسته می‌شود بخیه ها بعد از گذشت ۶ تا ۷ روز کشیده خواهد شد و شما بعد از گذشت ۱۰ روز می‌توانید فعالیت‌های خود را آغاز کنید این عمل با بیهوشی عمومی همراه است اما نتیجه چشمگیری را می تواند به دنبال داشت داشته باشد.

روش‌های غیر جراحی

پیشرفت علم و تکنولوژی بر روش‌های لیفتینگ صورت نیز تاثیر گذاشته است امروزه روش‌های زیادی برای لیفت صورت بدون نیاز به جراحی، خونریزی و درد ایجاد شده است لیفتینگ صورت با دستگاه لیزر از جمله این روش ها می باشد طبق نظر اتحادیه پزشکان اقدامات زیبایی غیر جراحی در زنان دو درصد افزایش یافته چرا که این روش ها مقرون به صرفه هستند و نسبت به جراحی زمان نقاهت و بهبودی کمتری نیاز دارند از جمله روش‌های غیر جراحی برای لیفتینگ صورت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

آر اف

رادیو فرکانسی یا آر اف درمانی یک روش غیرتهاجمی برای لیفت شدن پوست است در این روش پزشک از امواج انرژی برای گرم کردن لایه های عمیق در پوست استفاده می کند آر اف فرکشنال درمانی است که از سال ۲۰۰۱ تاکنون برای مقابله با علائم پیری پوست به کار می‌رود این روش در هر سنی می‌تواند انجام شود و نتیجه آن از ۳ تا ۵ سال ماندگار خواهد بود.

هایفوتراپی

در هایفوتراپی از انرژی اولتراسوند برای سفت کردن پوست استفاده می شود انرژی اولتراسوند سبب گرم شدن سریع بافت پوست می شود و زمانی که سلول‌ها به دمای خاصی رسیدند تولید کلاژن افزایش پیدا می‌کند و پروتئین های لازم برای ساخت پوست فراهم خواهد شد این روش تنها برای افراد ۳۰ سال به بالا و برای پوست هایی که دچار افتادگی خفیف تا متوسط هستند گزینه مناسبی به شمار می رود.

مزوتراپی

لیفت صورت با کمک مزوتراپی یک روش بسیار ساده برای تحریک و آبرسانی و جوانسازی لایه های میانی پوست می باشد این روش درمانی با تحریک کلاژن و الاستین می تواند با جوانسازی پوست در این روش مواد مغذی مانند ویتامین ها، مواد معدنی، آمینو اسید ها و تمام موادی که برای سلامت پوست ضروری هستند از طریق سرنگ های بسیار ظریف به زیر پوست تزریق خواهد شد تزریق ها در این روش دردناک نخواهند بود با کمک این روش پوست درخشندگی و شفافیت خاصی به دست می‌آورد و به چهره جوان و شاداب تبدیل می شود.

لیفت با نخ

لیفت با نخ نیز یکی دیگر از روش‌های غیر جراحی و غیر تهاجمی برای لیفتینگ پوست می باشد در این روش از نخ های قابل جذب برای لیفت پوست کمک گرفته می‌شود نخ ها به زیر پوست وارد می‌شود و افتادگی پوست بدون ایجاد درد و خونریزی از بین خواهد رفت لیفت با نخ علاوه بر سفت کردن پوست تولید کلاژن را می‌تواند افزایش دهد، کلاژن اصلی ترین عامل در زیبایی و شادابی پوست است.

روش های لیفت خانگی

علاوه بر روش های کلینیکی با کمک ماسک های خانگی نیز می‌توانید به لیفتینگ صورت بپردازید روش های لیفت خانگی می تواند پوست صورت شما را سفت کند و شادابی و جوانی را به چهره بازگرداند بدین منظور باید از ماسک ها و موادی استفاده کنید که برای پوست شما مفید باشد بعضی از این روش های خانگی عبارتند از:

. ماسک تخم مرغ

سفیده تخم مرغ تاثیر بسیار زیادی در سفت شدن و کشیده شدن پوست دارد بدین منظور سفیده تخم مرغ را با کمک یک قاشق چای خوری نشاسته ذرت ترکیب کنید و مطمئن شوید که محلول غلیظ نشود یک لایه نازک از ماده را به صورت خود بزنید به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه صبر کنید و سپس صورت خود را با آب ولرم بشویید این کار را می توانید یک یا دو بار در هفته انجام دهید.

. روغن آرگان

روغن آرگان خاصیت های شگفت انگیز می تواند برای ترمیم و جوانسازی پوست داشته باشد این روغن علاوه بر لیفتینگ صورت به درمان مشکلات پوستی مانند اگزما و آکنه، خشکی پوست و … کمک می کند روغن آرگان سرشار از ویتامین e و ویتامین آ می باشد که سبب کاهش لکه های پیری می شود و ظاهر پوست را می‌تواند شفاف و درخشان کند برای استفاده از روغن آرگان تنها کافی است که آن را روی پوست خود بمالید.

. ماسک ویتامین سی

ویتامین سی از ضروری ترین ویتامین ها برای سلامت پوست و بدن می‌باشد این ویتامین علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن می تواند ساخت کلاژن را تحریک کند و سبب شادابی و جوانی پوست شود برای ساخت ماسک ویتامین سی می توانید یک قاشق چای خوری از پودر ویتامین را با ۴ قاشق روغن جوجوبا یا هسته انگور یا نارگیل ترکیب کنید ۱۰ تا ۱۵ دقیقه آن را روی پوست خود بمالید همچنین می‌توانید آن را با آبلیموی ترش نیز ترکیب کنید.

. کرم لیفتینگ

کرم های لیفتینگ صورت و بدن حاوی روغن های گیاهی، اسیدهای چرب ضروری، مرطوب‌کننده‌ها، انواع ویتامین ها، کلاژن و … هستند. این کرم ها بسته به نوعی که دارند می توانند اثرات کوتاه مدت یا بلند مدتی داشته باشند، کرم های لیفتینگ کلاژن پوست را افزایش خواهند داد و از این طریق چین و چروک های پوست را برطرف می‌کنند.

عوارض لیفتینگ صورت چیست؟

به طور کلی عمل های زیبایی ایمن به شمار می روند و اگر توسط یک پزشک با تجربه صورت گیرد حداقل عوارض جانبی را در پی خواهد داشت با این حال هر عملی ممکن است که با خطراتی همراه شود عوارض لیفتینگ صورت نیز بسیار نادر است که می تواند شامل موارد زیر باشد:

. خونریزی

. کبودی و تورم

. عوارض بیهوشی

. آسیب رسیدن به اعصاب صورت که موقتی است

. عفونت

. ریزش مو در ناحیه جراحی لیفتینگ صورت

. بی حسی در ناحیه تحت درمان که بعد از گذشت چند هفته بهبود پیدا می‌کند

. التهاب و قرمزی

. عدم تقارن

. نکروز پوست

لیفتینگ
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت – لیفتینگ

هزینه لیفتینگ صورت چقدر است؟

هزینه لیفتینگ صورت بستگی به روش در نظر گرفته شده دارد و نمی‌توان هزینه کلی برای هر کدام از روش های لیفتینگ در نظر گرفت بنابراین تعیین هزینه نهایی لیفتینگ صورت تنها بر عهده پزشک متخصص می باشد.

. هزینه های لیفت صورت با جراحی

هزینه لیفتینگ صورت با کمک جراحی شامل حق الزحمه پزشک متخصص، هزینه بیمارستان یا کلینیک، هزینه های بیهوشی، نسخه های دارویی، آزمایش های پزشکی، مراقبت های قبل و بعد از لیفتینگ همگی می‌توانند روی هزینه درمان تاثیر گذار باشند.

. هزینه های لیفت صورت با روش‌های غیر جراحی

هزینه لیفتینگ صورت با روش‌های غیر جراحی بستگی به روش انجام لیفت، کیفیت مواد استفاده شده، میزان چین و چروک، افتادگی در پوست و …… متفاوت است و بعد از معاینه توسط پزشک مشخص خواهد شد.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌های مربوط به لیفتینگ پوست می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار مورد معاینه و مشاوره متخصصین کلینیک قرار گیرید و از نوع روش لیفتینگ و هزینه درمان اطلاعات کامل به دست آورید خدمات مشاوره در این کلینیک بصورت رایگان می‌باشد.

ماندگاری لیفتینگ صورت چقدر است؟

برای بیشتر افراد متقاضی نتایج حاصل از لیفتینگ صورت می‌تواند تا ۱۰ سال ماندگار باشد اما جلوگیری از پیری پوست صورت امری اجتناب ناپذیر می باشد برابراین نتایج لیفت صورت همیشه ماندگار نخواهد بود اما می‌توان با مراقبت های قبل از لیفتینگ و همچنین مراقبت های بعد از درمان مناسب برای جوانسازی ماندگاری آن را افزایش داد.

لیفتینگ صورت باعث ایجاد جای زخم می‌شود؟

در ابتدا ایجاد جای زخم بعد از انجام لیفتینگ صورت برای خیلی از مردان که دچار کم مویی هستند به یک چالش تبدیل می شود چرا که آنها می توانستند برخی چین وچروک‌ها را زیر موهای خود پنهان کنند بنابراین پزشکان متخصص یک روش ابتکاری برای انجام لیفتینگ صورت برای کاهش جای زخم ناشی از آن پیشنهاد دادند یک مطالعه ۱۰ ساله روی ۶۸ مرد که صورتشان را لیفت کردند انجام شد تمامی افراد تحت لیفتینگ عمیق ‌پلین قرار گرفتند و سپس نظرسنجی انجام شده آنها یک سال بعد از انجام جراحی از نظر اسکار های جراحی و کیفیت کلی مورد بررسی قرار گرفت هر کدام از آنها از نوع جراحی خود ابراز تأسف نکردند و نمرات بالایی به ظاهر کلی صورت خود اختصاص دادند روش لیفتینگ صورت روش موثر است که می‌تواند نتایج خوبی را برای افراد رقم بزند.

چرا باید لیفتینگ صورت انجام دهیم؟

پوست صورت به تدریج با افزایش سن و بر اثر عوامل مختلف زندگی و سبک زندگی نادرست می تواند دچار افتادگی شود و چربی های زیر پوستی خود را از دست بدهد این عامل سبب افتادگی در نواحی مختلف چهره مانند کناره چشم ها یا گوش حلق بینی می شود یا به صورت پوست اضافه در ناحیه غبغب بروز می کند هنگامی که این اتفاقات برای رخ می‌دهد با استفاده از روش های لیفت صورت می توانید پوست را به طرف بالا بکشید و حالت چهره خود را حفظ کنید.

کدام روش لیفت صورت بهتر است؟

تشخیص دقیق اینکه چه روشی برای برطرف کردن افتادگی در پوست و جوانسازی پوست شما بهتر بوده به تشخیص پزشک بستگی دارد پزشک معمولاً با توجه به شرایط سنی و سلامت شما، میزان مشکلات پوستی ناحیه تحت درمان، نوع پوست و ……. مناسب ترین روش را به شما پیشنهاد خواهد داد اما باید بدانید که دردسر های لیفت صورت با جراحی بسیار زیاد است و عوارض و طول درمان نیز بیشتر خواهد بود چرا که در این روش ها فرد متقاضی کاملاً بیهوش خواهد شد و باید برای مدتی در بیمارستان و خانه بستری شود ضمن اینکه مراقبت از فرد متقاضی در دوران نقاهت لیفت صورت با جراحی بسیار سخت خواهد بود.

روش‌هایی  لیفت صورت بدون جراحی نیاز به بیهوشی ندارند در این روش‌ها متخصص در صورت نیاز از بی حسی های موضعی کمک می گیرد که اثرات آنها معمولاً بعد از گذشت کوتاه مدت برطرف خواهند شد عوارض این روش ها بسیار کم و دوره نقاهت آن نیز کوتاه است در واقع در همه موارد بیمار بعد از جلسه درمانی می‌تواند به فعالیت‌های روزمره خود مشغول شود به همین دلیل بیشتر متخصصین تا حد امکان برای لیفتینگ پوست روش‌های غیر جراحی را توصیه می کنند مگر آنکه آسیب به قدری زیاد باشد که روش‌های غیر جراحی نتواند درمان مناسب باشد به طور کلی لیفت صورت را میتوان با جراحی و بدون جراحی انجام داد، لیفت صورت بدون جراحی دارای انواع گوناگونی می باشد که هر یک از این روش‌ها کاربرد خود را دارد و برای افراد مختلف می تواند تاثیرگذار باشد بنابراین اینکه کدام روش برای شما می تواند گزینه ای مناسب باشد باید توسط پزشک مشخص شود.

از چه سنی میتوان لیفت صورت را انجام داد؟

هدف از انجام لیفتینگ از بین بردن چین و چروک و برطرف کردن افتادگی پوست است به همین دلیل این روش برای افراد جوان به خصوص افرادی که زیر ۱۸ سال هستند هرگز توصیه نخواهد شد عموما افراد بالای ۴۰ سال که با این مشکلات روبرو هستند پزشک با توجه به سن و نوع پوست آنها یکی از بهترین روش‌ها را به او پیشنهاد خواهد داد.

عمل جراحی لیفتینگ چقدر طول می‌کشد؟

عمل لیفتینگ معمولاً می تواند بین ۲ تا ۴ ساعت طول بکشد مدت زمان انجام این عمل به نوع پوست و میزان افتادگی آن بستگی دارد گاهی اوقات مراحل دیگری نیز به انجام این عمل اضافه می‌شود و زمان می‌تواند طولانی تر شود سایر روش هایی که به همراه لیفتینگ انجام می‌شود روش‌هایی مانند بلفاروپلاستی، لیپوساکشن و لیفتینگ زیر چانه است.

البته باید گفت که لیفت صورت با جراحی می‌تواند ظاهر جوان را برای چهره به دنبال داشته باشد اگرچه نتایج لیفت صورت دائمی نیست و با افزایش سن ممکن است پوست مجدد دچار افتادگی شود اما انتظار می‌رود که حداقل تا ۱۰ سال شما را از هرگونه عمل لیفت بی‌نیاز کند.

دوره نقاهت و ریکاوری

لیفتینگ پوست صورت اگر که با جراحی انجام شود دوره نقاهت و ریکاوری آن می تواند حدود ۷ الی ۱۰ روز باشد در این مدت فرد باید به طور کامل استراحت کند و از انجام هرگونه فعالیت شدید خودداری کند، به تمام مراقبت های قبل و بعد از لیفت صورت نیز توجه کند تا بتواند درمان خوبی را برای خود رقم بزند.

در خصوص استفاده از روش‌های غیر جراحی باید بیان کنیم که این روش‌ها دوره ریکاوری بسیار کوتاهی در پی دارند و در بعضی موارد نیز اصلاً دوره نقاهت ندارند نکته مهم تر نیز در خصوص دوره نقاهت و در لیفتینگ صورت این است که در انتخاب کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشید تا پزشک بتواند بهترین نوع لیفتینگ پوست را برای شما انتخاب کند و بدون عوارض جانبی خطرناک شما را به نتیجه مورد نظر برساند.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مورد معاینه و مشاوره قرارگیرید و بهترین روش را برای جوانسازی و زیبایی پوست خود انتخاب کنید در این کلینیک انواع روش های زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای صورت می گیرد که می توانید از این روش ها بر اساس نوع مشکلات پوستی خود استفاده کنید.

لیفتینگ
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت – لیفتینگ

تعداد جلسات

اگر شما لیفتینگ پوست صورت با جراحی را برای رسیدن به نتیجه مورد نظر انتخاب کرده باشید باید بیان کنیم که این روش می تواند در یک جلسه شما را به نتایج مورد نظر تان برساند اما اگر که لیفت صورت با روش‌های غیر جراحی را انتخاب کرده باشید بسته به نوع روش ممکن است که چندین جلسه درمان برای رسیدن به نتیجه مورد نظر لازم باشد مثلاً برای لیفت صورت با کمک لیزر ممکن است چندین جلسه نیاز باشد تا شما بتوانید به نتیجه مورد نظر خود برسید.

نتیجه گیری

بدون شک چهره و صورت یکی از اصلی ترین فاکتورهای زیبایی در هر فرد به شمار می‌رود اما مسئله اینجاست که این فاکتور مهم یکی از آسیب پذیر ترین قسمت ها نیز است چرا که اگر در مدت طولانی در معرض آلودگی‌های مختلف و نور خورشید قرار گیرد می تواند طراوت و زیبایی خود را از دست بدهد زمانی که عوامل مختلفی مانند افزایش سن، استرس و تغذیه نامناسب بیش از هر چیز می تواند روی این قسمت تاثیرگذار باشد این عوامل می‌تواند در کنار چین و چروک و افتادگی پوست باعث ایجاد غبغب نیز شود که تاثیرات بسیار زیادی می‌تواند در کاهش اعتماد به نفس در افراد داشته باشد که می‌توان به راحتی تمامی مشکلات را برطرف کرد و جوانی و شادابی را به پوست باز گرداند.

مزایای لیفت صورت می‌تواند شامل حفظ شادابی و طراوت پوست، جوان سازی چهره، افزایش اعتماد به نفس، از بین بردن غبغب، ایمن بودن این روش، از بین بردن چروک های سطحی در نواحی مختلف صورت و بدن باشد اما اگر که علاقه به لیفتینگ پوست دارید باید در خصوص مراقبت های قبل و بعد از لیفت اطلاعات کاملی داشته باشید تا بتوانید به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنید و بعد از انجام روش مناسب لیفتینگ ماندگاری آن را افزایش دهید.

اگر علاقه به لیفتینگ صورت را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بع درمان مناسب برای جوانسازی و لیفتینگ پوست خود بپردازید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای آن صورت می‌گیرد که می توانید از این خدمات بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره در خدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

01391011195

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 9 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicgolsar

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلساررشت توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

ویکی پدیا

https://en.wikipedia.org/wiki/User:Clinicgolsaar

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان سیاهی زیر بغل و کشاله ران
انواع بیماریهای پوستی خارش دار
درمان چانه دراز بدون جراحی
سفت شدن ژل خط خنده
هیدروفیشیال چیست
لب روسی خط دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران رشت کلینیک زیبایی گلسار
  • 09120043630-01391011195
  • info@clinicgolsaar.ir