تزریق ژل گونه برای صورت کشیده

تزریق ژل گونه برای صورت کشیده

تزریق ژل گونه برای صورت کشیده

افزایش سن و کم شدن کلاژن در بافت پوست باعث شل شدگی پوست افراد می‌شود و افتادگی گونه ها را می تواند با خود به دنبال داشته باشد به همین دلیل افراد برای رفع این مشکل و به وجود آوردن زیبایی و جوانی در پوستشان به دنبال راه‌هایی مطمئن، کم خطر و کم هزینه هستند. تزریق ژل به نواحی مختلف صورت برای برطرف کردن افتادگی و چین و چروک ایجاد شده یکی از این روش های پرکاربرد می باشد، روشی که سن و سال در آن اهمیت ندارد و افراد می توانند آن را برای زیبا کردن و جوان کردن صورت خود انتخاب کنند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت

دلایل تزریق ژل به گونه چیست؟

تزریق ژل به گونه یکی از محبوب ترین نوع تزریق ژل می باشد این روش می‌تواند در جوانی و برجسته کردن صورت بسیار نقش داشته باشد و در سنین بالا که به دلیل افتادگی در پوست و علائم پیری در آن مشخص شده استفاده شود. عوامل مختلفی می‌تواند در تغییر حالت و شکل گونه تاثیرگذار باشد اما نگران نباشید تزریق ژل به گونه می تواند سد محکمی در برابر تمامی این عوامل ایجاد کند.

خیلی از افراد فکر می‌کنند که تزریق ژل به گونه یا دیگر قسمت‌های صورت و بدن در دراز مدت می‌تواند به بافت های پوستی آن منطقه آسیب وارد کند و علاوه بر این افراد معتقد هستند که استفاده کردن از این روش تنها نتایج کوتاه مدتی را با خود به دنبال دارد و پس از مدتی سبب تشدید آسیب به بافت و پوست می شود برخی دیگر نیز تصور می‌کنند که ژل های استفاده شده در این روش بعد از مدت کوتاهی شل شده و فرم صورت را دچار تغییر می‌کند؛ نگرانی و سوالات زیادی در خصوص تزریق ژل به گونه وجود دارد ما در این مقاله قصد داریم تا حد زیادی به سوالات شما پاسخ دهیم و نگرانی های شما را در این خصوص برطرف کنیم.

 برای افراد جوان زیبایی صورت و برجسته کردن گونه ها یکی از اصلی ترین دلایل برای تزریق ژل به گونه به شمار می‌رود این کار سبب افزایش حجم در گونه ها شده و تاثیر زیادی می تواند در زیبایی چهره آنها داشته باشد در افراد مسن تر که افزایش سن باعث ایجاد چین و چروک و از بین رفتن سطوح چربی در آنها شده نیز این روش زیبایی و درمانی طرفداران زیادی به خود جلب کرده است، این افراد از تزریق ژل به گونه برای حفظ حالت گونه ها و جلوگیری از تغییر حالت چهره خود استفاده می کنند به همین دلیل می‌توان بیان کرد استفاده از این روش برای زیبایی در تمام سنین می تواند گزینه مناسبی بشمار رود.

مزایای تزریق ژل به گونه

در صورتی که علاقه دارید تزریق ژل به گونه را انجام دهید بهتر است که با مزایا و همچنین معایب این روش درمانی به خوبی آگاه شوید. ما در این قسمت از مقاله در خصوص مزایای تزریق ژل به گونه برای شما توضیحاتی را بیان می‌کنیم:

.برجسته سازی گونه و زیبایی چهره: همان طور که بیان کردیم با کمک این روش می‌توانید آسیب های به وجود آمده بر اثر افزایش سن یا خشکی زیاد در پوست را برطرف کنید به علاوه در صورتی که به گونه های برجسته علاقه زیاد دارید تاثیر این روش را می توانید امتحان کنید.

. کوتاه بودن زمان درمان: در کنار ماندگاری بسیار طولانی این روش مدت زمان انجام این روش در طولانی ترین حالت کمتر از نیم ساعت خواهد بود بنابراین نیازی به خالی کردن وقت برای انجام این روش زیبایی را نخواهید داشت و علاوه بر این بسته به نوع ژل در نظر گرفته و همچنین سن فرد متقاضی میزان ماندگاری می‌تواند بین شش ماه تا دو سال متفاوت باشد بنابراین از بابت تمدید آن نیز نگرانی خاصی وجود نخواهد داشت.

. عدم نیاز به مراقبت و استراحت بعد از تزریق: انجام تزریق ژل به گونه بسیار بی دردسر می باشد در این روش درمانی نیازی به بیهوشی نخواهید داشت و در برخی موارد پزشک با کمک گرفتن از داروهای بی حسی این کار را برای شما انجام می دهد بنابراین بلافاصله بعد از انجام عمل می توانید فعالیت های روزمره خود را آغاز کنید تنها باید بعضی نکات ریز را رعایت کنید که در قسمت های دیگر برای شما در مورد آنها توضیحات کاملی را بیان خواهیم کرد.

.امکان کاهش حجم ژل یا تخلیه کامل: اگر بعد از تزریق ژل به گونه از نتایج به دست آمده از این روش درمانی ناراضی هستید یا می‌خواهید بخشی از ژل ها را خارج کنید می توانید با مشاوره پزشک همه یا قسمتی از آن را به راحتی تخلیه کنید؛ توجه داشته باشید که اگر قصد چنین کاری را دارید حتما از پزشک تزریق کننده آن کمک بگیرید و انجام این کار را به کس دیگری نسپارید.

. عدم اسیب بافت های پوستی: ژل های استفاده شده برای تزریق به گونه معمولاً از هیالورونیک اسید ساخته شده است به همین دلیل در طول زمان جذب پوست می شوند و هیچ گونه آسیبی به بافت پوست وارد نخواهند کرد به همین دلیل ژل ها بعد از مدتی نیاز به تمدید مجدد پیدا می کنند بنابراین نگرانی از بابت آسیب های ژل به بافت پوستی جایی نخواهد داشت.

اگر شما هم علاقه به تزریق ژل گونه را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار تحت نظر پزشکان متخصص و باتجربه این کلینیک به انجام این درمان بپردازید و از نتایج بیشمار آن بهره مند شوید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر پزشکان متخصص و با تجربه ی آن انجام می شود.

عوارض تزریق ژل به گونه

در صورتی که تزریق ژل به گونه در یک مرکز معتبر و زیر نظر یک پزشک با تجربه صورت گیرد معایب خاصی ایجاد نخواهد شد در واقع می‌توان بیان کرد خود عمل تزریق ژل به گونه معایب خاصی نخواهد داشت و این عوامل جانبی هستند که می‌توانند بر روی نتیجه نهایی این تزریق تاثیر گذار باشند.

به طور کلی می توان عوارض ناشی از تزریق ژل در بعضی افراد را نامتقارن شدن گونه ها اشاره کرد اما باید بیان کرد هیچ کدام از این گزینه ها در صورتی که در یک مرکز معتبر تزریق ژل را انجام دهید رخ نخواهد داد. عوارض ناشی از تزریق ژل به گونه معمولاً در کوتاه مدت برطرف خواهد شد این عوارض به طور معمولی شامل قرمزی و التهاب در ناحیه تحت تزریق، کبودی و خونمردگی بسیار خفیف و بسیار جزئی، احساس بی حسی در محل تحت تزریق و در بعضی موارد احساس خواب رفتگی در گونه ها خواهد بود، در صورتی که تزریق در یک کلینیک معتبر و توسط یک پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه انجام شود ظرف مدت ۷۲ ساعت تمام این مشکلات از بین رفته و چهره شما حالت طبیعی به خود می‌گیرد.

 توجه داشته باشید که انجام این عمل در مرکزی نامعتبر مانند سالن های زیبایی و آرایشگاه ها ممکن است که عوارض ناگواری را برای شما رقم بزند چرا که این مراکز معمولاً از ژل های نامرغوب استفاده می کنند و پزشک حاضر در مراکز تخصص و مهارت کافی را ندارد بنابراین به شما توصیه می کنیم قبل از اقدام برای تزریق ژل به گونه به طور کامل در خصوص اعتبار کلینیک تحقیق داشته باشید و سپس برای تزریق اقدام کنید افرادی که صرفاً به دنبال دلایلی مانند هزینه کمتر به مراکز نامعتبر مراجعه می‌کنند معمولاً درگیر عوارض زیادی خواهند شد و مواردی مانند عدم تقارن در گونه ها، افتادگی در گونه ها و در کوتاه مدت، تاثیر در سایر قسمت‌های صورت، تغییر در حالت چهره و در بعضی موارد فلج دائم یا موقت اعصاب از اصلی ترین عوارض تزریق ژل در مرکز نامعتبر می باشد البته در بعضی موارد ممکن است که از ژل های نامرغوب و حتی تاریخ گذشته استفاده شود که می تواند سبب ایجاد عفونت و آسیب های پوستی در شما شود پس حتماً به این نکته توجه داشته باشید و در خصوص اعتبار کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشید تا بتوانید در زمان کوتاه به نتیجه مورد نظر برسید و از هرگونه عوارض ناخواسته نیز در امان باشید.

مراحل تزریق ژل گونه

قبل از انجام تزریق پزشک معالج باید شما را به طور کامل مورد معاینه و بررسی قرار دهد پزشک باید بداند که شما چه انتظاری از نتیجه این روش درمانی دارید آیا پیش از این تزریق ژل در گونه یا قسمت‌های دیگر صورت را داشته اید یا نه؟ آیا داروی خاصی را مصرف می‌کنید یا دچار بیماری خاصی هستید؟ آیا قبلا از ژل های دائمی استفاده کرده اید؟ اطلاعات دقیق و کامل از پاسخ های همین سوالات به پزشک کمک خواهد کرد که نوع و میزان ژل مورد نظر را با دقت بیشتری انتخاب کند و شما را به بهترین نتیجه بعد از این درمان برساند.

 بعد از مشخص کردن نوبت در روز مشخص شده پزشک با کمک بی حسی های موضعی و کرم های بی حس کننده درمان را انجام می‌دهد برای برجسته کردن گونه و برطرف کردن افتادگی آنها از ژل های پرکننده کمک گرفته می‌شود این ژل ها در میان بافت های پوستی قرار داده می شوند و جای خالی چربی های از بین رفته را پر خواهند کرد توجه داشته باشید که برای بررسی نتیجه نهایی بهتر است که چند روز صبر داشته باشید تا اثرات تزریق از بین برود و التهابات پوست نیز برطرف شود و بعد از آن می توانید در خصوص رضایت یا عدم رضایت در مورد نتیجه نهایی تصمیم بگیرید.

توصیه ها و مراقبت ها قبل از تزریق ژل به گونه

. قبل از تزریق ژل به گونه و هر قسمت دیگری از صورت باید از مصرف دخانیات، الکل، داروها و مواد غذایی رقیق کننده خون دوری کنید.

. از آرایش صورت خودداری کنید و در روز ترزیق صورت خود را تمیز بشویید در این زمان نباید هیچ گونه آرایشی در صورت داشته باشید.

. مصرف داروهای ضد التهابی مانند آسپرین و مسکن ها را باید حداقل چند روز قبل از تزریق ژل به گونه قطع کنید.

. اگر بیماری خاصی دارید یا داروی خاصی را مصرف می‌کنید حتماً پزشک را در جریان قرار دهید.

. آب و مایعات فراوان بنوشید تا پوست شما هیدراته باشد.

توصیه ها و مراقبت های پس از تزریق ژل به گونه

. بعد از تزریق ژل به گونه تا بهبودی کامل جای تزریق، از هرگونه آرایش صورت خودداری کنید.

. از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید خودداری کنید، حتماً هنگام خارج شدن از خانه از کرم های ضدآفتاب استفاده کنید.

. بعد از تزریق ژل به گونه می توانید برای کاهش تورم و کبودی از کمپرس سرد استفاده کنید.

. بعد از تزریق ژل داروهای تجویز شده توسط پزشک را سر موقع مصرف کنید.

. از خاراندن، ماساژ دادن یا فشار آوردن روی ناحیه تحت درمان خودداری کنید.

. تا دو روز بعد از تزریق ترجیحا هیچگونه فشاری به گونه های شما وارد نشود.

. حداقل تا یک هفته بعد از تزریق ژل به گونه از مصرف سیگار، قلیان و الکل خودداری کنید.

. لطفاً در رژیم غذایی خود آب و میوه جات زیادی را جای دهید.

هزینه تزریق ژل به گونه چقدر است؟

استفاده از ژل برای برطرف کردن افتادگی و آسیب‌های پوستی یکی از ارزان‌ترین عمل‌های زیبایی به شمار می‌رود این روش عوارض جانبی بسیار کمی را با خود به دنبال دارد و اثرات طولانی مدتی را می تواند روی چهره به جای بگذارد. از آنجایی که این عمل یکی از انواع عمل زیبایی به شمار می‌رود بیمه هزینه آن را تحت پوشش خود قرار نمی دهد اما این موضوعی نیست که سبب نگرانی در شما شود چرا که هزینه آن در مقایسه با روش‌های جراحی بسیار کمتر خواهد بود.

 هزینه تزریق ژل به گونه به نوع ژل استفاده شده آن نیز بستگی دارد علاوه بر آن مقدار ژل، سن فرد متقاضی، میزان آسیب ها در پوست و تعداد جلسات مورد نیاز برای نتیجه‌گیری نهایی می تواند متفاوت باشد البته شهر و محل زندگی شما نیز می تواند تفاوت هایی را در هزینه تزریق ایجاد کند با این حال به طور قطع نمی توان بیان کرد.

 این روش از کم خطر ترین و کم هزینه ترین روش های زیبایی چهره می باشد هزینه تزریق ژل ارتباط مستقیمی با مقدار ژل استفاده شده، برند آن و میزان تخصص و مهارت پزشک شما نیز دارد. برای دریافت هزینه تزریق ژل به گونه از طریق راه های ارتباطی زیر تماس حاصل کنید.

مدت زمان ماندگاری تزریق ژل به گونه چقدر است؟

به طور کلی عوامل زیادی می تواند در ماندگاری ژل ها تاثیر گذار باشد بسته به فرد متقاضی، نوع و مارک ژل تزریق شده و جنس پوست زمان ماندگاری آن نیز متغیر خواهد بود اما به طور کلی می‌توان این زمان را بین ۶ ماه تا ۲ سال دانست البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که مراقبت های بعد از تزریق ژل نیز می‌تواند در ماندگاری آن تاثیرگذار باشد.

آیا تزریق ژل به گونه بی خطر است؟

ژل های استفاده شده در این روش معمولاً از ترکیبات طبیعی و سازگار با پوست ساخته شده‌اند؛ هیالورونیک اسید یکی از ترکیبات اصلی در ژل ها هستند که به روند ساخت کلاژن در بافت پوست نیز کمک خواهند کرد این ماده به مرور زمان تجزیه می‌شود و جذب پوست خواهد شد. بنابراین میتوان تزریق ژل را یک روش کاملا ساده و بدون خطر دانست.

آیا تزریق ژل به گونه عوارض دائمی دارد؟

در صورتی که تزریق ژل را در یک کلینیک معتبر و زیر نظر پزشک متخصص و با تجربه انجام دهید عوارض به وجود آمده از این روش درمانی بعد از کوتاه مدت برطرف خواهد شد بنابراین این تزریق عوارض دائمی با خود به دنبال نخواهد داشت مگر اینکه در یک مرکز نا معتبر مانند آرایشگاه آن را انجام دهید. بروز این عوارض معمولاً به دلیل عدم تخصص کافی یا استفاده کردن از ژل های نامرغوب، تاریخ گذشته و عدم توجه به نکات بهداشتی است.

زمان انجام عمل تزریق چقدر است؟

به طور متوسط زمان لازم برای تزریق ژل به گونه نیم ساعت است اما در بعضی موارد ممکن است انجام این عمل کمی طولانی تر شود توجه داشته باشید که مدت زمان انجام این عمل بیشتر از یک ساعت نخواهد بود و انجام آن زمان زیادی را از شما نخواهد گرفت.

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت – تزریق ژل

کاندیدای مناسب تزریق ژل به گونه چه افرادی هستند؟

. افرادی که دخانیات استفاده نمی کنند

. افرادی که دچار لاغری صورت هستند

. افرادی که صورت کشیده دارند

. افرادی که بر اثر افزایش سن چربی ناحیه گونه آنها از دست رفته است

. افرادی که گونه های آنها دچار چین و چروک شده است

اگر شما نیز جزو کاندیدای مناسب تزریق ژل به گونه هستید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار تحت نظر پزشک متخصص و باتجربه مرکز به انجام درمان بپردازید.

تزریق ژل گونه برای صورت کشیده

یکی از کاربردهای اصلی فیلرها اصلاح فرم صورت و نحوه دلخواه هر فرد به صورت نیمه دائمی می باشد و معمولاً تزریق ژل گونه برای صورت کشیده می تواند بهترین نتیجه را رقم بزند زیرا با حجیم شدن گونه ها فرم صورت آنها از حالت مستطیل، دایره ای یا بیضی شکل تغییر خواهد کرد. بهترین کاندیدای تزریق ژل به گونه افرادی هستند که از حالت کلی صورت خود ناراضی هستند.

تزریق ژل بهتر است یا چربی؟

به هنگام جوانی چربی به صورت یکنواخت در کل صورت از پیشانی تا فک پخش می‌شود و به همین دلیل پوست صاف و بدون چین و چروک است ولی با بالا رفتن سن و بنا به دلایلی مانند کاهش میزان زیادی از پروتئین های مهم پوست مانند کلاژن و الاستین و میزان کم چربی همچنین در اثر نیروی جاذبه چربی پوست شروع به حرکت به طرف پایین می کند و سبب ایجاد گودی در گونه و زیر چشم ها و باعث افتادگی پوست می‌شود امروزه روش‌های زیادی برای از بین رفتن حجم از دست رفته صورت وجود دارد یکی از رایج ترین و ساده ترین آنها استفاده از پرکننده های پوستی مثل هیالورونیک اسید می باشد.

اسید هیالورونیک به طور طبیعی نیز در بدن و پوست یافت می‌شود و نقش مهمی در آبرسانی به پوست ایفا می‌کند و در سرحال بودن پوست تاثیر گذار است. با تزریق فیلر به صورت میتوان حجم صورت را بازیابی کرد همچنین چین و چروک را برطرف و کیفیت پوست را بهبود بخشید ولی یکی از معایب این روش این است که اثر آن موقتی و کوتاه مدت است.

 گزینه های دیگری نیز برای بازگرداندن حجم صورت وجود دارد که تحت عنوان انتقال چربی شناخته شده است در این روش از چربی خود فرد متقاضی برای بازگرداندن حجم صورت استفاده خواهد شد و از اصلی ترین مزایای مهم انتقال چربی نسبت به فیلرها نتیجه ماندگار آن است، یک ژل تزریقی معمولاً بین ۳ تا ۶ ماه ماندگاری به دنبال دارد، انتقال چربی ادامه دارد و می‌تواند بهبودی دائمی را برای افراد به دنبال داشته باشد و روش های درمان انتقال چربی شبیه به تزریق ژل است اما به جای استفاده از پرکننده ها از چربی تصفیه شده بدن خود فرد استفاده خواهد شد و در صورتی که مشکل با استخراج چربی و استفاده از روش لیپوساکشن و لیپوماتیک را نداشته باشید تزریق چربی می‌تواند بهتر از تزریق ژل باشد. برای نتیجه‌گیری راحت در خصوص رابطه با انتخاب روش مناسب برای زیباسازی گونه ها بهتر است از نظر یک پزشک متخصص و با تجربه در این زمینه بهره مند شوید.

تزریق ژل به گونه چگونه انجام می‌شود؟

بعد از اینکه تمام موارد سپری شد نوبت به تزریق ژل به گونه خواهد رسید در ابتدا شما روی یک صندلی قرار می‌گیرید پزشک با تزریق داروی بی حس کننده موضعی نواحی مورد نظر را بی حس خواهد کرد تا شما در طول تزریق هیچگونه دردی را احساس نکنید ممکن، است داروی بی حسی با ژل ترکیب و به گونه شما تزریق شود که این فرآیند با دقت توسط پزشک متخصص و با تجربه انجام خواهد گرفت در مرحله بعد ژل با سوزن های مخصوص و با دقت خاصی به گونه تزریق خواهد شد نهایت زمانی که ممکن است برای تزریق ژل به گونه نیاز باشد حدود نیم ساعت است.

 اگر بهترین ژل برای تزریق گونه مورد استفاده قرار گیرد نتایج خارق العاده ای را می تواند بلافاصله برای شما رقم بزند البته در بیشتر مواقع گونه دچار تورم می شود و کمی بزرگ‌تر از حد اصلی خود را نشان می‌دهد د به هر حال با توجه به این روش که یک روش غیر تهاجمی به شمار می رود دوره نقاهت خاصی با خود به دنبال ندارد شما می توانید بلافاصله بعد از تزریق مطب را ترک کنید، رانندگی کنید و به محل کار خود باز گردید.

آیا تزریق ژل به گونه درد دارد؟

میزان درد در ناحیه تحت درمان بستگی به عوامل مختلفی مانند آستانه تحمل فرد، تخصص و مهارت پزشک، مقدار ماده تزریقی و تعداد محل های تزریق شده دارد شدت درد متقاضیان نیز متفاوت است ولی در صورتی که از تجربه پزشک خود مطمئن باشید نگرانی برای درد در شما وجود نخواهد داشت چون طبیعتاً قبل از تزریق ژل به گونه از بی حسی های موضعی برای کاهش هر گونه درد استفاده خواهد شد و در صورت بروز درد بعد از اتمام اثر داروی بی حسی می توانید از مسکن ها برای بهبود درد استفاده کنید.

مزایای تزریق ژل به گونه

. کاملا غیر تهاجمی می‌باشد و نیاز به هیچگونه بستری شدن نخواهید داشت

. عدم نیاز به بیهوشی، برش و بخیه

. نیاز به دوره نقاهت بسیار کم به طوری که فرد متقاضی بلافاصله بعد از اتمام کار می تواند کلینیک را ترک کند و فعالیت‌های خود را آغاز کند

. بدون عوارض جانبی شدید و خطرناک

. امکان انجام مجدد تزریق شه

. هزینه بسیار پایین در مقایسه با عمل های زیبایی دیگر.

دوره نقاهت بعد از تزریق ژل

تزریق ژل یک روش آسان و موثر برای بازیابی حجم از دست رفته گونه ها می باشد این روش همچنین می‌تواند چین و چروک صورت را از بین ببرد و جوانی و زیبایی را بار دیگر به چهره شما بازگرداند. تزریق ژل به گونه دوره نقاهت و ریکاوری با خود به دنبال ندارد و فرد متقاضی می تواند بعد از اتمام مراحل تزریق کلینیک را ترک کند و به فعالیت‌های روزمره خود مشغول شود فقط کافیست طی چند روز بعد نکات و توصیه های ارائه شده توسط متخصص توجه کند تا بهترین نتیجه را از روش درمانی برای خود رقم بزند البته انتخاب کلینیک و پزشکان و متخصصین در نداشتن دوره نقاهت بعد از تزریق نقش مهمی را ایفا می‌کند و هر چه پزشک از تبحر و مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد کمترین آسیب پوستی را وارد می کند و بهترین نتیجه را رقم خواهد زد.

 در انتخاب کلینیک و پزشک دقت کامل را داشته باشید تا بتوانید به نتایج خوبی از درمان دست پیدا کنید و از هر گونه عوارض ناخواسته نیز در امان باشید.

اثرات و نتایج تزریق ژل به گونه

تزریق ژل های موقت با توجه به عوارض کم نسبت به ژل های بادوام طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است به طور کلی این عمل به صورت موقت انجام می گیرد اما اینکه چقدر ماندگاری دارد به عوامل متعددی بستگی دارد از جمله نوع ژلی که در گونه های شما تزریق می شود ممکن است دیرتر یا زودتر جذب پوست شما شود، بعد از تزریق توسط خود فرد متقاضی شرایط بدنی و پوستی فرد متقاضی، حرکات صورت که باعث افزایش جذب ژل و تزریق آن می‌شود، میزان وارد شدن فشار به ناحیه تحت درمان می‌تواند از عوامل تاثیر گذار بر روی میزان ماندگاری این روش درمانی باشد، همانند سایر روش های درمانی در تزریق ژل نیز رعایت نکات ایمنی امری واجب به شمار می‌رود و در صورت رعایت نکردن می تواند سلامت شما تهدید شود با مراجعه به یک مرکز درمانی و یک کلینیک معتبر انجام تزریق تحت نظر پزشک دارای گواهی تخصصی و استفاده کردن از پرکننده های مناسب، استاندارد و رعایت نکات ایمنی، سلامت و زیبایی خود را تضمین کنید.

 این روش در سنین مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد جوانان برای فرم دهی و حجم دهی به صورت و افراد مسن برای از بین بردن چین و چروک و استحکام گونه ها از این روش درمانی استفاده می کنند شما می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به تزریق ژل به گونه بپردازید و از نتایج بیشمار آن بهره مند شوید.

چه میزان از ژل برای تزریق به گونه کافی است؟

این موارد کاملاً نسبی خواهد بود؛ واحد تزریق ژل سی سی می‌باشد و اینکه چند سی سی ژل برای تزریق به گونه ها لازم است به فاکتورهای مختلفی بستگی خواهد داشت از جمله:

. فرم مورد نظر و ایده اولیه فردای متقاضی

. سن فرد متقاضی

. فرم صورت

. صلاحدید پزشک

. جنس پوست.

چه کسانی نمی توانند تزریق ژل به گونه را انجام دهند؟

افرادی که دارای شرایط زیر هستند بهتر است از انجام این کار دوری کنند:

. افرادی که مبتلا به بیماری های خود ایمنی, دیابت و سرطان هستند.

. افرادی که داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنند و نباید هرگز این داروها را قطع کنند.

. افرادی که دارای جوش و آسیب های پوستی در محل تحت تزریق هستند.

. افرادی که دچار حساسیت یا بیماری های تنفسی هستند.

. زنان باردار و شیرده.

تزریق ژل
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت – تزریق ژل

چه زمانی برای تزریق ژل گونه مناسب می‌باشد؟

وقتی آرام آرام جوانی خود را پشت سر می گذارید و سن شما بالا می‌رود نگذارید پیری در چهره تان ظاهر شود زمانی که جلوی آینه ایستاده‌اید و حس کردید صورت و پوستتان دچار چین و چروک شده تزریق ژل می‌تواند مشکل گشا شود. پزشکان عقیده دارند این روش جوانی زیبایی از دست رفته را به راحتی می‌تواند بازگرداند.

ژل های مناسب برای تزریق به گونه کدامند؟

تعدادی ژل وجود دارند که توسط سازمان جهانی دارو مورد تایید قرار گرفته‌اند؛ ژل‌هایی که با اسید هیالورونیک و یا اسید پلی لاکتیک ساخته شده اند برای تزریق در گونه و زیر چشم توصیه شده اند زیرا دارای دوام بیشتری می باشند، ماندگاری ژل ژوییدرم که بر پایه اسید هیالورونیک ساخته شده است و نسبت به بقیه برندها دارای کارآمدی بیشتری است. آنها به طور کلی از مواد مختلفی ساخته شده‌اند که همگی با پوست بدن سازگاری دارند اکثر مواد مورد استفاده در ژل ها به صورت طبیعی در بدن وجود دارند و به همین دلیل نیز عارضه خاصی را در بدن ایجاد نخوهند کرد. ژوویدرم، جالپرو، الانسه دارای محبوبیت بالایی هستند تزریق ژل سبب می‌شود تا فرم دهی گونه ها به بهترین نحو انجام گیرد.

 گاهی افراد متقاضی تزریق به دلیل عدم آگاهی به افراد غیرمتخصص برای تزریق ژل به گونه مراجعه می کنند که می تواند مشکلات مختلفی از جمله نامتقارن شدن گونه ها را برای آنها به وجود آورد پس علاوه بر کیفیت مواد مورد استفاده مراجعه به پزشک با تخصص بالا نیز بسیار مهم می‌باشد.

آیا به ظاهر دلخواه خود دست پیدا می‌کنیم؟

هر کسی قبل از اقدام برای زیبایی این سوال را خواهد پرسید ولی باید واقع بینانه نگاه کنیم و همه جوانب را نیز بسنجیم. رسیدن به نتیجه مورد نظر نیازمند رعایت شرایط زیادی است و قطعاً این اتفاق به پزشک و محل درمان نیز بستگی زیادی دارد اگر به دنبال تزریق بدون نقص هستید به هیچ عنوان به سالن های آرایشی و محل های غیر مجاز مراجعه نکنید زیرا خطر تزریق نامناسب و آلوده شما را تهدید نخواهد کرد و همینطور این احتمال نیز وجود دارد که ژل مورد استفاده از برند مناسبی نباشد و می‌تواند عوارضی را برای شما در پی داشته باشد بعد از انجام تزریق ژل گونه اتفاقی که شاهد آن هستیم جمع شدن گونه ها خواهد بود که البته کمی تورم در محل وجود دارد و همچنین مقدار ژل کمی بیشتر از مقدار نیاز تزریق خواهد شد به دلیل اینکه بعد از گذشت یک تا دو روز بعد از تزریق میزانی از ژل جذب بدن می‌شود به همین دلیل پزشک مقدار بیشتری تزریق انجام می دهد که ژل جذب شده توسط بدن جبران شود پس بهتر است نظر نهایی را به یک هفته بعد از تزریق موکول کنید و بلافاصله توقع نتیجه دلخواه را نداشته باشید. بعد از گذشت یک هفته صورت شما یک دست می شود و تورم از بین می‌رود و شما می توانید شاهد زیبا شدن گونه های خود باشید.

انواع روش های گونه گذاری

. تزریق ژل

. تزریق چربی

. قرار دادن پروتز گونه.

سوالات متداول

. آیا شرایط خاصی وجود دارد که دوام فیلرها را در پوست کمتر کند؟

بله تزریق ژل در افرادی که دخانیات استفاده می کنند، متابولیسم بدنی بالایی دارند، به طور بی رویه در حال کاهش وزن هستند، رژیم های غذایی مناسبی ندارند، از کربوهیدرات به طور نامحدود استفاده می کنند، تمرینات ورزشی شدیدی را انجام می‌دهند تحت فشارهای شدید عاطفی و روحی قرار دارند ماندگاری کمتری خواهد داشت.

. بهترین زمان برای تمدید تزریق ژل به گونه چه زمانی است؟

زمان تمدید و تزریق مجدد ژل به گونه بستگی به نوع پوست و درخواست فرد متقاضی دارد به طور مثال برخی تمایل به حجیم‌سازی و برخی می‌خواهند فقط حالت طبیعی صورت آنها حفظ شود از این رو تعداد جلسات و زمان تمدید در افراد متفاوت خواهد بود.

نتیجه گیری

افزایش سن و کم شدن تولید کلاژن در بافت پوست سبب می شود که پوست دچار افتادگی و شل شدگی شود که این افتادگی و شل شدگی در گونه ها می تواند ظاهری ناخوشایند برای افراد ایجاد کند به همین دلیل افراد برای برطرف کردن این مشکل به وجود آمده و جوان شدن پوست خود به دنبال راهی مطمئن، کم خطر و کم هزینه هستند. تزریق ژل به نواحی مختلف صورت برای رفع افتادگی و چین و چروک های به وجود آمده یکی از این روش ها می‌باشد روشی که سن و سال در آن اهمیت ندارد و افراد می توانند آن را برای زیبا و جوان کردن صورت خود استفاده کنند.

 از مزایای این روش درمانی می توان به برجسته کردن گونه‌ها، زیبایی چهره، کوتاه بودن زمان انجام این درمان، ماندگاری بسیار طولانی، نیاز نداشتن به مراقبت و استراحت بعد از انجام درمان و عدم آسیب به بافت های پوستی اشاره کرد اگر این روش درمانی در مرکزی معتبر و زیر نظر پزشک متخصص انجام شود عوارض جانبی به با خود به دنبال ندارد و عوارض معمول آن که قرمزی و تورم می باشد ظرف چند روز برطرف خواهد شد و هیچ گونه مشکلی را برای فرد ایجاد نخواهد کرد.

 اگر شما نیز علاقه به تزریق ژل به گونه را دارید می توانید با مراجعه به کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار تحت نظر پزشک متخصص و با تجربه این کلینیک به انجام آن بپردازید و از نتایج به دست آمده لذت ببرید در این کلینیک انواع خدمات زیبایی پوست و مو زیر نظر پزشکان متخصص و باتجربه صورت می‌گیرد که می‌توانید از آنها بهره مند شوید.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره در خدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

01391011195

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 9 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicgolsar

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلساررشت توسط کادر حرفه ای انجام می‌شود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

تلگرام

https://t.me/clinic_elahieh

گپ

https://gap.im/join/Nzg0Nzk2ODU5NDcwNTQ2Nzk0NzY1NjIwNTg3NjY2MzQ0NTYxMDI4OTE5NTE2NjE1NjI1Mjc3OTgzMTYyNjI3MDYyNTAyNjA3MTA1NTG

سروش

https://splus.ir/clinicelahieh

ایتا

https://eitaa.com/clinicelahieh

روبیکا

https://eitaa.com/clinicelahieh

لینک آپارات:

https://aparat.com/v/xNEvp

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان سیاهی زیر بغل و کشاله ران
انواع بیماریهای پوستی خارش دار
درمان چانه دراز بدون جراحی
سفت شدن ژل خط خنده
هیدروفیشیال چیست
لب روسی خط دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران رشت کلینیک زیبایی گلسار
  • 09120043630-01391011195
  • info@clinicgolsaar.ir