عمل پیکرتراشی شکم

عمل پیکرتراشی شکم

عمل پیکرتراشی شکم

عمل جراحی پیکرتراشی یکی از راه حل های بسیار مناسب و مطلوب جهت برطرف نمودن چربی‌ های اضافه در قسمت های گوناگون بدن می‌باشد که با روش های متفاوت قابل انجام می‌باشد. در این مطلب می‌توانید با توضیحات بسیار کامل‌ تری راجع به پیکرتراشی و شیوه های گوناگون عمل جراحی و بدون جراحی هیکل تراشی نیز به طور کامل آشنا شوید، همچنین راجع به مدت زمان پیکرتراشی، عوارض و خطرات جانبی و بهترین کاندیدای مناسب آن آشنا شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت

پیکرتراشی چیست؟

عمل جراحی پیکرتراشی بدن می‌تواند هم به صورت تهاجمی و هم غیرتهاجمی و ایمن با کمک شیوه های گوناگونی جهت رسیدن به اندامی بسیار زیبا و ایده آل صورت گیرد. با استفاده از روش پیکرتراشی می‌توان قسمت های متفاوتی از بدن که دچار چاقی بسیار شده‌اند را به ظاهری ایده آل و لاغر رساند.

به گونه‌ ای دیگر می‌توان گفت که، عمل جراحی پیکرتراشی بدن یکی از روش های بسیار مناسب برای حذف کامل چربی‌ های موضعی می‌باشد که در طی آن هیچ گونه آسیب و صدمه ای به بافت‌ ها، عروق و یا حتی اعصاب بدن افراد متقاضی وارد نمی‌شود. در حقیقت این روش برای اشخاصی که نتوانسته‌اند با ورزش و رژیم‌ های غذایی چاقی زیاد از حد خود را برطرف نمایند می‌تواند راهکاری بسیار مناسب باشد.

پیکرتراشی عمل زیبایی بدن می‌باشد که هم برای زن ها و هم مردان استفاده می‌شود و می‌توان با کمک شیوه های گوناگونی آن را انجام داد که در ادامه به توضیح تمامی این روش ها خواهیم پرداخت.

همچنین می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک مورد معاینه و مشاوره قرارگیرید و اگر علاقه دارید از روش درمانی پیکرتراشی شکم استفاده کنید زیر نظر پزشک با تجربه و حرفه ای به انجام این روش بپردازید و از نتایج حاصله لذت ببرید.

پیکرتراشی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت – پیکرتراشی

پیکرتراشی شکم چگونه انجام می‌شود؟

همان طور که گفتیم، کم شدن چربی‌ های بدن فرد با کمک شایانی این شیوه هم می‌تواند به صورت عمل پیکرتراشی بدون جراحی و هم با عمل جراحی پیکرتراشی صورت گیرد. شیوه های عمل جراحی پیکرتراشی جهت زیباسازی و جوانسازی اندام که به صورت تهاجمی و غیرایمن و معمولا همراه با بیهوشی و در اتاق عمل انجام می‌شود، دوران نقاهت و ریکاوری بسیار طولانی‌تری نسبت به شیوه های بدون عمل جراحی آن دارند.

از این رو اغلب اشخاص به دنبال روش های بدون جراحی برای برطرف نمودن چاقی و از بین بردن چربی‌ های اضافه بدن خود فرد هستند تا بتوانند در کوتاه‌ ترین زمان ممکن و با کمترین عارضه به اندام ایده آل خود دست پیدا کنند.

عمل پیکرتراشی چقدر طول می‌کشد؟

مدت زمان انجام عمل جراحی زیبایی پیکرتراشی به معیار ها و عوامل بسیار متفاوتی بستگی دارد و نمی‌توان برای تمامی اشخاص یک زمان مشخصی را نیز در نظر گرفت. به طور مثال با توجه به شیوه انتخابی برای انجام عمل جراحی پیکرتراشی، تعداد قسمت های مورد نیاز برای عمل جراحی، میزان چربی اضافه برای برداشت و … می‌توانند در طول زمان عمل جراحی پیکرتراشی تأثیر بسیار مستقیمی داشته باشند.

مزایای پیکرتراشی شکم

همانطور که گفته شد امروزه عمل های پیکرتراشی شکم از رواج بسیار زیادی برخوردار هستند که علت این امر اهمیت فراوان آناتومیکی شکم در زیبایی و تناسب اندام و نکات مثبت و مطلوب بسیار زیاد پیکرتراشی این قسمت است. در ادامه به مزایا و کاربرد عمل پیکرتراشی شکم و پهلو می پردازیم.

شیوه لیپوماتیک برای پیکرتراشی شکم و در مواردی که پوست از قابلیت کششی مناسب  و مطلوب برخوردار است، استفاده میگردد. این شیوه موجب می شود تا پوست پس از عمل جراحی کاملا صاف و عضلات به خوبی و ایده آل دیده شود.

عوارض و خطرات جانبی عمومی عمل جراحی پیکرتراشی به علت فرآیند استاندارد به حداقل رسیده است.

شیوه عمل جراحی پیکرتراشی برای لاغری پهلو و شکم سریع ترین راه حل برای ایجاد ظاهر مناسب و تناسب اندام در قسمت شکم و میانی بدن افراد می‌باشد.

اگر پوست بیش از حد نرمال ضعیف باشد و شخص خواهان عمل جراحی پیکر تراشی شکم باشد می تواند از ابدومینوپلاستی استفاده کند و در حقیقت هیچگونه بن بستی وجود نخواهد داشت.

در صورت استخراج چربی های این قسمت، تناسب کلی در ناحیه شکم و میان تنه ایجاد می شود.

دوره نقاهت و ریکاوری عمل جراحی پیکرتراشی شکم و پهلو کوتاه و روند بهبودی پس از عمل جراحی به سرعت نیز طی می‌گردد.

شما هم می توانید از مزایای بیشمار پیکرتراشی شکم در کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بهره مند شوید همچنین در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره مند شوید.

عوارض پیکرتراشی شکم

▪︎ایجاد درد و ناراحتی و کبودی و تورم پس از عمل جراحی

▪︎ایجاد عفونت در صورت مصرف نکردن دارو های آنتی بیوتیک و یا عدم رعایت بهداشت

▪︎آسیب و صدمه به بافت‌ های پوستی و نکروز به علت عدم تخصص پزشک

▪︎آمبولی در عمل جراحی پیکرتراشی (ارز عوارض و خطرات جانبی نادری است که در تمامی عمل‌ های جراحی امکان بروز آن نیز وجود دارد)

▪︎آسیب و صدمه رسیدن به اندام‌ های داخلی بدن به علت کم تجربگی پزشک متخصص

▪︎هماتوم یا انباشته شدن خون در قسمت جراحی شده (به آسانی قابل درمان می‌باشد).

شما می توانید پیکرتراشی شکم را با خیالی آسوده زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه ی کلینیک انجام دهید و از هرگونه عوارض جانبی در امان باشید و بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

کاندیدای مناسب پیکرتراشی شکم

اشخاصی که تصمیم انجام عمل جراحی پیکرتراشی با هر یک از تکنیک های معرفی شده در این مقاله را دارند، باید یکسری شرایط خاصی را داشته باشند تا بتوانند کاندید مناسبی برای انجام این عمل به حساب می‌آیند. این شرایط عبارت است از:

▪︎عدم ابتلا به بیماری‌ های قلبی و کلیوی و دیابت

▪︎عدم ابتلا به بیماری افسردگی بیش از حد

▪︎عدم استعمال دخانیات( سیگار)

▪︎پایبندی به رژیم، ورزش و سبک زندگی مناسب

اشخاصی که شرایط فوق را به طور کامل  دارا باشند می‌توانند به پزشک متخصص و معتبر و حرفه‌ای ای برای انجام این عمل جراحی پیکرتراشی مراجعه نمایند تا بعد از بررسی‌ و ارزیابی های لازم و سلامت بدنی شخص عمل جراحی با روش مناسب صورت گیرد.

اگر شما هم جزو کاندیدای مناسب پیکرتراشی شکم به شمار می روید و علاقه دارید از این روش درمانی و زیبایی بهره مند شوید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی گلسار تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بی شمار این روش درمانی بهره مند شوید. همچنین در این مجموعه انواع خدمات زیبایی پوست و مو نیز توسط پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می توانید از مزایای این خدمات نیز بهره‌مند شوید و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید.

اقدامات قبل از جراحی پیکر تراشی شکم

انجام یکسری اقدامات قبل از جراحی پیکر تراشی شکپ مورد نیاز می باشد. این اقدامات عبارت اند از:

▪︎انجام آزمایش های گوناگون برای بررسی و ارزیابی میزان آمادگی فرد بیمار برای عمل جراحی

▪︎عدم مصرف سایر دارو ها و یا جایگزین نمودن آن ها

▪︎عدم مصرف مشروبات الکلی

▪︎عدم استعمال دخانیات مانند سیگار (چند هفته مانده به عمل جراحی پیکرتراشی)

▪︎عدم مصرف دارو هایی نظیر: آسپرین، دارو های استروئیدی و ضد التهابی، که رقیق کننده ی خون می‌باشند.

پیکرتراشی
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت – پیکرتراشی

مراقبت‌ های بعد از عمل پیکرتراشی شکم

مطمئنا پزشک جراح توصیه‌ های لازم را به افراد متقاضی خواهد کرد؛ اما رعایت موارد زیر نیز خالی از لطف نمی‌باشد:

▪︎تا جایی که امکان دارد استراحت کنید. برای هفت تا ۱۰ روز اول پیاده‌روی آرام و ملایم نیز توصیه می‌شود.

▪︎حداقل به مدت چهار هفته از انجام فعالیت‌ های بسیار سنگین یا ورزش خودداری کنید.

▪︎از پوشیدن لباس تنگ یا هر چیزی که موجب می‌شود بخیه‌ های شما تحت فشار زیاد باشد؛ خودداری کنید.

▪︎در صورت نیاز و به دستور پزشک متخصص، چندین هفته لباس‌ های فشرده‌ سازی نیز بپوشید.

▪︎هرگونه خونریزی، درد و ناراحتی بسیار شدید یا علائم غیرمعمول را به پزشک جراح خود گزارش دهید.

هزینه پیکرتراشی شکم

هزینه و قیمت عمل جراحی پیکرتراشی شکم و پهلو یکی از فاکتور های بسیار مهم مد نظر افراد متقاضی است و گاها مشاهده می شود که انتخاب پزشک جراح صرفا بر اساس همین فاکتور انجام می شود. هرچه توانایی و مهارت پزشک جراح بیشتر باشد، نتیجه و عملکرد عمل بهتر و به طبع آن هزینه پیکرتراشی شکم و پهلو نیز افزایش می یابد. اعلام قیمت نهایی و پایانی پیکرتراشی در جلسه مشاوره و پس از معاینه کامل امکان پذیر است. زیرا هر شخص  برای رسیدن به اهداف خود به شیوه و حجم خاصی از عمل جراحی نیاز دارد. علاوه بر مهارت جراح مواردی نظیر هزینه مرکز عمل جراحی، نوع شیوه جراحی و عمل همزمان مانند تزریق چربی به باسن نیز در تعیین هزینه عمل لاغری شکم و پهلو تاثیر گذار هستند.

جهت اطلاع پیدا کردن از هزینه‌ های مربوط به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار با مشاوران و کارشناسان حرفه ای این کلینیک تماس بگیرید ، با آنها گفت‌ و گو داشته باشید ، از هزینه انجام درمان و هر سوال دیگری که در خصوص این روش درمانی دارید اطلاعات کامل به دست آورید ، مشاوره در این کلینیک به صورت رایگان می باشد همچنین میتوانید با اطلاع پیدا کردن از تخفیفات ویژه این کلینیک از آنها نیز بهره‌مند شوید.

نتیجه گیری

عوارض پیکر تراشی در هر شخص متفاوت است. و عوارض آن آشنا کردیم. به طور کلی پیکر تراشی درمان قطعی برای چاقی نیست، بلکه با آن فقط چربی و پوست اضافی بدن برداشته می‌شود. افرادی که تحت تأثیر عوامل ژنتیکی هستند و چاقی همیشه همراه‌شان است، می‌توانند با پیکر تراشی به وزن ایده‌آل خود برسند، اما ناگفته نماند بعد از عمل فرآیند افزایش وزن را کنترل کنید تا دچار عوارض شدید بعد از جراحی نشوید.

شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این مجموعه مورد معاینه و مشاوره قرار گیرید و بسته به شرایط بهترین روش پیکرتراشی شکم را انتخاب کنید و از آن بهره مند شوید انواع خدمات زیبایی پوست و مو در این کلینیک زیر نظر پزشک متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که میتوانید از این خدمات بهره مند شده و همواره زیبایی و جوانی خود را حفظ کنید بدون آنکه عوارض جانبی برای شما به وجود آید و سلامتی شما به خطر بیفتد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره در خدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

01391011195

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 9 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicgolsar

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلساررشت توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

ویکی پدیا

https://en.wikipedia.org/wiki/User:Clinicgolsaar

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

لینک آپارات:

https://aparat.com/v/ZBQ2a

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان سیاهی زیر بغل و کشاله ران
انواع بیماریهای پوستی خارش دار
درمان چانه دراز بدون جراحی
سفت شدن ژل خط خنده
هیدروفیشیال چیست
لب روسی خط دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران رشت کلینیک زیبایی گلسار
  • 09120043630-01391011195
  • info@clinicgolsaar.ir