فیس لیفت در رشت

فیس لیفت در رشت

فیس لیفت در رشت

یکی از مهم‌ترین و اساسی ترین دغدغه‌ های همه افراد، پیر و بد به نظر رسیدن صورتمان می‌باشد. در حقیقت همه ما تلاش می‌کنیم پوستی شاداب و سرزنده نیز داشته باشیم. اما مسائلی نظیر کهولت سن موجب چروک و افتاده شدن و فرسودگی پوست افراد می‌شوند. برای کم شدن آثار پیری و چین و چروک شدن یا صدمه دیدن پوست صورت شیوه های گوناگونی وجود دارد که فیس لیفت صورت یکی از این شیوه ها می‌باشد. در این مطلب تصمیم داریم این شیوه درمانی را بررسی کنیم.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت

فیس لیفت صورت چیست؟

مسائلی نظیر کهولت سن افراد، استعمال دخانیات یا قرار داشتن در معرض اشعه آفتاب موجب پیری و چین و چروک و افتادگی پوست صورت افراد می‌شود. در این شرایط با کشیدن پوست یا اصطلاحا فیس لیفت صورت افراد می‌توانیم نشاط و شادابی را به چهره خود برگردانیم. به عبارت دیگر فیس لیفت صورت برابر می‌باشد با: برگرداندن حالت ارتجاعی به پوست صورت با استفاده از شیوه های پزشکی. در فیس لیفت صورت (rhytidectomy) معمولا پوست‌ های اضافی و بد پوست صورت حذف شده و لایه‌ های جوان‌ تر و شاداب تر که در زیر قرار دارند بالا تر می‌آیند. این عمل معمولا برای جوان‌سازی و زیباسازی ناحیه گونه و خط فک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

همچنین می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرارگیرید و اگر علاقه دارید از روش درمانی فیس لیفت صورت استفاده کنید زیر نظر پزشک با تجربه و حرفه ای به انجام این روش بپردازید و از نتایج حاصله لذت ببرید.

مراحل فیس لیفت صورت

در شیوه درمانی لیفت صورت با عمل جراحی فرآیند مختلف عمل لیفت صورت به شرح زیر خواهد بود:

▪︎بیهوشی

در ابتدا پزشک جراح از ماده بیهوشی استفاه می‌نماید تا روند عمل جراحی در آرامش کامل فرد مراجعه کننده انجام شود. استفاده از ماده بیهوشی آرامش بسیار بیشتری به شما خواهد داد و احساس درد و ناراحتی کمتری را خواهید داشت.

▪︎ایجاد برش برای لیفت صورت

سپس در قسمت های ویژه ای از صورت باید برش های کوچکی ایجاد گردد تا مجرا و کانالی برای لیفت صورت افراد فراهم شود. قسمت هایی که در آن ها برش ایجاد می شود از جمله: زیر فک، بالای پیشانی، پشت گوش، قسمت های تحتانی چانه و در اکثر موارد برش هایی که ایجاد می شود به منظور پنهان ماندن قسمت جراحی در داخل خط مو انجام می گردد.

▪︎حذف افتادگی پوست و چربی ها

در این فرآیند پوست کشیده می شود و قسمت های اضافی پوست و نیز چربی ها جدا سازی میگردند. در فرآیند بعدی جهت تقویت و بالا رفتن استحکام پوست دارو های تقویتی تزریق می شود. با این اقدام لایه های تحتانی عضلات صورت سفت و محکم تر می شوند.

▪︎بخیه زدن پوست

در فرآیند پایانی عمل لیفت صورت پس از انجام انواع اقدامات لیفتینگ باید قسمت برش ها بخیه زده شود. بخیه ها با انواع نخ های بخیه استاندارد انجام می شود بنابراین سبب بروز هیچ نوع واکنشی در بدن شما نخواهد شد.

فیس لیفت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت – فیس لیفت

مزایای فیس لیفت صورت چیست؟

فیس لیفت یکی از شیوه های درمانی جوانسازی و زیباسازی پوست می‌باشد که مزایای ویژه خود را دارد. مهم‌ترین مزیت و کاربرد این شیوه درمانی، ماندگاری و دوام بسیار بالای آن می‌باشد. با فیس لیفت صورت می‌توانید تا ۱۰ سال از نتایج و عملکرد آن لذت ببرید؛ در حالی که شیوه ای نظیر بوتاکس به طور مداوم نیاز به تمدید و انجام دوباره دارد. علاوه بر این تغییرات ایجاد شده با فیس‌ لیفت نسبت به برخی شیوه ها طبیعی‌ و نرمال تر به‌ نظر می‌رسند. در پایان فیس لیفت هیچ اثری پس از سه هفته روی پوست افراد باقی نمی‌گذارد.

شما هم می توانید از مزایای بیشمار فیس لیفت صورت در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

عوارض فیس لیفت صورت چیست؟

بعد از انجام عمل این موارد را تجربه خواهید کرد:

▪︎درد و ناراحتی متوسط تا شدید

▪︎ترشحات در قسمت بخیه‌ ها

▪︎ورم کردن محدوده فیس لیفت

▪︎کبودی و تورم

▪︎بی‌حسی

این عوارض و خطرات طبیعی و نرمال هستند و وجود آن‌ها معادل وجود اختلال نیست. اما اگر موارد زیر را مشاهده کردید حتما بسیار سریع با پزشک متخصص تان تماس بگیرید:

▪︎درد و ناراحتی بسیار شدید در کناره‌ های صورت یا گردن در ۲۴ ساعت اولیه پس از عمل

▪︎تنگی نفس

▪︎درد و ناراحتی در سینه

▪︎تپش قلب غیرعادی

شما می توانید فیس لیفت صورت را با خیالی آسوده زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

مراقبت های قبل از فیس لیفت صورت

مراقبت‌ های پیش از عمل به اندازه مراقبت‌ های پس از آن اهمیت بسزایی دارند. با رعایت این نکات مهم پیش از عمل فیس لیفت صورت می‌توانید عوارض و خطرات جانبی آن را تا حد بسیار زیادی کاهش دهید.

با پزشک متخصص خود در ارتباط باشید: گاهی پزشک متخصص از شما می‌خواهد داروی خاصی را مصرف کنید یا مصرف داروی خاصی را به طور کامل متوقف کنید. برای همین نیاز است روز‌ های پیش از عمل مدام با پزشک متخصص خود در ارتباط باشید و پیش از مصرف هر دارویی از او مشورت کامل بگیرید.

صورت و موهایتان را بشویید: پیش از انجام عمل لازم است با یک صابون آنتی‌ باکتریال، صورت و مو های خود را کاملا شستشو داده و تمیز کنید.

چیزی نخورید: برای انجام عمل فیس لیفت صورت لازم میباشد از ساعت دوازده شب پیش از عمل چیزی میل نکنید. البته خوردن آب و دارو های لازم برای انجام عمل در این ساعات مجاز میباشد.

یک همراه داشته باشید: پس از انجام عمل نمی‌توانید رانندگی کنید یا سوار وسایل نقلیه عمومی شوید. برای همین نیاز است همراهی با خود ببرید که بتواند شما را به منزل برساند.

مراقبت های بعد از فیس لیفت صورت

با انجام عمل فیس لیفت صورت، شما وارد دوران نقاهت و ریکاوری می‌شوید. اگر این دوره نقاهت را با موفقیت پشت سر بگذارید، عمل شما نتیجه و عملکرد مثبت و مطلو خواهد داشت. برای همین نیاز است در سه هفته اولیه بعد از عمل این مراقبت‌ ها را انجام دهید. کلینیک گلسار مراقبت‌ های زیر را به شما توصیه می‌کند:

  • به توصیه‌ های پزشکتان راجع به موادی که باید روی زخم بگذارید، دقت و توجه کنید و به‌طور مرتب این توصیه‌ ها را انجام دهید.
  • پوسته‌ های روی زخم معمولا شما را وسوسه می‌کنند. به‌ هیچ‌ وجه اقدام به کَندن این پوسته‌ ها نکنید.
  • اینکه از چه هنگامی می‌توانید به مو های خود شامپو بزنید و چه نوع شامپویی مناسب می‌باشد را از پزشک متخصص خود بپرسید.
  • از لباس‌ های دکمه‌دار و زیپ‌دار به‌ جای بلوز و تیشرت استفاده کنید تا قسمت های زخم تحریک نشود.
  • اجازه ندهید به بخش های زخم شده فشار زیاد وارد شود. از فعالیت‌ هایی که این بخش ها را درگیر می‌کنند تا حد ممکن خودداری کنید.
  • به‌ هیچ‌ وجه از محصولات آرایشی برای صورتتان استفاده نکنید.
  • تمام فعالیت‌ های ورزشی را تا پایان دوره نقاهت و ریکاوری و گرفتن تایید پزشک متخصص متوقف کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم آفتاب پیشگیری کنید. توصیه می‌شود حتی بعد از پایان دوره نقاهت و ریکاوری، برای روز های بسیار آفتابی از کرم ضد آفتاب SPF 30 و بالاتر استفاده شود.
  • تا حداقل ۶ هفته پس از عمل موی خود را رنگ نکنید.

بهترین کاندیدها برای فیس لیفت صورت

▪︎برخی از اشخاص به علت برخورداری از شرایط زیر بهترین گزینه برای انجام جراحی لیفت صورت می‌باشند.

▪︎افرادی که از سلامت جسمانی برخوردارند و افرادی که به بیماری های خاصی دچار نمی‌باشند. از قبیل بیماری های ویروسی نظیر هپاتیت و ایدز

▪︎افرادی که حساسیت و آلرژی خاصی ندارند.

▪︎افرادی که سیگار و استعمال دخانیات مصرف نمی کنند.

▪︎افرادی که الکل مصرف نمی کنند.

▪︎افرادی که نسبت به نتیجه و عملکرد جراحی لیفت صورت نگاه واقع بینانه ای دارند.

▪︎افرادی که در ناحیه صورت با اختلالات عمده ای روبرو هستند که تنها راه بهبودی آنها انجام جراحی لیفت صورت است.

▪︎افرادی که پوست صورت شان انعطاف پذیری قابل توجهی دارد.

▪︎افرادی که وزن متعادل دارند و پس از انجام جراحی دچار لاغری و یا چاقی ناگهانی نمی شوند.

اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب فیس لیفت صورت به شمار می روید و علاقه دارید از این روش درمانی و زیبایی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی گلسار تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید. همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

نتایج و ماندگاری فیس لیفت صورت

عمل فیس لیفت صورت با هدف جوان‌ تر و زیبا تر به‌ نظر رسیدن پوست صورت انجام می‌شود. با انجام این عمل می‌توانید چین و چروک‌ های موجود روی صورت و گردن خود را رفع نموده و شادابی و جوانسازی را به صورتتان برگردانید. البته دقت داشته باشید که نتایج و عملکرد فیس لیفت صورت دائمی و ماندگار نیست و در بهترین شرایط تا ده سال ماندگاری و دوام دارد.

شما می توانید از اثرات و نتایج فیس لیفت صورت در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از اثرات و نتایج این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی را برای خود به دنبال داشته باشید.

جراحی لیفت صورت چقدر طول می کشد؟

مدت زمان جراحی لیفت صورت به پارامتر های گوناگونی بستگی دارد. میزان اختلالاتی که اشخاص تجربه می کنند موجب می شود سرعت روند عمل جراحی لیفت صورت برای اشخاص متغیر باشد. مثلاً اشخاصی که چین و چروک های بسیار زیادی در ناحیه صورت شان وجود دارد قطعا روند عمل جراحی پیچیده تر و بسیار دشوار تر خواهد شد. در نتیجه باید مدت زمان بسیار بیشتری برای بهبود وضعیت پوستی اشخاص انجام شود. به طور کلی حداقل 2 ساعت و حداکثر 6 ساعت زمان لازم می‌باشد که تغییرات لازم در ناحیه صورت ایجاد شود.

آیا جراحی لیفت صورت محدودیت سنی خاصی دارد؟

واقعیت این می‌باشد که جراحی لیفت صورت معمولا برای افرادی انجام می شود که در سنین 40 تا 70 سال قرار دارند. اما به طور کلی این عمل جراحی محدودیت سنی خاصی ندارد. اما باید این موضوع را در نظر داشته باشید که جراحی لیفت صورت برای افرادی گزینه خوبی خواهد بود که اختلالات گسترده و عمده ای را در ناحیه صورت شان تجربه می کنند. به همین علت باید شرایط خود را در نظر بگیرید و در صورتی که سایر شیوه های زیبایی برای بهبود وضعیت پوستی شما کارساز نبود برای انجام جراحی لیفت صورت اقدام کنید.

فیس لیفت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت – فیس لیفت

جراحی های همزمان با جراحی لیفت صورت

برخی عمل جراحی های زیبایی در ناحیه صورت امکان دارد به صورت همزمان با جراحی لیفت صورت انجام شود که عبارت اند از:

▪︎بلفاروپلاستی

▪︎لیفت زیرچانه

▪︎لیفت گونه

▪︎لیفت ابرو

▪︎بالون پیشانی

▪︎لیپوساکشن

▪︎لیفت پیشانی

▪︎جراحی لیفت گردن

برخی از اشخاصی که به هر یک از این جراحی ها نیازمند باشند این امکان برایشان فراهم می‌باشد که از پزشک جراح بخواهند جراحی لیفت صورت همزمان با یکی از جراحی های مذکور انجام شود.

هزینه فیس لیفت صورت چقدر است؟

هزینه فیس لیفت صورت به عوامل گوناگونی بستگی دارد؛ عواملی نظیر میزان افتادگی صورت، میزان تجربه پزشک متخصص یا موقعیت جغرافیایی مطب. شما می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از هزینه دقیق فیس لیفت صورت برای خود یا عزیزانتان آگاه شوید.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌ های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار با مشاوران و کارشناسان حرفه ای این کلینیک تماس بگیرید ، با آنها گفت‌ و گو داشته باشید ، از هزینه انجام درمان و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید ، مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد همچنین میتوانید با اطلاع پیدا کردن از تخفیفات ویژه این کلینیک از آنها نیز بهره‌مند شوید.

سوالات متداول شما

۱. بهترین روش لیفت صورت بدون جراحی کدام است؟

بهترین شیوه لیفت صورت با توجه به نوع پوست، میزان افتادگی، سن و شرایط شخص متفاوت خواهد بود. امکان دارد در صورت نیاز، از چند شیوه درمانی به صورت ترکیبی یا کامبینیشن تراپی استفاده شود. در این خصوص پزشک متخصص جراح طبق صلاحدید شیوه لیفت صورت را انتخاب خواهد کرد.

۲. آیا جراحی لیفت صورت درد دارد ؟

در زمان انجام عمل لیفت صورت به علت تزریق بی حسی و بیهوشی درد و ناراحتی احساس نخواهید کرد اما بعد از عمل لیفت صورت احساس سوزش و درد بسیار محدودی خواهید داشت.

۳. دوران نقاهت و ریکاوری بعد از جراحی لیفت صورت چقدر طول می کشد؟

تقریباً یکماه طول می کشد که شما دوره نقاهت و ریکاوری را پشت سر بگذارید و بتوانید روند بهبودی را با موفقیت سپری کنید. در این دوره زمانی بهتر می‌باشد که توصیه های پزشک تان را با دقت کامل انجام دهید تا روند بهبود سرعت بسیار بیشتری داشته باشد.

نتیجه گیری

در صورتی که جراحی لیفت صورت توسط جراح پلاستیک باتجربه انجام شود، نتایج و عملکرد ایده آلی را به همراه خواهد داشت، اما نکته ای که باید به آن اشاره کنیم این است که روند بالا رفتن سن به طور طبیعی بعد از جراحی طی خواهد شد. اما تغییرات بعد از انجام جراحی، به مراتب کمتر از قبل خواهد بود. با این حال، نکاتی وجود داردکه رعایت آن ها می تواند به بهتر شدن نتایج جراحی کمک کند، از قبیل: داشتن رژیم غذایی متعادل و حفظ وزن بدنی ایده آل. شما باید بعد از جراحی به مراقبت های پوستی اهمیت بیشتری دهید.

جراحی لیفت صورت یکی از بهترین و ایمن ترین شیوه ها در جوانسازی و احیای ظاهر پوست شما می باشد. حتما در خصوص انجام این شیوه جراحی با جراح پلاستیک مشورت کنید.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط بهترین روش فیس‌ لیفت صورت را انتخاب کنید و از آن بهره مند شوید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شده و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید بدون آنکه عوارض جانبی برای شما به وجود آید و سلامتی شما به خطر بیفتد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره در خدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

01391011195

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 9 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicgolsar

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلساررشت توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

ویکی پدیا

https://en.wikipedia.org/wiki/User:Clinicgolsaar

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

لینک آپارات:

https://aparat.com/v/Ga4NF

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان سیاهی زیر بغل و کشاله ران
انواع بیماریهای پوستی خارش دار
درمان چانه دراز بدون جراحی
سفت شدن ژل خط خنده
هیدروفیشیال چیست
لب روسی خط دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران رشت کلینیک زیبایی گلسار
  • 09120043630-01391011195
  • info@clinicgolsaar.ir