راهکارهای قطعی از بین بردن خط خنده با تزریق ژل

راهکارهای قطعی از بین بردن خط خنده با تزریق ژل

راهکارهای قطعی از بین بردن خط خنده با تزریق ژل :

 

در سال‌های اخیر استفاده از تزریق ژل برای از بین بردن چین و چروک های پوستی کاربرد فراوانی پیدا کرده است در روش‌های مختلف برای تزریق ژل های مخصوص برای جایگزینی چربی های از دست رفته پوست و بهبود چین و چروک ها استفاده می شود این کار کمک به ترمیم بافت‌های پوستی به صورت موقت یا دائم چین و چروک های صورت را برطرف کرده و به شما احساس خوب و جوانی را هدیه می دهد.

افزایش سن باعث می شود که در نواحی کناری بینی و دهان خطی بلند و عمیق ایجاد شود که از آن به نام خط خنده یاد می‌شود این خط معمولاً عمیق بوده و باعث جدا شدن لب‌ها و گونه‌ها می‌شود به همین دلیل افراد زیادی به دنبال راه حلی برای برطرف کردن آن هستند ، برطرف کردن این خطوط معمولاً محدودیت سنی ندارد و هر فردی که از وجود آنها ناراضی باشد می‌تواند برای رفع آنها اقدام کند.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت

تزریق ژل برای درمان خط خنده:

روش های متنوعی برای از بین بردن خط خنده وجود دارد یکی از این روش‌ها تزریق ژل برای خط خنده است اما مسئله این جا است که در بعضی مواقع تجربه‌های ناموفق اطرافیان از تزریق ژل در مراکز نامعتبر باعث ایجاد نگرانی هایی در میان مردم شده است عده‌ای تصور می‌کنند که تزریق ژل می‌تواند به اعصاب آنها آسیب برساند و بخشی از صورت را به طور کامل فلج کند عده‌ای دیگر تصور می‌کنند که ژل های تزریق شده در زیر پوست جمع شده و پس از مدتی باعث ایجاد بیماری میشود ، اما مسئله اصلی اینجا است که این موضوعات و آیا حرف و حدیث‌ های پیرامون مزیت ها ، معایب و اثرگذاری این روش درست است ؟ آیا تزریق ژل برای خط لبخند روش مناسبی است ؟ در این مقاله قصد داریم یک بار برای همیشه به شک و تردید شما پایان دهیم و برای این سوالات پاسخ دقیق ارائه کنیم.

ژل‌های مورد استفاده برای تزریق و خط خنده از نوع پر کننده ها هستند که پس از تزریق ژل در نواحی مختلف که پوست چربی خود را از دست داده‌ پر می‌شود همین عامل باعث می‌شود که خطوط و چروک های ایجاد شده در این ناحیه از بین رفته و چهره‌ همچنان جوان بماند به علاوه کسانی که پوست نواحی دور لب ها شل شده یا افتاده است می‌توانند از این روش برای برطرف کردن مشکل ایجاد شده استفاده کنند.

 

مزیت ها و معایب تزریق ژل خط خنده:

یکی از مهمترین مزیت های تزریق ژل برای خط خنده جوانسازی پوست شما است با استفاده از این روش میتوانید چین و چروک های عمیق کنار لب را از بین برده و لبخند خود را زیباتر کنید ، خوشبختانه این روش عوارض بسیار کمی داشته و پس از انجام عمل نیازی به پانسمان ، استراحت یا بستری شدن وجود ندارد هزینه تزریق ژل خط خنده چندان بالا نیست و شما می توانید بدون نگرانی از ایجاد حساسیت یا عوارض از آن به عنوان شیوه ای برای جوانتر شدن استفاده کنید.

به طور کلی اگر تزریق ژل برای خط خنده را در کلینیک معتبر انجام دهید عیبی در آن مشاهده نخواهید کرد اما اصلی‌ترین مبنای آن را می‌توان امکان بروز حساسیت و آلرژی دانست همچنین ممکن است مقدار تزریق مناسب نباشد و در دو طرف صورت به اندازه مساوی تزریق انجام نشود که حالت دو طرف صورت یکسان نبوده و حالت نامتقارنی به چهره شما ببخشد توجه کنید که همه معایب در صورت انجام تزریق ژل در کلینیک نامعتبر و توسط پزشک غیرمتخصص بروز پیدا می‌کند پس پیش از تزریق به اندازه کافی تحقیق کنید.

از بین بردن خط خنده
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت – از بین بردن خط خنده

مراحل تزریق ژل:

مهمترین مرحله تزریق ژل یافتن کلینیک مناسب ، پزشک متخصص و دارای تجربه بالا در زمینه زیباشناسی چهره شماست در صورتی که در انجام این مرحله دقت زیادی به خرج دهید نگرانی خاصی درباره مراحل بعدی و عوارض احتمالی وجود ندارد معاینات اولیه در کلینیک ها مشخص می‌کند که نوع و حجم ژل مورد نیاز برای برطرف کردن خط خنده چقدر است و چه مراقبت هایی باید پیش و پس از تزریق جدی تر گرفته شوند.

پیش از مراجعه به کلینیک در نوبت تعیین شده باید کلیه نکات مطرح شده توسط پزشک را به درستی رعایت کرده باشید تا در طی عمل مشکلی برای شما پیش نیاید ابتدا پزشک محل تزریق را مشخص کرده و آن را ضدعفونی و بی‌حسی می‌کند در مرحله بعد تزریق ژل با دوز مشخص در محل هایی از قبل تعیین شده انجام می شود عمل تزریق ژل برای خط خنده خیلی طولانی نبوده و نیازی به بستری یا استراحت ندارد به همین دلیل بلافاصله پس از تزریق می‌توانید از مطب خارج شده و به فعالیت های روزانه خود بپردازید.

 

عوارض احتمالی تزریق ژل:

بیشتر این افراد به دلیل نگرانی هایی که درباره عوارض دارند تزریق ژل رابه تعویق می‌اندازند این افراد باید بدانند که در صورت مراجعه به کلینیک معتبر برای تزریق ژل خط خنده و استفاده از ژل های مناسب عوارضی به جز عوارض معمول ایجاد نخواهد شد منظور از عوارض معمول بروز قرمزی و التهاب پس از تزریق است که معمولاً در صورت مراقبت صحیح و استفاده از کمپرس سرد خیلی زود برطرف می‌شوند خوشبختانه پزشک حاضر در کلینیک بین المللی پوست و مو زیبایی گلسار رشت تجربه کافی برای تزریق ژل را داشته و شناخت مناسبی از برندهای مختلف دارند به همین دلیل تزریق ژل به خط خنده در این مرکز عوارض غیر قابل پیش بینی و خاصی را به دنبال نخواهد داشت.

اما اگر برای تزریق ژل به مراکز نامعتبر ، آرایشگاه ها و سالن های زیبایی مراجعه کردید باید نگران بروز برخی موارد باشید عوارضی که اثرات آن در برخی موارد تا مدت ها با شما باقی خواهد ماند برخی از شایع‌ترین عوارض پس از تزریق ژل برای خط خنده به صورت زیر است:

– سوزش ، التهاب ، خارش ، کبودی و تورم طولانی مدت در ناحیه تزریق

– بروز حساسیت

– ایجاد زخم و عفونت در محل تزریق

– فلج اعصاب صورت

– گلوله و سفت شدن ژل در زیر پوست ( در صورت استفاده از برندهای نامعتبر)

– تغییر حالت چهره و نامتقارن بودن صورت شما.

 

توصیه های قبل از تزریق:

پیش از تزریق ژل برای خط خنده اقدامات زیر را انجام دهید:

– در صورتی که بیماری خاصی داشته یا دارویی خاصی مصرف می‌کنید پزشک را در جریان بگذارید

– اگر به ماده خاصی حساسیت دارید یا قبلاً در اثر تزریق ژل دچار حساسیت شده اید پزشک خود را مطلع کنید

– حداقل یک هفته پیش از تزریق از داروها و مواد غذایی رقیق کننده خون استفاده نکنید

– هنگام مراجعه برای تزریق ژل از مواد آرایشی استفاده نکنید

– حداقل یک هفته پیش از تزریق مصرف الکل سیگار و قلیان را متوقف کنید.

از بین بردن خط خنده
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت – از بین بردن خط خنده

مراقبت های بعد از تزریق ژل:

– برای جلوگیری از ورم و کبودی از کمپرس سرد استفاده کنید

– در صورتی که پزشک شما دارویی تجویز کرد آنها را به موقع مصرف کرده و از خوددرمانی در صورت بروز مشکل به شدت بپرهیزید

– تا ۲۴ ساعت پس از تزریق از کرم‌های آرایشی استفاده نکنید.

– از ماساژ دادن ناحیه تزریق یا گرم کردن آن خودداری کنید

– پس از تزریق ژل به استخر ، سونا یا حمام طولانی نروید مدت زمان ممنوعیت توسط پزشک معالج تجویز می‌شود

– پس از تزریق هنگام دراز کشیدن و خوابیدن سر خود را بالاتر از بدن قرار دهید

– تا یک هفته از مصرف سیگار ، قلیان و الکل خودداری کنید

– تا سه روز از مصرف داروهای رقیق کننده خون دوری کنید

– تا پایان یک هفته پس از تزریق از انجام فعالیت های سنگین ورزشی خودداری کنید.

 

برند معتبر ژل برای رفع خط خنده:

انتخاب برند مورد استفاده برای تزریق ژل بر عهده پزشک معالج است چرا که برند های زیادی برای تزریق وجود دارد ، که ژل های حاوی هیالورونیک اسید از جمله بهترین ژل های  خنده به حساب می آیند چرا که این ژل ها با استفاده از ترکیبات طبیعی موجود در پوست به بافت آن کمک کرده و از آسیب سلول های پوستی جلوگیری می کند.

بهترین برندهای ژل خط خنده ژوویدرم ، رستلین ، اسکالپتراو بلوتروبلانس هستند. ژل های تولید شده توسط این برندها مدل های مختلفی دارند که همه آنها برای تزریق ژل خط خنده مناسب نیستند علاوه بر این مدت ماندگاری ژل و اثرگذاری این مدل ها نیز با یکدیگر متفاوت است و همین عامل می‌تواند باعث ایجاد تفاوت در قیمت و زمان ماندگاری هر یک شود از میان مدل های برند ژوویدرمJuvederm   Ultra, Juvederm   Ultra  XC,Plus  XCوJuvederm  volbella برای از بین بردن خط خنده مناسب هستند مدت زمان ماندگاری دو مدل اول یکسال بوده و مدل سوم دو سال است از مدل اولترا پلاس برای برطرف کردن خط عمیق خنده استفاده میشود مدل آلترا برای برطرف کردن چروک های سطحی موثر است و مدل آخر نیز برای رفع خط خنده عمیق و طولانی کاربرد دارد.

در میان مدل‌های مختلف برندرستلین مدلRestylane   Defyne با ماندگاری یک ساله برای خطوط عمیق خنده استفاده می شود.مدل Restylane  Lyft نیز دارای ماندگاری یک ساله بوده و مناسب پر کردن خطوط عمیق و متوسط خنده است. ازمدل Restylane   Silk نیز با ماندگاری ۶ ماهه برای برطرف کردن چین وچروک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگر از ژل‌های برند اسکالپترا استفاده کنید نتایج آن کمی طول خواهد کشید چرا که این ژل به مرور زمان جذب پوست شما شده و حالت طبیعی چهره شما را می سازد بسیاری از پزشکان و متقاضیان از ژل‌های برند اسکالپترا برای برطرف کردن خطوط عمیق خنده استفاده می‌کنند خوشبختانه ماندگاری دو ساله این برند باعث می‌شود که مدت زمان اثر گذاری طولانی آن چندان به چشم نیاید ژل برند بلوترو بلانس را نیز می‌توان برای برطرف کردن خطوط عمیق خنده استفاده می‌کنند. خوشبختانه ماندگاری دو ساله این ژب باعث می‌شود که مدت زمان اثر گذاری طولانی آن چندان به چشم نیاید ژل های برند بلوترو بالانس را نیز می توان برای برطرف کردن خطوط متوسط و عمیق خنده استفاده کرد ژل های این برند خیلی زود اثرات خود را نشان می‌دهند اما اثرات آنها تنها تا ۶ ماه باقی می‌ماند.

از بین بردن خط خنده
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت – از بین بردن خط خنده

هزینه تزریق ژل خط خنده:

بسته به اینکه چین و چروک ایجاد شده در محل خط لبخند چگونه باشد هزینه‌های تزریق آن متفاوت است هرچه خط خنده شما عمیق تر باشد هزینه آن بیشتر خواهد شد چرا که مقدار ژل بیشتری برای پر کردن چروک ایجاد شده لازم است علاوه بر آن برند ژل مورد استفاده نیز در هزینه نهایی تزریق ژل برای خط خنده موثر است همچنین محل و سابقه کلینیک تزریق ژل نیز بر روی هزینه‌های آن تاثیر مستقیمی دارد ، برای دریافت هزینه و تعیین وقت مشاوره با پزشک متخصص کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار رشت از طریق راه های ارتباطی در ارتباط باشید.

 

– چه کسانی نمی توانند تزریق ژل برای خط خنده انجام دهند؟

برای افراد عادی تزریقی ژل هیچ ممنوعیتی ندارد اما افرادی که به بیماری های خود ایمنی ، عفونت های پوستی و زخم های باز در محل تزریق بوده یا مصرف کننده دائمی داروهای رقیق کننده خون هستند نمی توانند تزریق ژل را انجام دهند همچنین زنان باردار و شیرده نیز بهتر است از این کار دوری کنند.

– آیا تزریق ژل برای خط خنده درد دارد؟

فرایند تزریق ژل در پوست درد چندانی ندارد اما پزشکان برای به صفر رساندن درد ناشی از تزریق از مواد بی حس کننده یا کرم های بی حس موضعی استفاده می کنند.

– مدت زمان ماندگاری ژل تزریق شده چقدر است؟

بسته به اینکه از کدام برند ژل استفاده می کنید زمان ماندگاری ژل متفاوت خواهد بود ، برخی ویژگی‌های فردی نظیر سن و سال ، جنس پوست ، میزان آسیب دیدگی و سبک زندگی نیز می‌تواند بر روی زمان ماندگاری موثر باشد اما به طور کلی زمان ماندگاری آن از ۶ ماه تا ۲ سال متغیر است.

– چرا تزریق ژل برای خط خنده نیاز به تمدید دارد؟

به مرور زمان ژل های تزریق شده در پوست ،جذب بافت های پوست می‌شوند به همین دلیل اثر ارتجاعی و سفت کنندگی خود را از دست می دهند و باید پس از مدتی که معمولاً بین ۶ ماه تا ۲ سال متغیر است اقدام به ترمیم آنها کنید

– مدت زمان اثر گذاری تزریق ژل برای خط خنده چقدر است؟

به طور کلی شما می‌توانید تاثیر تزریق ژل را بلافاصله پس از اتمام فرایند تزریق مشاهده کنید البته ممکن است تا چند روز پس از تزریق قرمزی و التهاب در محل وجود داشته باشد ، پس از برطرف شدن این التهابات بهتر می‌توانید  نتیجه را بررسی کنید توجه کنید که معمولاً گذشت زمان باعث بهبود نتایج و طبیعی تر شدن محل تزریق خواهد شد اما فرایند تاثیرگذاری نهایی معمولاً بیشتر از یک ماه طول نخواهد کشید.

 

مراحل انجام تزریق ژل برای خط خنده:

برای تزریق ژل و فیلر باید مراحل مختلفی را پشت سر گذاشت ، ابتدا یک جلسه مشاوره با پزشک یا پرستار خواهید داشت که در این جلسه شما مورد بررسی قرار می گیرید همچنین توصیه های پیش از انجام درمان به شما ارائه خواهد شد در اینجا حتماً باید همه دارویی که مصرف می‌کنید و بیماری های خود را با پزشک در میان بگذارید چون بسیار حائز اهمیت است که پزشک را نسبت به شرایط فعلی بدن خود آگاه کنید ، در این جلسه همچنین شما انتظاراتتان را از تزریق ژل با پزشک در میان بگذارید و او نیز درباره رونده انجام تزریق و همینطور نتایج منطقی حاصل از این تکنیک با شما صحبت خواهد کرد و سپس آزمایش هایی نیز برای بررسی وضعیت سلامتی شما انجام می‌شود همچنین بررسی می شود که آیا شما گزینه ای ایده آل برای انجام چنین تکنیکی هستید یا خیر می توان گفت جلسه مشاوره نقشه بسیار پررنگی در موفقیت تزریق ژل ایفا می کند سپس ناحیه تزریق ، تعیین شده و مقدار مواد پرکننده برای تزریق ژل نیزمشخص می‌شود و منطقه تزریق بی حس شده تا استانه درد بیمار بالا رود ، پزشک پیش از انجام تزریق یا علامت گذاری دقیق ناحیه تزریق ژل را مشخص می‌کند.

 

مزایای تزریق ژل  خط خنده:

تزریق ژل و فیلر مزایای زیادی برای پوست دارد و این باعث شده تا این روش متقاضیان بیشتری داشته باشد این مزایا شامل موارد زیر است:

– رفع خط خنده و خط اخم

– بر طرف کردن چین و چروک اطراف لب و چشم

– درمان گودی زیر چشم ، بهبود پف و سیاهی اطراف چشم

-جوانسازی دست و بهبود زیبایی آن

– فرم دهی صورت

– نتایج بعد از پایان تزریق قابل مشاهده است

– در صورت عدم رضایت از نتیجه قابل برگشت و اصلاح است

– عدم نیاز به جراحی و بیهوشی

– دوران بهبودی کوتاه و بازگشت سریع فرد به فعالیت های روزمره

– عدم امکان ابتلا به مشکلات عفونی و بیماری های خاص

– طبیعی بودن نتایج حاصل از تزریق فیلر

– افزایش چشمگیر اعتماد به نفس در فرد با رسیدن به شکل ظاهری مطلوب.

 

مراقبت های قبل از تزریق ژل برای خط خنده:

– اولین و مهمترین اقدام قبل از انجام این روش زیبایی جستجو و یافتن مرکز معتبر در این زمینه است به هیچ وجه ممکن فکر نکنید می توانید بدون هیچ مشکل و یا عارضه ای این روش را در یک آرایشگاه یا مرکز غیر معتبر انجام دهید.

– همانند دیگر روش‌های زیبایی نکات مهم بسیار ضروری است که اگر قصد انجام عمل زیبایی را دارید یک هفته قبل از آن از مصرف داروهایی چون استامینوفن و داروهای غیر استروئیدی جلوگیری کنید.

– قبل از مراجعه به کلینیک از انجام میکرودرم و یا اصلاح صورت خودداری کنید.

– یک روز پیش از درمان شروع به مصرف آنتی‌بیوتیک کنید تا از بروز عفونت در ناحیه تزریق جلوگیری شود.

– یک سری آزمایشات نیز توسط پزشک برای شما تجویز خواهد شد که می‌بایست نتیجه آنها را قبل از تزریق به پزشک ارائه دهید تا در صورت وجود مشکلات خاص درمان‌های لازم انجام گیرد.

– بهتر است قبل از تزریق استحمام کنید زیرا یک تا دو روز بعد از تزریق نباید به این ناحیه آب برسد.

 

مراقبت های بعد از تزریق ژل برای خط خنده:

بعد از تزریق فیلر یا ژل یکسری مراقبت ها باید انجام شود که شامل موارد زیر است:

– پس از تزریق می بایست کمپرس سرد به مدت ۲ ساعت بر روی ناحیه حجم داده شده قرار دهید.

– شما می توانید بلافاصله پس از تزریق بدون هیچ گونه مشکل بیرون بروید.

– تا دو روز پس از تزریق از نوشیدن چای یا قهوه داغ خودداری کنید به خصوص اگر تزریق در ناحیه لپ صورت گرفته همچنین مصرف دمنوش های گیاهی در روزهای ابتدایی پس از تزریق به شما توصیه نمی شود.

– بعد از عمل تزریق ژل روزانه حداقل ۱۰ لیوان آب بنوشید همچنین از نمک کمتری در مواد غذایی استفاده کنید استفاده از مواد مغذی به جای فست فودها به بالا رفتن سرعت بهبود شما کمک شایانی خواهدکرد.

– حتماً از مواد غذایی حاوی امگا ۳ در وعده های غذایی بهره بگیرید تا تورم به وجود آمده سریع تر بهبود پیدا کند.

– یک یا دو روز اول از قرار گرفتن در معرض آفتاب و گرمای زیاد خودداری کنید.

– حداقل تا ۴۸ ساعت پس از تزریق ژل یا فیلر از انجام فعالیت‌های سنگین ورزشی پرهیز کنید این فعالیت ها موجب وارد شدن فشار به ناحیه تزریق می‌شوند و امکان دارد باعث جابجایی فیلر شوند.

– پس از تزریق فیلر از قرار گرفتن در معرض حرارت بیش از حد بپرهیزید و همچنین از شستن صورت با آب داغ خودداری کنید علاوه بر این بهتر است برای چند روز به سراغ استخر و سونا نروید.

– پس از تزریق ژل حداقل برای دو روز باید طوری بخوابید که هیچ فشاری به منطقه تزریقی وارد نشود در واقع بهتر است از خوابیدن بر روی ناحیه ای که تزریق ژل را در آن انجام داده‌اید بپرهیزید چون وارد شدن فشار بیش از حد به این ناحیه در نهایت موجب جابجایی فیلر شوید.

 

هزینه تزریق ژل چقدر است؟

قیمت تزریق ژل یا فیلر در برند های مختلف متفاوت است همچنین هر پزشک ممکن است دستمزد متفاوتی برای خود در نظر بگیرد به طور کلی این قیمت بر اساس خدماتی که ارائه می شود تفاوت دارد و نمی‌توان برای آن یک قیمت ثابت بیان کرد اما می‌توان گفت عواملی وجود دارند که بر روی هزینه تزریق ژل تأثیر گذارند این عوامل شامل موارد زیر می باشد:

– منطقه مورد درمان: بسته به اینکه در چه ناحیه ای حجم دهی صورت می گیرد هزینه های آن متفاوت است.

– تعداد تزریقات مورد نیاز: میزان ژل مورد نیاز برای هر فرد با فرد دیگر متفاوت است از این رو حتی تزریق در یک ناحیه برای دو نفر نیز معمولاً تفاوت هزینه دارد افرادی که به مقدار ژل بیشتر نیاز دارند طبیعتاً هزینه بالاتری هم باید پرداخت کنند و این میزان ژل بر اساس سی‌سی یا سرنگ تعیین می‌شود تعداد مناطقی از صورت که تزریق در آنها انجام می شود ممکن است فرد بخواهد یک یا چند ناحیه را فرم دهد از این رو هزینه های متفاوتی خواهد داشت.

 

کاندیدای مناسب تزریق ژل و فیلر در خط خنده:

بیشتر افرادی که برای تزریق ژل به صورت مراجعه می‌کنند کاندیداهای مناسبی برای انجام این فرایند هستند اما به هر حال برای تزریق فیلر مانند بسیاری از فعالیت‌های دیگر مربوط به زیبایی محدودیت‌هایی نیزوجود خواهد داشت . استفاده از فیلر محدودیتی برای جنس های مختلف ندارد و هم مرد ها و هم زن ها می توانند از این شیوه برای بخشیدن طراوت و جذابیت بیشتر به چهره خود استفاده کنند.

افرادی که انتظارات واقع بینانه از نتیجه نهایی تزریق ژل یا فیلر دارند ، از وضعیت سلامتی عمومی خوبی برخوردار هستند یا با بیماری‌های مزمن خونی و عصبی دست و پنجه نرم نمی‌کنند ، به انواع حادی از آلرژی ها دچار نیستند و پوست آنان نیز کیفیت نسبتا خوبی دارد بهترین گزینه ها برای پشت سر گذاشتن این فعالیت ها به شمارمی روند.

 

عوارض جانبی در تزریق ژل برای خط خنده:

هر عمل می‌تواند عوارض جانبی داشته باشد که با توجه به مهارت متخصص ، استفاده درست از منابع ، مواد مناسب و با کیفیت قابل پیشگیری است تزریق فیلر خط خنده نیز از این قاعده مستثنا نیست همانطور که گفته شد تزریق ژل مانند سایر روش ها دارای عوارضی هرچند ناچیز است از جمله این عوارض می توان به ورم بعد از تزریق فیلر به خط لبخند ، کبودی و قرمزی اشاره کرد که عوارضی موقتی بوده و بعد از مدتی بهبود می یابند اگرچه این عوارض طبیعی ، ناچیز و نگران کننده نیستند اما در صورت رعایت نکردن نکات و در صورت داشتن حساسیت به این مواد ممکن است که عوارض جدی تری را به همراه داشته باشد همچنین استفاده از یک سری داروهای رقیق کننده خون قبل از تزریق می تواند عوارض را تشدید نمایند و به همین دلیل شما باید با مشورت پزشک متخصص خود نسبت به تزریق ژل اقدام کنید. به طور مثال مصرف داروهایی مانند آسپیرین و یا وارفارین که اثرات رقیق کنندگی بر خون دارند باید چند روز قبل از عمل و تا چند مدت بعد از آن قطع شود مانند کبودی ، تورم ، قرمزی و……. از عوارض های طبیعی و غیرقابل نگران‌کننده برای تزریق ژل خط لبخند هستند این عوارض خود به خود از بین می روند اما در صورتی که روند بهبودی طولانی تر شد شما می توانید این موضوع را با پزشک خود درمیان بگذارید.

 

تعداد جلسات تزریق ژل خط خنده:

اینکه فردی برای این روش نیاز به چند جلسه مراجعه دارد بستگی به میزان چین و چروک‌های نواحی دهان و بینی دارد اگر چین و چروک‌ها کم باشد معمولاً در یک جلسه تزریق صورت گرفته و تمام می شود ولی اگر میزان چین و چروک های پوستی بسیار بیش از حد معمول باشد با نظر پزشک متخصص ممکن است نیاز باشد افراد چندین جلسه برای رفع تمامی نواقص مراجعه کنند.

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار رشت با دارا بودن مجوز از وزارت بهداشت و همچنین کادری متخصص و زبده آماده خدمت رسانی به کلیه متقاضیان عزیز در زمینه تزریق ژل و کاشت مو می باشد برای اطلاعات بیشتر میتوانید از طریق راه های ارتباطی مشاوره رایگان بگیرید.

 

آثار و نتایج تزریق ژل برای خط خنده:

ماندگاری ژل به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله برند و وضعیت جسمی فرد ، نوع ژل مورد استفاده و…… حداقل زمانی که برای ماندگاری ژل در نظر گرفته می‌شود ۱۲ ماه است اما به صورت استاندارد اثر این تزریقات و فرم دهی در ۱۸ ماه تا ۲ سال نیز ممکن است به طول بینجامد از این رو نمی توان به چشم یک درمان دائمی نگاه کرد البته این موقتی بودن را نیز میتوان یک حسن دانست چرا که اگر زیبایی مورد انتظار پس از انجام طرح ایجاد نشوند نگرانی از بابت ماندگاری آن وجود ندارد پس از پایان دوران اثر فیلر روی صورت فرد می تواند تزریق دیگری را انجام بدهد البته اهمیت بسیار زیادی دارد که بین انجام دو تزریق زمان کافی وجود داشته باشد معمولاً توصیه می شود که افراد پس از تزریق بین ۴ تا ۶ ماه صبر کنند و سپس تزریق دیگری انجام دهند البته این زمان بسته به میزان ماندگاری فیلر در صورت فرد دارد و برای هر شخص متفاوت خواهد بود تزریق ژل دائمی نیست اما با تکرار این فرآیند می توان برای سال های زیادی از اثرات آن در بخش‌های مختلف بدن بهره‌مند شد.

 

عوارض و معایب تزریق ژل برای خط خنده:

بعد از تزریق ژل خط خنده در محل تزریق عوارضی بروز می‌کند که معمولاً ۷ تا ۱۴ روز بعد از تزریق از بین می روند شایع ترین عوارض تزریق ژل عبارتند از:

– قرمزی ، ورم ، درد ، کبودی ، خارش یا ضایعه های پوستی مانند جوش.

تزریق ژل خط خنده عوارض خطرناک تری را هم به دنبال دارد البته عوارض خیلی شایع بوده و برای کمتر کسی اتفاق می‌افتد با این حال بهتر است قبل از تزریق از عوارض نادر آن هم مطلع باشید:

– عفونت

– نشت ژل یا مواد پرکننده از محل تزریق

– گلوله شدن مواد تزریق شده و برآمده شدن که ممکن است نیاز به جراحی داشته باشد

– گرانولوم که نوعی واکنش التهابی پوست به مواد تزریق شده است

– آسیب به رگ های خونی

– جابجایی و حرکت ژل از محل تزریق به یک ناحیه دیگر

– مرگ بافتی که ممکن است بر اثر انسداد جریان خون رخ دهد

– نابینایی که در اثر تزریق ژل به داخل شریان اتفاق می‌افتد و راه جریان خون در چشم را می‌بندد.

 

دوره نقاهت بعد از تزریق ژل خط خنده:

تزریق ژل دوره نقاهت ندارد فقط ممکن است دچار کمی کبودی و قرمزی شوید در بعضی از بیماران لب بالایی فرد هم کمی متورم می شود اگر در ابتدا لب ها نامتقارن شدند نگران نباشید همه این علائم پس از مدتی از بین خواهد رفت در صورتی که علائم گفته شده بیش از یک هفته دوام داشت به پزشک خود مراجعه کنید شاید لازم باشد تا بعد از ۲ تا ۴ هفته برای درمان دوباره به پزشک مراجعه کنید فراموش نکنید گاهی ممکن است یک هفته طول بکشد که نتایج را کاملا ببینید.

کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار رشت یکی از معتبرترین کلینیک های زیبایی در ایران است که با دارا بودن کادری مجرب و دستگاه های به روز دنیا آماده ارائه خدمات زیبایی به شما متقاضیان عزیز می باشد.

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت
کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلسار رشت

نتیجه گیری:

همیشه عادات بد مانند سیگار کشیدن ، تغذیه نامناسب و سبک زندگی نادرست باعث چروک شدن پوست نمیشود گاهی اوقات عادات خوبی مانند خندیدن هم باعث به وجود آمدن خط دور دهان می‌شود در یک تعریف کلی خط خنده در حقیقت همان چین و چروک های اطراف بینی و دهان است و معمولاً ظاهر خطی دارند و به صورت دو خط عمیق در کنار لب هستند به علت اینکه چین و چروک های به وجود آمده در این نواحی سبب جدایی قسمت های لب از گونه می شود سبب ایجاد ظاهری نامطلوب در افراد می‌شوند . راه های زیادی برای رفع خط خنده و وجود دارد که از بهترین آنها می‌تواند به تزریق ژل خط خنده  اشاره کنیم. در این مقاله تمام نکات لازم در ارتباط با این روش درمانی را بررسی کردیم و کلینیک بین المللی پوست و مو و زیبایی گلسار رشت را برای تزریق ژل به شما معرفی کردیم.

شاید این مطلب هم برای شما جذاب باشد :

آنچه در مورد تزریق ژل نمی دانید

عوارض احتمالی تزریق ژل در نواحی مختلف صورت و بدن

آشنایی با انواع روش های لیفت بینی بدون جراحی/ ژل و نخ

کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلساررشت با کسب برترین رتبه رضایتمندی مرجع جهانی گوگل 5 ستاره درخدمت زیباجویان عزیز  می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره رایگان و واتساپ می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

09120043630

13910111950

دریافت مشاوره رایگان با ارسال عدد 9 به سامانه 10005848

جهت دریافت کد تخفیف و هدایای ویژه کلینیک ، حتما پیج ما را فالو کنید و علاوه بر دریافت کد های تخفیف در قرعه کشی یک عدد 206 هم شرکت کنید:

آیدی اینستاگرام:

https://instagram.com/clinicgolsar

ارائه خدمات زیبایی در کلینیک بین المللی پوست مو زیبایی گلساررشت توسط کادرحرفه ای انجام میشود که میتوانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق لینک زیر استفاده کنید :

https://clinicgolsaar.ir

سایت تخفیفات پزشکی جهت دریافت تخفیف:

https://takhfifannet.com

سایت انجمن جهت پاسخ به سوالات زیبایی شما توسط برترین متخصصین زیبایی کشور:

https://harfhayetazeh.com

لینک کوتاه: https://clinicgolsaar.ir/ft6z

لینک آپارات: https://aparat.com/v/dfYjU

لینک نماشا: https://www.namasha.com/v/NwsbQDdV

ویکی پدیا: https://en.wikipedia.org

فیسبوک:  https://www.facebook.com

تویتر: https://twitter.com

لینک یوتیوب: https://youtu.be/lo5dVSsjw0M

تلگرام: https://telegram.org

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین مقالات

دسته‌ها

آخرین پروژه ها

درمان سیاهی زیر بغل و کشاله ران
انواع بیماریهای پوستی خارش دار
درمان چانه دراز بدون جراحی
سفت شدن ژل خط خنده
هیدروفیشیال چیست
لب روسی خط دار

برچسب‌ها

اطلاعات تماس

  • ایران رشت کلینیک زیبایی گلسار
  • 09120043630-01391011195
  • info@clinicgolsaar.ir