قرینه سازی صورت

قرینه سازی صورت

قرینه سازی صورت

بسیاری از ناهنجاری ها و مشکلات مربوطه با ویژگی‌های صورت ممکن است که به صورت مادرزادی و یا با تغییری بعد از انجام عمل جراحی، ضربه یا سوختگی های شدید ایجاد شود. ناهنجاری های صورت باید اصلاح شود تا ویژگی های نرمال صورت حفظ شود و از ناتوانی های روانشناختی بتواند جلوگیری کند و بتواند زندگی خوب و طبیعی را ادامه دهد. خیلی از پزشکان روش‌های غیر جراحی را برای غرینه سازی صورت پیشنهاد می‌کنند تمام افراد با صورت نامتقارن متقاضی مناسب برای تصحیح غیرجراحی نیستند در نتیجه ارزیابی فرد متقاضی و انتخاب آنها از مسائل عمده در تشخیص و برنامه ریزی درمان می‌باشد.

تزریق فیلر و چربی در حال حاضر به گونه ای مناسب ترین روش برای بازسازی و یا قرینه سازی صورت می‌باشد برای بازگرداندن و افزایش حجم صورت به روش مناسب توجه ویژه نیز باید به شکل و تقارن صورت داشته باشید انجام یک درمان موفق تزریق ژل و بهبود و یا بازگرداندن حجم صورت و در عین حال حفظ و کانتور صورت و عدم تقارن صورت می‌باشد.

 تزریق فیلر و چربی برای قرینه سازی صورت به طور تخصصی در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار تحت نظر متخصصین این کلینیک انجام می‌گیرد که می توانید برای برطرف کردن مشکلات صورت و جوانسازی و قرینه سازی صورت از آن استفاده کنید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز انجام می گیرد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت

دلایل عدم تقارن در صورت

. ژنتیک

در بعضی مواقع عدم تقارن در صورت به دلیل تفاوت در رشد و نمو و ژنتیک اعضای مختلف صورت می‌تواند ایجاد شود بیماری های ژنتیکی مانند شکاف لب می‌تواند سبب نامتقارن شدن صورت شود.

. سیگار کشیدن

از آنجایی که سیگار کشیدن می‌تواند صورت را در معرض سموم قرار دهد پس می تواند به طور مستقیم با عدم تقارن در صورت ارتباط داشته باشد.

. پیری

با افزایش سن نامتقارن شدن صورت به خصوص در ناحیه فک می تواند افزایش پیدا کند و اغلب اوقات نیاز به اصلاح عدم تقارن در فک وجود خواهد داشت.

. عادت سبک زندگی

بعضی از افراد در هنگام خواب دائماً روی شکم یا صورت خود می خوابند که خوابیدن روی صورت می‌تواند سبب ایجاد نامتقارن شدن صورت شود.

. سکته

افتادگی صورت می‌تواند نشانه‌ای از سکته مغزی باشد اگر لبخند شما ناگهان ناهموار شد یا فکر کردید که یک طرف صورت شما احساس بی حسی دارد باید به پزشک مراجعه کنید.

. آسیب

ضربه یا آسیب صورت در زمان کودکی و بزرگسالی می تواند باعث ایجاد عدم تقارن در صورت شود خدماتی مانند شکستگی بینی و بریدگی عمیق نیز می‌تواند سبب عدم تقارن در چهره شود.

. آسیب خورشید

اغلب قسمتی از بدن که همواره در معرض اشعه مضر خورشید قرار دارد بیشتر مستعد روند پیری می باشد اینکه چه قسمتی از بدن بیشتر در معرض آفتاب قرار دارد تعیین کننده بیشترین میزان تاثیر خواهد بود.

انواع فیلر های تزریقی

فیلرها انواع گوناگون دارند که بنابر تشخیص پزشک از آنها برای تزریق در زیر پوست استفاده می شود انواع فیلر ها به شرح زیر می باشد:

. چربی انسانی

. هیالورونیک اسید

. کلسیم هیدروکسیل آپاتیت

. پلی ال لاکتیک اسید.

. چربی انسانی

در این نوع تزریق فیلر، چربی بدن فرد توسط تجهیزات خاص از بدن گرفته خواهد شد و سپس با قرار گرفتن در دستگاه های سانتریفیوژ مواد مورد نیاز برای تزریق آماده می‌شود دستگاه سانتریفیوژ چربی های جدا شده را برای تزریق در صورت فرد یا نقطه مورد نظر تزریق آماده خواهد کرد .

. هیالورونیک اسید

هیالورونیک اسید از ماده سازگار در بدن ساخته شده و باعث پر شدن قسمت های مورد نظر خواهد شد این نوع فیلر بافت ژل مانندی دارد که در سراسر جهان محبوبیت زیادی را پیدا کرده است فیلرهای حاوی هیالورونیک اسید نتیجه موقتی را با خود به دنبال دارند و حدود ۶ تا ۱۲ ماه ماندگاری دارند.

. کلسیم هیدروکسیل آپاتیک

کلسیم هیدروکسید آپاتیت ماده‌ای می باشد که از استخوان بدن انسان به دست آمده و ثبات این فیلر به طور معمول بیشتر از فیلرهای نوع جانورانی می باشد و دوام بیشتری نیز دارد و در بیشتر موارد ماندگاری آن به ۱۲ ماه می رسد.

. پلی ال  لاکتیک اسید

پلی ال لاکتیک اسید سازگار با محیط می‌باشد و استفاده آن در بدن هیچ گونه ضرری را ایجاد نخواهد کرد و سال هاست که از آن در تجهیزات پزشکی استفاده می شود مانند بخیه های جذب شونده؛ این محصولات جزء محرک های کلاژن ساز می‌باشند و ماندگاری آنها می تواند تا دو سال باشد.

قرینه سازی صورت با تزریق چربی

در این نوع تزریق، چربی بدن خود فرد توسط دستگاه های خاصی از بدن خارج می شود و بعد از قرار دادن در دستگاه های سانتریفیوژ مواد اضافه و ناخالصی های آن خارج می شود و برای تزریق آماده خواهد شد. دستگاه سانتریفیوژ چربی برداشته شده را برای تزریق در صورت فرد یا نقطه مورد نظر تزریق آماده خواهد کرد چربی برداشت شده از بدن تصفیه می شود و به پوست تزریق می‌شود تا تقارن در صورت ایجاد شود و ماندگاری تزریق چربی بین یک تا سه سال می باشد که بستگی به نگهداری خود فرد نیز دارد در صورتی که مراقبت ها و توصیه ها به خوبی انجام شود و این روش درمانی توسط یک پزشک متخصص در این زمینه صورت گیرد تا ۵ سال می تواند با خود ماندگاری داشته باشد.

قرینه سازی صورت با تزریق ژل

ژل های حاوی هیالورونیک اسید از ماده های سازگار با بدن می باشند و باعث پر شدن قسمت های مورد نظر خواهند شد این نوع فیلر بافتی نرم و ژله ای مانند دارد و محبوب ترین ژل در سرتاسر دنیا می‌باشد های حاوی هیالورونیک اسید است و نتیجه موقتی را با خود به دنبال دارد به طوری که در بازه زمانی حدود ۶ تا ۱۲ ماه نیاز به تمدید دارد، اکثر ژل های هیالورونیک با لیدوکائین ترکیب هستند تا در زمان درمان و بعد از تزریق فرد احساس ناخوشایندی کمتری را داشته باشد.

نحوه تزریق فیلر

این تزریق با کمک یک ماده ضد باکتریایی انجام خواهد شد برای جلوگیری از هر گونه درد در محل تحت درمان با هدف بی حسی پوست می توان از پماد بی حس کننده یا سوزن های بی حس کننده موضعی استفاده کرد همچنین معمولاً برای راحت و قابل تحمل کردن این روش، تزریق معمولا در هر قسمت فقط چند دقیقه زمان می‌برد تزریق، ماساژ و ارزیابی انجام خواهد شد و در صورت نیاز فیلر اضافه تزریق خواهد شد بسته به تعداد قسمت هایی که باید پر شود کل مراحل ممکن است که در حدود ۱۵ الی ۲۰ دقیقه طول بکشد اما بیشتر از یک ساعت زمان نخواهد برد.

افرادی که نمی‌توانند از تزریق فیلر استفاده کنند

. افرادی که دارای بیماری‌های سیستم ایمنی هستند مانند لوپوس، روماتیسم و سندروم نفروتیک

. افرادی که سابقه سکته قلبی و مغزی دارند

. زنان باردار و شیرده

. افرادی که مبتلا به دیابت هستند و از انسولین برای کنترل دیابت خود استفاده می‌کنند

. افرادی که داروهای آسپرین و وارافین استفاده می کنند

. افرادی که دارای بیماری‌های قلبی بوده و تحت درمان هستند

. افرادی که دارای مشکلات مربوط به انعقاد خون هستند

. افرادی که مبتلا به آسم و حساسیت های شدید هستند

. افرادی که در شش ماه گذشته و یا ۶ ماه پیش رو قصد یا سابقه مصرف راکوتان را دارند چرا که این داروها می‌تواند خطر کلوئید یا ایجاد اسکار را به دنبال داشته باشد

. افرادی که دچار اختلالات روحی و روانی هستند و انتظارات نابجا از این درمان دارند

. افرادی که پلاکت دهان و دندان دارند.

مراقبت های قبل از تزریق فیلر

قبل از اقدام برای تزریق فیلر لازم است که برای کاهش هرگونه کبودی و تورم احتمالی از یک هفته قبل از انجام درمان از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و ایبوپروفن و داروهای مشابه خودداری کنید همچنین از مصرف روغن ماهی و ویتامین e نیز باید خودداری کنید، خوردن اسفناج، کاهو و کرفس قبل از تزریق فیلر برای تامین ویتامین K مورد نیاز بدن نیز پیشنهاد خواهد شد اگر دچار بیماری خاصی هستید یا داروی خاصی مصرف می‌کنید حتماً این موضوع را به پزشک اطلاع دهید تا پزشک بتواند بهترین نتیجه را بدون عوارض برای شما رقم بزند.

مراقبت های بعد از تزریق فیلر

بعد از تزریق فیلر باید از فشار آوردن و تحریک کردن محل تحت تزریق و همچنین اطراف نواحی آن تا حدود ۶ ساعت خودداری نمایید این مراقبت ها در تزریق فیلر زیر چشم، تزریق فیلر گونه، تزریق فیلر بینی، تزریق فیلر لب، تزریق فیلر چین و چروک، تزریق فیلر برای خط خنده، تزریق فیلر برای خط اخم، تزریق فیلر برای برطرف کردن جای جوش و آکنه باید انجام شود. از مصرف دخانیات و قلیان و استفاده کردن از سونا جکوزی نیز باید تا مدتی خودداری کنید در این مدت شما باید آب و مایعات فراوان بنوشید و از مایعات خیلی گرم بعد از تزریق ژل خودداری کنید، مراقبت ها در سه روز اول بعد از تزریق ژل بسیار مهم و حساس می‌باشد.

قرینه سازی صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت – قرینه سازی صورت

مدت ماندگاری فیلر

طول عمر فیلرها بستگی به نوع و برند استفاده شده آنها دارد زیرا بعضی از فیلرها می‌تواند بین ۵ تا ۷ ماه دوام داشته باشد در حالی که بعضی دیگر آنها می‌تواند حدود پنج سال با خود ماندگاری داشته باشد البته نوع تزریق، مهارت و تجربه پزشک نیز در ماندگاری فیلر ها نقش مهمی را ایفا می‌کند زیرا پزشک به درستی می‌داند فیلر را در چه نواحی و در چه عمقی تزریق کند تا روی نتیجه درمان و ماندگاری آن تأثیر بگذارد.

 اگر شما علاقه به تزریق فیلر برای قرینه سازی صورت را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار تحت نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک به انجام این روش زیبایی و درمانی بپردازید.

عوارض جانبی تزریق فیلر

تزریق فیلر اگر توسط یک پزشک ماهر و در یک کلینیک معتبر انجام شود عوارض خاصی با خود به دنبال نخواهد داشت از عوارض معمول آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

. کبودی که در اکثر موارد می‌تواند ایجاد شود و بعد از گذشت چند روز از بین خواهد رفت.

. ورم در ناحیه تحت تزریق ممکن است که ایجاد شود که این موضوع ۴۸ ساعت به طول می‌انجامد و بدون اینکه ناراحتی ایجاد کند از بین خواهد رفت.

. نامتقارنی، گاهی اوقات یک طرف بهتر از طرف دیگر درمان خواهد شد این معمولاً به این دلیل است که فرد متقاضی از ابتدا به صورت نامتقارن درمان را آغاز کرده است.

. عفونت یک نوع عارضه بسیار نادر تزریق فیلر می باشد اما هنگامی که سوزن به پوست فرو می‌رود همیشه امکان عفونت وجود دارد.

. بافت مردگی، ارگان خونی مسدود شده بسیار نادر است که می‌تواند منجر به زخم شود.

هزینه قرینه سازی صورت بدون جراحی

عوامل زیادی می‌تواند روی هزینه قرینه سازی صورت تاثیر گذار باشد و بنابراین زمان برآورد هزینه ها بایستی به تمام این موارد توجه داشته باشید برای مثال آناتومی صورت فرد، نوع روش به کار گرفته شده، تعداد دفعات مورد نیاز برای تزریق، تجهیزات کلینیک زیبایی و مهارت پزشک همگی در تعیین هزینه های نهایی قرینه سازی صورت نقش دارد جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار می توانید با مشاوران و کارشناسان در این زمینه گفت‌وگو داشته باشید خدمات مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می‌باشد که می‌توانید از آن بهره مند شوید.

مزایای تزریق ژل برای قرینه سازی صورت

. با تزریق ژل نتایج بلافاصله قابل مشاهده خواهد بود.

. در این روش درمانی نیاز به هیچ گونه دارو یا پمادی نخواهید داشت.

. مدت زمان تزریق ژل بین ۱۵ تا ۲۰ دقیقه می باشد و زمان زیادی از شما نخواهد گرفت.

. نیازی به دوره نقاهت و بستری شدن نخواهید داشت.

. در صورت عدم رضایت فرد برگشت پذیر خواهد بود.

. قرینه سازی صورت غیر تهاجمی می باشد که از ایمنی بسیار بالایی برخوردار می باشد.

چه کسانی نیاز به قرینه سازی صورت دارند؟

در خصوص عمل زاویه سازی صورت باید بیان کنیم که مدلینگ چهره، در واقع نوعی اصلاح فرم چانه می باشد که در نهایت سبب می‌شود که چانه در چهره تغییر کند و به شکل v تغییر کند در حال حاضر اغلب افراد به این فرم چهره علاقه مند شده اند اما قبل از هر چیز باید باید بدانید که آیا شما برای زاویه سازی گزینه مناسبی هستید؟

 افرادی که در گروه های زیر قرار دارند کاندیدای مناسبی برای مدلینگ چهره می باشند:

. داشتن فک عریض و پهن

. برخورداری از یک چانه دایره ای شکل

. افرادی که با گونه های چاق یا گونه های لاغر رو به رو هستند

. افرادی که فک مربعی شکل دارند

. افرادی که زاویه در خط فک ندارند

نکته مهم برای داشتن یک چهره مدلینگ داشتن سلامت عمومی می باشد به هر حال متخصص از ژل یا چربی برای این روش زیبایی کمک می گیرد و این مسئله مهم می‌باشد که مراجعه‌کننده دچار بیماری خاصی نباشد زیرا نمی تواند زاویه سازی صورت انجام دهد، افرادی که نمی توانند در این گروه قرار گیرند افراد چاق یا افرادی که لاغری بیش از اندازه دارند، افتادگی پوست آنها شدید است، فک پایینی بسیار کوچکی دارند، صورت گرد یا چاقی دارند، افرادی که بینی بزرگ دارند یا گونه‌های بسیار کوچک دارند، عقب رفتگی در آنها ایجاد شده، چاقی زیاد در گردن دارند نمی توانند از قرینه سازی صورت استفاده کنند.

نحوه قرینه سازی صورت با چربی چگونه است؟

افرادی که چربی اضافه در بدن خود دارند می توانند به سراغ قرینه سازی صورت با کمک چربی بروند در صورتی که مشکل خاصی از نظر سلامت ندارند پزشک مراحل زیر را برای آنها انجام خواهد داد:

. در ابتدا خارج کردن چربی با کمک از سوزن های بسیار ظریف از قسمت هایی که چربی انباشته شده وجود دارد انجام می‌شود.

. در مرحله دوم خالص سازی چربی انجام می گیرد تا مواد اضافه از آن جدا شود چربی برداشت شده توسط دستگاه های سانتریفیوژ خالص سازی می شود تا برای تزریق در صورت آماده شود.

. انتقال چربی به چانه از طریق سوزن های ظریف انجام می گیرد این مسئله اهمیت زیادی دارد که متخصص با ظرافت بالایی این عمل را انجام می‌دهد تا بتواند فرم ایده آل در چهره را ایجاد کند.

مدت ماندگاری قرینه سازی صورت با تزریق چربی

توجه داشته باشید که ماندگاری قرینه سازی صورت با تزریق چربی، به سرعت جذب سلول های چربی توسط بدن فرد بستگی دارد در واقع افرادی که متابولیسم بالایی دارند یا رژیم غذایی می گیرند چون سلول‌های چربی در بدن آنها زودتر تجزیه می شود پس در زمان کوتاه تری اثرات تزریق چربی در صورت آنها به از بین می‌رود و فرم چهره آنها به حالت قبل خود باز می‌گردد بنابراین در صورتی‌که می خواهید از این روش برای قرینه سازی صورت استفاده کنید باید رژیم گرفتن را کنار بگذارید و از طرفی فعالیت‌های ورزشی سنگین را انجام ندهید.

قرینه سازی صورت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت – قرینه سازی صورت

قرینه سازی صورت با چربی بهتر است یا با ژل؟

در این مقاله ما در خصوص هر دو روش قرینه سازی صورت با تزریق فیلر و چربی گفت‌وگو کردیم در مدت زمان کوتاهی شما می‌توانید به قرینه سازی صورت خود بپردازید و از هرگونه مشکل در ناحیه صورت جلوگیری کنید قطعا اکنون بر سر دوراهی قرار گرفته‌اید که کدام روش می تواند گزینه مناسب تری باشد و نتایج بهتری را به شما ارائه دهد بهتر است مقایسه این دو را با هم انجام دهیم تا بتوانید انتخاب بهتری را داشته باشید.

. اگر برای شما اهمیت دارد که قرینه سازی صورت دوام بیشتری داشته باشد پس پیشنهاد ما به شما تزریق ژل می باشد چون با توجه به گفته های قبلی ماندگاری تزریق چربی به متابولیسم بدن هر فرد بستگی دارد و ممکن است روزانه قسمتی از سلول های چربی از بین برود.

. اما برای گروه دیگری از افراد طبیعی بودن چربی نسبت به ژل می‌تواند برتری و مزیت بیشتری داشته باشد به ویژه که چربی از بدن آنها وارد می‌شود و با بدن سازگاری کاملی دارد.

. اگر قرار است قرینه سازی صورت با چربی انجام شود به دوز بالاتری از چربی نیاز خواهید داشت چون زمانی که تزریق تمام می‌شود قسمتی از چربی ها توسط بافت‌های صورت جذب خواهند شد.

. همچنین باید بیان کنیم که برای قرینه سازی صورت با کمک ژل باید چندین بار عمل تزریق انجام شود در حالی که اگر از تزریق چربی کمک بگیرید نهایتاً دو بار تزریق می تواند کافی باشد.

.تزریق چربی برای قرینه سازی و زیبایی چهره به لاغری شما نیز کمک خواهد کرد چون پزشک متخصص از چربی های اضافه در بدن شما استفاده خواهد کرد.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که تزریق ژل یا چربی و انتخاب روش مناسب برای قرینه سازی صورت و زیبایی چهره بستگی به نظر پزشک متخصص نیز دارد زیرا پزشک با معاینه و بررسی کامل چهره شما روش مناسب را می تواند برای شما در نظر بگیرد و شما را به نتیجه مورد نظر برساند.

 شما می توانید جهت معاینه و مشاوره به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار مراجعه کنید و تحت نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای این کلینیک درمان مناسب را انتخاب و از آن بهره مند شوید.

نتیجه قرینه سازی صورت با ژل یا چربی

زمانی که تصمیم می‌گیرید که به قرینه سازی صورت خود با کمک ژل یا چربی بپردازید یا در واقع از فرم چهره خود خسته شده اید و علاقه دارید که به کمک یک روش موقت حالت صورت را به طور کامل عوض کنید تا در صورت رضایت بخش بودن این نتیجه بتوانید قرینه سازی دائمی را با کمک جراحی انجام دهید نتیجه قرینه سازی صورت با کمک تزریق چربی طبیعی تر و زیباتر به نظر خواهد رسید به خصوص اینکه متخصص روش مختلفی را برای انجام این کار اتخاذ می‌کند برای مثال ممکن است برای برخی نیاز باشد که از روش نانوفت یا میکروفت استفاده شود تا ظرافت کار بیشتر شود بنابراین با توجه به آنچه که بیان کردیم قرینه سازی صورت با تزریق چربی ارجحیت دارد و در نتیجه رضایتمندی بیشتری را نیز برای افراد به دنبال خواهد داشت اما به طور کلی برای هر دو روش نکات مراقبتی را به خوبی رعایت کنید تا بتوانید نتیجه کار را حفظ کنید برای مثال در صورت دستکاری محل تزریق، ژل یا چربی می تواند به راحتی جابجا شود و فرم و زاویه صورت را برهم بزند بنابراین متخصص شما می‌خواهد تا مدتی از هرگونه دستکاری در محل تزریق و خاراندن آن محل خودداری نمایید.

نتیجه گیری

شما نمی‌توانید یک انسان سالم را پیدا کنید که به زیبایی علاقه نداشته باشد برای همبن اهمیت دارد که چهره آنها جذاب و زیبا باشد به همین دلیل اگر کوچک‌ترین عیبی در صورت ایجاد شده باشد از نظر روحی و روانی می تواند بسیار آسیب‌زننده باشد البته برای بعضی از افراد عیبی ندارد ولی بنا به دلایلی از چهره خود راضی نیستند برای مثال شاید شما علاقه داشته باشید که صورت خود را زاویه دار کنید و فرم فعلی چانه خود را نمی‌پسندید در این زمان می توانید به قرینه سازی صورت خود کمک کنید.

در حال حاضر اغلب کلینیک های زیبایی به گونه های مختلف چهره را قرینه سازی و زیباسازی می‌کنند اما برای اطمینان از کیفیت کار باید به سراغی کلینیک معتبر و یک پزشک توانمند مانند کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار بروید تا علاوه بر اینکه به قرینه سازی و زیبایی صورت خود کمک کرده باشید بتوانید از هرگونه عوارض جانبی احتمالی نیز در امان باشید.

 اگر علاقه به زیباسازی چهره خود را دارید یا می‌خواهید از روش‌های دیگر برای رفع مشکلات پوست و موی خود استفاده کنید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسا زیر نظر متخصصین با تجربه و حرفه ای کلینیک مورد درمان مناسب قرارگیرید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره در خدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

01391011195

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 9 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicgolsar

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلساررشت توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

ویکی پدیا

https://en.wikipedia.org/wiki/User:Clinicgolsaar

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان سیاهی زیر بغل و کشاله ران
انواع بیماریهای پوستی خارش دار
درمان چانه دراز بدون جراحی
سفت شدن ژل خط خنده
هیدروفیشیال چیست
لب روسی خط دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران رشت کلینیک زیبایی گلسار
  • 09120043630-01391011195
  • info@clinicgolsaar.ir