مراقبت های بعد از پی آر پی پوست

مراقبت های بعد از پی آر پی پوست

مراقبت های بعد از پی آر پی پوست

تزریق پی آر پی پوست یا همان پلاسما درمانی از روش های موثر برای جوانسازی پوست و مو می‌باشد دریافت نتایج مطلوب از این روش درمانی بستگی به مراقبت‌های بعد از پی آر پی دارد و نیازمند رعایت دستورالعمل‌ها و مراقبت های بعد می باشد. اگر که شما نیز علاقه به انجام پی آر پی پوست را دارید و می‌خواهید مراقبت‌های بعد از پی آر پی را به خوبی بدانید پس با ما در این مقاله همراه باشید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت

مراقبت های ضروری بعد از پی آر پی پوست

. افراد برای کاهش درد بعد از انجام پی آر پی با اجازه پزشک می توانند از مسکن ها استفاده کنند.

. طبق توضیح متخصصین در مراقبت های بعد از پی آر پی ناحیه مورد نظر به مدت ۲۴ ساعت نباید با آب هیچگونه تماسی داشته باشد.

. بانوانی که تحت درمان با پی آر پی در ناحیه صورت قرار گرفتند باید در دوران نقاهت بعد از انجام درمان از آرایش صورت خودداری کنند.

. افراد تا دو هفته بعد از انجام پی آر پی باید از مصرف داروهای رقیق کننده خون اجتناب کنند و علاوه بر آن طبق توصیه متخصص باید تا ۴ هفته نیز از مصرف کورتون خودداری کنند.

. استفاده کردن از کمپرس سرد تاثیر بسزایی در روند بهبودی می‌گذارد بنابراین این مورد را فراموش نکنید.

. افراد تا چند روز بعد از انجام پی آر پی و با توجه به مراقبت‌های بعد از پی آر پی باید از رفتن به سونا و استخر خودداری کنند.

. افرادی که تحت تزریق پی آر پی صورت قرار گرفته‌اند باید تا مدتی از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنند و همچنین هنگام خارج شدن از منزل حتما از کرم های ضدآفتاب استفاده نمایند.

. به افرادی که پی آر پی صورت انجام داده‌اند توصیه می‌شود برای شرکت در جلسات طب فیزیکی و توانبخشی سهل انگاری نکنند چرا که استفاده از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باعث جواب دهی بهتر می‌شود.

نکات مراقبتی بعد از PRP

. لایه برداری پوست ممنوع

استفاده کردن از هرگونه محصولات لایه بردار در محل تزریق پی آر پی برای رعایت مراقبت های بعد از آن ممنوع می‌باشد، وجود مواد شیمیایی موجود در این محصولات می تواند باعث ایجاد عوارض در ناحیه تحت درمان شود.

. هرگز محل تزریق شده را ماساژ ندهید

توجه کنید که در روزهای اول بعد از تزریق پی آر پی هیچگونه فشاری به محل تحت درمان وارد نکنید زیرا می‌تواند تاثیرات این روش درمانی را به طور کامل از بین ببرد.

. از انجام فعالیت های سنگین ورزشی خودداری کنید

برای تاثیرات بیشتر از این روش درمانی و تاثیرات پی آر پی توصیه می‌شود تا چند روز از انجام فعالیت های سنگین به خصوص ورزش های شدید در زمان رعایت مراقبت‌های بعد از پی آر پی پرهیز کنید.

. تا بهبودی کامل داروهای ضد التهاب را کنار بگذارید

در مراقبت‌های بعد از پی آر پی پوست استفاده کردن و عدم استفاده از بعضی داروها اهمیت زیادی در رسیدن به نتیجه نهایی دارد بنابراین قبل از هرگونه مصرف با پزشک خود در تماس باشید داروهای ضد التهابی از جمله این موارد هستند که می توانند باعث ایجاد اختلال در روند این روش درمانی و زیبایی شوند پس باید تا بهبودی کامل از مصرف آنها خودداری کنید.

. از قرار گرفتن در برابر اشعه خورشید پرهیز کنید

استفاده از پی آر پی برای رفع مشکلات پوستی می‌تواند حساسیت پوست را در روزهای اول افزایش دهد از زمان رعایت مراقبت های بعد از پی‌آر پی از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید.

. پمادهای تسکین دهنده

متخصص بعد از تزریق پی آر پی داروهایی را برای تسکین درد و افزایش تاثیرگذاری این روش درمانی برای شما مناسب است را تجویز خواهد کرد بنابراین فرد متقاضی بهتر است در دوره نقاهت به این مصرف اینگونه مواد طبق نظر پزشک ادامه دهد.

. لوازم و ابزار های شخصی

توصیه می‌شود بعد از به کارگیری این روش درمانی برای جلوگیری از هرگونه عفونت یا حساسیت از لوازم شخصی خود استفاده کنید و در هنگام مراقبت های بعد از پی آر پی آن ها را مرتب شستشو و ضدعفونی کنید.

مزایای رعایت مراقبت های بعد از انجام این روش درمانی چیست؟

بهتر است بیان کنیم که در مواردی که مراقبت های بعد از پی آر پی پوست را با دقت بالایی انجام دهید در واقع می‌تواند از عوارض جانبی و این روش درمانی جلوگیری کنند و دوره نقاهت بسیار کوتاه و آسان را پشت سر بگذارید علاوه بر آن ماندگاری این روش درمانی و زیبایی می تواند با مراقبت های درست و اصولی افزایش پیدا کند ماندگاری این روش حدود ۸ الی ۹ ماه است که در صورت مراقبت های لازم می تواند بین ۱۲ تا ۱۴ ماه افزایش پیدا کند.

نحوه شستشوی محل تزریق پی آر پی پوست چگونه است؟

یکی از مواردی که بعد از انجام پی آر پی اهمیت زیادی دارد شستشوی محل تحت تزریق می باشد بنابراین توصیه ما به شما این است که حدود ۷ تا ۸ ساعت بعد از استفاده از این روش درمانی از شستن محل تحت درمان خودداری نمایید و بعد از گذشت این زمان با کمک یک دستمال ملایم و بدون وارد کردن هرگونه فشار شستشو را انجام دهید.

به پزشک خود اطلاع دهید

قبل از انجام درمان با پی آر پی باید موارد زیر را حتماً به پزشک خود اطلاع دهید:

. اگر که سابقه تبخال در صورت دارید قبل از انجام درمان باید یک دوره داروهای ضد ویروسی دریافت کنید.

. اگر که سابقه آلرژی یا حساسیت های پوستی جدید دارید باید این موضوع را به پزشک اطلاع دهید.

. اگر کاشت ایمپلنت دارید که فلزی باشد.

. اگر به تازگی در پوست صورت خود روش های درمانی دیگر یا جراحی انجام داده‌اید.

. تمام داروها و مکمل هایی که مصرف می‌کنید.

. اگر درمان جایگزین هورمونی داشته اید.

. اگر سابقه زخم کلوئیدی دارید.

. اگر باردار هستید یا در دوران شیردهی قرار دارید.

. استفاده از لوسیون های برنزه کننده، کرم های برنزه کننده یا این که ۲۴ سال قبل از انجام این درمان برای طولانی مدت در معرض نور مستقیم خورشید قرار گرفته اید.

روز درمان با پی آر پی

. لطفاً صورت خود را تمیز بشویید، آرایشی روی صورت نداشته باشید، هیچ گونه لوسیون، لوازم آرایشی و دیگر محصولات موضعی را نباید در روز عمل استفاده کنید.

. اگر ناحیه درمان نیاز به اصلاح دارد لطفاً قبل از مراجعه به کلینیک آن منطقه را اصلاح کنید و مراقب باشید که در زمان اصلاح هیچگونه زخم یا آسیبی به پوست وارد نکنید.

. قبل از انجام درمان با کمک پی آر پی حدود ۴۵ دقیقه باید از کرم‌های بی حس کننده موضعی استفاده کنید.

مراقبت های ویژه بعد از انجام پی آر پی پوست

. ممکن است که در طی جلسه و بعد از انجام درمان میزان خاصی از ناراحتی، قرمزی و یا تحریک پوست ایجاد شود.

. ممکن است در محل مورد نظر دچار کبودی شوید.

. به نظر می رسد که آفتاب سوختگی متوسط تا شدید دارید و ممکن است که پوست شما گرم و سفت تر از حد معمول شود این امر می تواند در همان روز یا طی ۲۴ ساعت کاهش پیدا کند.

. در صورت ایجاد هرگونه درد و ناراحتی می‌توانید از استامینوفن البته طبق نظر پزشک مصرف کنید برای کاهش تورم در صورت نیاز می توانید از کمپرس سرد استفاده کنید.

. هیچ داروی ضد التهابی مانند بروفن استفاده نکنید این عوامل می تواند در روند التهاب طبیعی که در این روش درمانی بسیار مهم است و مسئول جوانسازی پوست شماست اختلال ایجاد کند.

. پوست ناحیه تحت درمان کشیده یا خراشیده نشود در عوض آن را باید مرطوب نگه دارید.

. در طول دوره بهبودی حتماً باید از ملحفه و حوله تمیز استفاده کنید.

. در مرحله بهبودی حتماً قبل از استفاده از تلفن همراه یا تلفن ثابت با دستمال مرطوب الکل دار آن را ضدعفونی کنید با انتخاب گزینه هندزفری می‌توانید از تماس پوست با تلفن جلوگیری کنید.

. حداقل ۶ ساعت بعد از انجام پی آر پی نباید پوست را لمس کنید اجازه دهید سرم روی پوست شما باقی بماند و بتواند به کار خود ادامه دهد.

. می توانید صبح روز بعد صورت خود را به آرامی با آب ولرم بشویید اما از استفاده کردن از هرگونه پاک کننده ها که سبب آسیب رسیدن به پوست می‌شود جلوگیری کنید، دستان خود را قبل از دست زدن به پوست صورت تان با صابون بشویید.

. به آرامی پوست خود را خشک کنید و مراقب باشید که پوست خود را مالش ندهید ممکن است احساس کنید که پوست شما بیشتر از حد معمول محکم شده است در طی چند روز آینده این احساس برطرف می‌شود و لطافت و نرمی به پوست شما باز می گردد.

. برای کاهش تورم از یک بسته یخ می توانید کمک بگیرید اما یک پارچه نازک بین یخ و پوست خود قرار دهید و از تماس مستقیم یخ با پوست جلوگیری کنید و فواصل زمانی بین هر استفاده از یخ را حداقل پنج دقیقه تعیین کنید.

. برای دو روز بعد از درمان بر روی دو بالشت و در حالتی که سر شما بالاتر از حد معمول است بخوابید در این روش می‌توانید به کاهش  تورم و کبودی نیز کمک کنید.

. به عنوان بخشی از مراقبت های بعد از پی آر پی حداقل از ۷۲ ساعت از استفاده از لایه بردارها یا هرگونه ماده خشن برای پوست خودداری کنید اما می توانید از مرطوب کننده های غیر شیمیایی کمک بگیرید اگر متخصص پوست آن را توصیه کرد می توانید از اسید هیالورونیک برای مرطوب کردن و تغذیه پوست کمک بگیرید.

نباید هایی که باید در مراقبت های بعد از پی آر پی صورت رعایت کنید

. متخصص پوست شما حداقل ۷۲ ساعت بعد از انجام عمل پی آر پی شما لیستی از موارد را برای پیگیری شما در اختیارتان قرار خواهد داد در اینجا برخی از این موارد را بیان می کنیم:

. از هرگونه لوازم آرایشی نباید استفاده کنید در صورت استفاده از محصولات پوستی توجه کنید که برس ها را با دقت بشویید تا بتوانید از هرگونه احتمال بیماری یا عفونت جلوگیری کنید.

. از نور مستقیم خورشید دور بمانید و حتماً برای مراقبت از پوست از ضدآفتاب استفاده کنید.

. از کار کردن کردن پرهیز کنید یاد هر فعالیت دیگری که سبب تعرق می شود باید در مدت مراقبت های بعد از پی آر پی پوست کنار گذاشته شود، پوست شما حساس است و به عنوان بخشی از مراقبت های بعد از پی آر پی باید از آن محافظت کنید.

. از تخت خواب برقی، اتاق بخار، سونا، جکوزی، دوش گرفتن و هر گونه فعالیتی که سبب گرم شدن پوست می شود خودداری کنید.

. از هر نوع محصولات مراقبت از پوست که می‌تواند سبب آسیب یا لایه‌برداری پوست شود خودداری کنید ماساژ صورت و لیزردرمانی بدون شک جزو کارهایی است که در دوره مراقبت های بعد از پی آر پی نباید انجام شود.

. حداقل برای ۶ ساعت از داروهای رقیق کننده خون نباید استفاده کنید.

بهبودی از پی آر پی صورت

با رعایت کردن توصبه ها توسط پزشک متخصص در مورد مراقبت های بعد از پی آر پی صورت باید بتوانید از یک هفته بعد نتایج مثبت آن را ببینید برای ۲۴ ساعت اول می توان انتظار کبودی و قرمزی را داشت همچنین ممکن است پوست شما سفت به نظر برسد تا روز دوم قرمزی ممکن است که کمی تسکین پیدا کند و مانند آفتاب سوختگی خود را نشان دهد اما می‌توانید تورم بیشتری را انتظار داشته باشید که نشانه این است که درمان روند خوبی را پشت سر می گذارید در روز آینده تورم شروع به کاهش می کند شما فقط متوجه پوست صورتی خواهید بود که آرایش سبک می تواند آن را بپوشاند وای به مدت یک هفته ممکن است که احساس کنید پوست شما گرم تر از حد معمول است و زمانی که پوست خود را لمس می کنید محکم تر است بعد از گذشت این دوره می‌توان انتظار داشت که عوارض ناشی از این روش زیبایی کمتر شود و شروع به مشاهده نتایج درمان کنید.

 پوست شما ظاهری صاف و بدون چین و چروک به خود می‌گیرد پوست شما همچنین درخشندگی دایره های تیره، زخم ها و علائم به طور معمول شروع به محو شدن می‌کند.

رعایت نکات مراقبت های بعد از پی آر پی برای موثر تر شدن نتایج عمل

اکثر افراد متقاضی پی آر پی به مدت شش ماه یا بیشتر شاهد بهبودی پوست خود هستند و در صورتی‌که مراقبت‌های بعد از پی آر پی به خوبی صورت گیرد می‌تواند بین ۱۰ تا ۱۲ ماه ادامه داشته باشد البته این بازه بستگی به توانایی بهبودی بدن و همچنین نحوه پاسخ دهی بدن به این روش درمان دارد.

چه کسانی نباید پی آر پی انجام دهند؟

حتماً قبل از انجام پی آر پی تمام بیماری هایی که دارید و داروهایی را که استفاده می‌کنید باید به پزشک اطلاع دهید خیلی از متخصصین معتقدند که افراد زیر نباید از درمان پی آر پی استفاده کنند:

. افرادی که داروهای رقیق کننده خون مصرف می کنند

. افرادی که دخانیات استفاده می کنند

. افرادی که سابقه اعتیاد به مواد مخدر یا الکل را دارند

همچنین اگر دچار بیماری‌های زیر هستید ممکن است که این درمان برای آنها گزینه مناسبی نباشد:

. بیماری های مزمن کبد

. بیماری های پوستی

. بیماری های تیروئیدی

. سرطان

. تعداد کم پلاکت های خونی

پی آر پی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت – پی آر پی

پی آر پی چگونه عمل می‌کند؟

از مواد طبیعی برای جوانسازی پوست های آسیب دیده در این روش درمانی استفاده می شود پزشک با گرفتن خون فرد متقاضی و قرار دادن آن در دستگاه‌های مخصوص سانتریفیوژ کار را آغاز می‌کند از اینجا به بعد پزشکان بیشترین خاصیت غنی از مواد مغذی را از پلاکت خون استخراج می کنند و سپس از تزریق برای قرار دادن این مواد طبیعی در داخل پوست و ناحیه مورد نظر استفاده می‌کنند این پلاکت‌ها فاکتورهای رشد بسیار مهمی را در بافت آزاد می کنند که به سلول های دیگر اجازه می دهند که کارهایی باید انجام دهند و به درمان طبیعی از مشکلات وسیع پوست می پردازد برای مثال می تواند به تشکیل کلاژن جدید در پوست کمک کند.

کاندیدای مناسب پی آر پی صورت چه افرادی هستند؟

اگر که شما هیچگونه بیماری پوستی شدید ندارید و از سلامت نسبی خوبی برخوردار هستید به احتمال زیاد کاندیدای مناسب برای انجام این روش درمانی به شمار می‌روید در این روش فقط در قسمت‌های خاصی از صورت شما تزریق انجام می‌شود و نیاز به مقدار کمی خون دارد اگر به یک درمان کامل برای پوست صورت نیاز دارید به احتمال زیاد پی آر پی صورت بهترین گزینه برای شما نخواهد بود.

 کاندیدای مناسب برای تزریق پی آر پی با کمک پلاسمای غنی از پلاکت آنهایی هستند که دارای پوستی هستند که بیماری هایی که در آن پوست به دلیل حمایت ضعف زیرین و بافت گرداننده ی سطح چین میخورد بعضی از مشکلات صورت که در این روش برطرف می‌شود عبارتند از اسکارهای جراحی و آکنه، ضایعات پوستی، نازک شدن پوشت، ایجاد خطوط ظریف و چین و چروک های درشت، از بین رفتن بافت همبند که منجر به افتادگی پوست می‌شود عدم تقارن رنگدانه؛  موارد بیان شده برای افرادی که به دنبال بازگرداندن رنگ و حجم درخشش پوست هستند نیز از مزایای این روش درمانی می باشد تقریباً باید نتایج فوری را بعد از درمان مشاهده کرد و در بازه زمانی تقریبی ۱۲ هفته به طور کامل بهبود پیدا می‌کند نتایج لیفت صورت تا دو سال می‌تواند ادامه داشته باشد و به شما پوست صاف و درخشانی را می‌بخشد و بهبود جریان خون را بهبود می‌بخشد و اگر شما نیز جزو کاندیدای مناسب پی آر پی پوست هستید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای آن انجام می گیرد.

 مزایا

. بهبود کلی ارائه می شود

پی آر پی تولید کلاژن و الاستین در پوست را تحریک خواهد کرد که این امر سبب ضخیم شدن و سفت شدن پوست نازک می‌شود به طوری که چین و چروک و خطوط ریز را می تواند برطرف کند و از آنجایی که تولید کلاژن را افزایش می دهد یک درمان عالی برای بهبود بافت و رنگ پوست می باشد این به ویژه برای افرادی که از اکنه رنج می‌برند گزینه مناسبی است.

. پوست سالم و شاداب

پی آر پی صورت یک درمان باورنکردنی است که می‌تواند به تولید دو پروتئین مهم در پوست یعنی کلاژن و الاستین کمک کند که کیفیت پوست را بهبود می بخشد. معمولاً متخصصان زیبایی پی آر پی را با میکرونیدلینگ ترکیب می‌کنند بنابراین نتایج بسیار فوق العاده ای را برای افراد متقاضی رقم می‌زند با درمان عمیق پوست با میکرونیدلینگ متخصص زیبایی می‌تواند روند بازسازی را با کمک آن انجام دهد تا به سرعت بخشیدن روند جوانسازی پوست کمک کند. نتایج پی آر پی صورت چشمگیر است و می‌تواند به رفع شل شدگی و چین و چروک پوست بپردازد.

. پی آر پی ایمن است

به عنوان یک درمان پی آر پی پیش از ۵۰ سال است که مورد استفاده قرار می گیرد این روش درمانی برای ورزشکاران در بهبود جراحات کمک کننده است و با استفاده برای آسیب های ورزشی مردم مزایای بی شمار آن را کشف کرده اند از آنجایی که درمان تهاجمی و جراحی نیست و از بدن خود فرد نیز استفاده می‌شود و می‌توان از آن به عنوان یک درمان بدون هیچ گونه حساسیت و ناراحتی یاد کرد البته باید بیان کرد که هرگونه روش زیبایی می‌تواند عوارض و خطراتی با خود به دنبال داشته باشد اما در پی آر پی هیچ گونه عارضه جانبی شدید به جز کبودی جزئی ایجاد نخواهد شد که طی چند روز نیز برطرف می‌شود.

. از هدر رفتن آب میان بافت ها جلوگیری می کند

از دست دادن آب میان بافتی می تواند باعث شود که پوست خشک شود و چین و چروک و آسیب های پوستی شدت زیادی پیدا کنند خوشبختانه می‌توان با تقویت سد محافظتی که از طریق درمان با پلاسمای غنی از پلاکت انجام می‌شود از اتلاف آن جلوگیری کرد از جمله اهداف پی آر پی به بازسازی سلول‌های فرسوده در پوست کمک می کند و سبب ایجاد سلول های جدید می‌شود که به حفظ رطوبت در پوست برای طولانی مدت کمک می کند.

. به درمان آکنه و اسکار کمک می کند

اسکار صورت و آکنه دشمن شمار یک پوست سالم و درخشان می‌باشد در بیشتر موارد اکنه در نتیجه خشکی بیش از اندازه پوست ظاهر می‌شود که سبب می‌شود پوست بیش از حد معمول سبوم تولید کند که بیش از اندازه در پوست سبب می‌شود پوست چرب شود و  منافذ آن بسته شود و در نتیجه باعث ایجاد اکنه شود.

 از آنجایی که درمان با کمک پی آر پی به از دست ندادن آب بین پوست کمک می‌کند متوجه بهبود پوست و در نتیجه از بین رفتن اکنه خواهید شد. روند مقابله با جوش های آکنه ادامه دار است و گاهی اوقات می تواند منجر به ایجاد زخم در صورت شود اگرچه برخی از اسکارهای آکنه ممکن است به موقع از بین بروند برخی می‌توانند عمیق شوند و نیاز به درمان‌های زیبایی دارند در صورتی که پی ار پی می تواند از این مشکلات به خوبی جلوگیری کند و سبب آبرسانی به پوست شود و از ایجاد زخم در پوست جلوگیری کند.

. نیازی به جراحی ندارد

پی آر پی معمولاً به سرعت بین ۳۰ دقیقه تا یک ساعت می تواند انجام شود در این روش از یک ابزار تخصصی و غیر جراحی برای تزریق پلاسمای خون استفاده خواهد شد.

. اثرات طولانی مدت دارد

اگرچه با یک بار استفاده از پی آر پی معجزه رخ نمی‌دهد اما می تواند راهکار عالی برای تغذیه پوست باشد که در صورت لزوم می توانید چندین جلسه آم را انجام دهید تا به نتایج مورد نظر دست پیدا کنید از آنجایی که این روش غیرتهاجمی است هیچ گونه درد و ناراحتی ایجاد نخواهد کرد.

. رسیدن به مناطق دشوار

پی آر پی برای درمان نواحی مشکل نیز بسیار موثر است مانند ناحیه های ظریف زیر چشم که در آن افراد متقاضی اغلب ابتدا علائم پیری را مشاهده می‌کنند اما در آنجا نمی توان از روش‌هایی مانند لیزر استفاده کرد.

اگر شما هم می‌خواهید از مزایای بی شمار پی آر پی بهره‌مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بیشمار آن بهره مند شوید.

پی آر پی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت – پی آر پی

عوارض جانبی پی آر پی

شایع ترین عوارض جانبی بعد از انجام پی آر پی شامل درد محل تزریق، تورم و قرمزی است در بعضی از افراد نیز ممکن است که کبودی حاصل شود عوارض جانبی نادر شامل حساسیت به گرما، بی حسی پوست، سردرد و طرح رنگ پوست باشد البته باید گفت این عوارض در صورتی رخ می‌دهد که شما انجام این درمان را به دست افراد نابلد بسپارید اگر در انتخاب کلینیک و پزشک دقت کنید جز عوارضی مانند تورم و قرمزی چند روزه عوارض دیگری برای شما رقم نخواهد خورد.

تعداد جلسات پی آر پی

تعداد و دفعات تکرار جلسات بستگی به شدت وضعیت پوست شما دارد با این حال درمان اولیه می تواند بین ۳ تا ۴ جلسه با فاصله ۴ تا ۶ هفته نیاز باشد برای بیشتر دو بار در سال برای افراد متقاضی کافی می باشد.

نتیجه گیری

تزریق پی آر پی صورت در بین مردم بسیار شناخته شده است و امروزه طرفداران زیادی به خود جلب کرده است یک روش طبیعی و موثر برای بازگرداندن ظاهر جوان می‌باشد پزشک از مواد موجود در خون برای التیام و احیای پوست استفاده خواهد کرد این درمان شما را از قرار دادن در معرض حساسیت مواد شیمیایی خارجی در امان می دارد.

 جوانسازی صورت با روش پی آر پی به طور کلی بی خطر و موثر می باشد و اگر آن را به دست یک پزشک متخصص و با تجربه بسپارید نتایج خوبی برای شما رقم خواهد خورد اگر شما نیز علاقه دارید که به پی آر پی صورت بپردازید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج آن بهره مند شوید همچنین باید بعد از انجام پی آر پی به مراقبت های بعد از آن نیز توجه ویژه داشته باشید تا بتوانید از بروز هرگونه عوارض جانبی جلوگیری کنید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید؛ در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر پزشکان متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از این خدمات نیز بهره مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره در خدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

01391011195

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 9 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicgolsar

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلساررشت توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

ویکی پدیا

https://en.wikipedia.org/wiki/User:Clinicgolsaar

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

لینک آپارات:

https://aparat.com/v/KXB0e

لینک نماشا:

https://www.namasha.com/v/Gthm7qHF

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان سیاهی زیر بغل و کشاله ران
انواع بیماریهای پوستی خارش دار
درمان چانه دراز بدون جراحی
سفت شدن ژل خط خنده
هیدروفیشیال چیست
لب روسی خط دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران رشت کلینیک زیبایی گلسار
  • 09120043630-01391011195
  • info@clinicgolsaar.ir